Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 1401801
Nou hij is binnen!
We konden het eens worden over de prijs en hij rijdt als een nieuwe, wat een geweldig heerlijke fiets is dit.
Gisteravond heeft een vriend van mij direct een beugel gemaakt om het kenteken op te monteren. Die staat nu mooi in een legale hoek en mooi kort op het kontje. Hier kunnen ook gemakkelijk fatsoenlijke knippers op worden gezet dus maar even een setje bestellen.
Vandaag eerst een mooi blok om er van te genieten.
Mooie fiets! Veel plezier ermee!Bekijk bijlage 1401801
Nou hij is binnen!
We konden het eens worden over de prijs en hij rijdt als een nieuwe, wat een geweldig heerlijke fiets is dit.
Gisteravond heeft een vriend van mij direct een beugel gemaakt om het kenteken op te monteren. Die staat nu mooi in een legale hoek en mooi kort op het kontje. Hier kunnen ook gemakkelijk fatsoenlijke knippers op worden gezet dus maar even een setje bestellen.
Vandaag eerst een mooi blok om er van te genieten.
Inderdaad blauwe bochten. Zijn voor zover ik kan zien wel de originele bochten, weet alleen niet of de cat er nog in zit. Iemand een idee of dit gebruikelijk is?Mooi triple!!
Misschien ff bij de dealer checken welke mapping erin staat, zie blauwe voorbochten
Bekijk bijlage 1402144
Inderdaad blauwe bochten. Zijn voor zover ik kan zien wel de originele bochten, weet alleen niet of de cat er nog in zit. Iemand een idee of dit gebruikelijk is?
Dat is fijn om te horen, ik heb voor de zekerheid ook maar een paar vrienden met Striples gevraagd. Over 2 weekjes staat er een Testbank in de buurt, dan maar even kijken hoe de a/f ratio is.Of het normaal is weet ik niet, maar ik heb precies hetzelfde!
Daar mijn motor (675 uit 2013) volledig standaard is heb ik er eigenlijk nooit iets achter gezocht.
Dat is fijn om te horen, ik heb voor de zekerheid ook maar een paar vrienden met Striples gevraagd. Over 2 weekjes staat er een Testbank in de buurt, dan maar even kijken hoe de a/f ratio is.
waar kom je vandaan? redelijk wat mensen in dit topic die wel een laptopje hebben met tuneECU denk ik? kunnen ze zo even voor je kijken
Ik heb de OBD kabel nog wel van mijn Speed, scheelt weer een ritje dealer en onnodig geld achterlaten . Ik zal vanmiddag eens kijken welke map er nu in staat.Goed idee, je kunt bij de dealer ook ff laten kijken welke tune erin staat. Je hebt 2 open dempers erop zitten. Als je het laat checken, moet de tune er in staan van de Arrow hoge dempers er in staan en niet de standaard tune. Dan zit je goed. Staat de standaard er in dan deze erin laten zetten. Kost rond de 40,- dacht ik zo.
Zwart/grijs is volgens mij alleen voor en r versie.Ik heb de OBD kabel nog wel van mijn Speed, scheelt weer een ritje dealer en onnodig geld achterlaten . Ik zal vanmiddag eens kijken welke map er nu in staat.
Nu viel mij gisteren op dat ik een ander zadel heb dan een vriend van mij, ik ik een 2-tone zwart/grijs zadel ipv geheel zwart. Iemand een idee wat voor zadel dit is?
Ik heb dezelfde frame protectors vorig jaar op de Rx van mijn vrouw gemonteerd.Ik heb 2e hands o.a. twee frame protectors op de kop getikt, maar heb wat problemen bij het monteren. Heeft iemand enig idee hoe (waarmee) ik bij de moer kom van de motorophanging links voor? Is daar wellicht een special tool voor of heeft iemand hier nog een gouden tip?
Ik krijg met geen mogelijkheid een steek- of dopsleutel tussen de radiateur en het spruitstuk, maar ik kan me toch ook niet voorstellen dat de radiateur hiervoor moet worden uitgebouwd.
Klopt. Vaak denkt men dat dit een gelzadel is maar de two-tone is het zadel van de R-versie. Gelzadel herken je aan een Triumph labeltje tussen het stiksel.Zwart/grijs is volgens mij alleen voor en r versie.
Mja, zoiets vreesde ik al..Ik heb dezelfde frame protectors vorig jaar op de Rx van mijn vrouw gemonteerd.
Gouden tip heb ik niet, weet wel dat de bout zo vast zat dat ik deze alleen met een luchtsleutel los kreeg.
Mijn pink doet nog steeds pijn van de klappen die ik kreeg bij het vasthouden van de ringsleutel tussen de bochten door (met de vingertoppen).
Ik heb niets extra verwijderd, het was een klotenklus en een paar extra handjes waren ook nodig.
Je startmotor, gok ik, op z'n retour. Na een tijdje rijden wordt dat ding wat heet waardoor ie meer frictie heeft en wat aanloopt bij starten, even 5 minuten wachten na tanken om de boel te laten afkoelen en hij doet het weer ( ik heb dit altijd en tank daarom bij het weggaan en niet bij terugkomen 08 Street). Dit euvel is bij latere modellen kennelijk ondervangen want erkent door de fabrikant. Dus of de boel reviseren (eerst ff openmaken en checken of de borstels op zijn e.d.) of een nieuwe erin. 't Blijft altijd een beetje ellende met de electriek van die dingen.
Oké thanks! Ik vind het niet bepaald lekker zitten, schuif telkens naar voren waardoor ik praktisch op m'n ballen zit Zijn er betere zadels te krijgen waar je dit mee hebt?Klopt. Vaak denkt men dat dit een gelzadel is maar de two-tone is het zadel van de R-versie. Gelzadel herken je aan een Triumph labeltje tussen het stiksel.
Oké thanks! Ik vind het niet bepaald lekker zitten, schuif telkens naar voren waardoor ik praktisch op m'n ballen zit Zijn er betere zadels te krijgen waar je dit mee hebt?