Slijk, no offence.
Zoveel meer moeite zal het niet zijn hoor.
Klopt dat alles wel wat makkelijker zal gaan met die KTM van jou, absoluut.
Maar zoveel anderen doen die dingen allemaal gewoon met een GS, of een GSA hoor...
Je moet er niet mee gaan crossen, maar ik denk dat je dat met die KTM ook niet doet.
Ik vind jouw mening over die GSA soms toch iets te voorzichtig hoor.
Denk dat ik de link hier al eens gepost heb... Als zo'n klein meisje met een gewone GS zo'n ritten kan rijden, dan gaan wij ons toch niet laten kennen met een GSA he.
Kijk, hierboven werd gevraagd waarom ik een GS verkies boven een GSA.
Die hoogst persoonlijke uitleg heb ik dus gegeven.
Dat heeft niks te maken met (goed) te kunnen rijden met zo'n ding of niet.
Ik denk dat ik na + 400.000 km wel een stukje kan sturen op het asfalt, maar ik ben een zéér matig (eufemisme !) offroad rijder, zelfs met m'n KTM Enduro, en dus al zeker met een GS of GSA.
Mijn stelling (voor wat ze waard is) is, dat een GSA plomper is op de weg en niét meer geschikt is voor offroad dan een gewone GS.
Met uitzondering van de grotere tank (die hem topzwaar maakt), de spaakwielen (die een GS ook kan hebben) of de grotere ruit ( die een GS ook kan hebben),zie ik dus geen enkele extra-aantrekkingskracht bij een GSA , die ook nog eens een hele mep duurder is dan een GS.
Dat anderen wél echt goed off-road kunnen rijden met een GS(A), zal best zijn, maar zo dik zullen die ook niet lopen... en ik hoor daar niet bij : ik zit naast het asfalt niet gerust op m'n GS en ik huiver bij de idee wat het me gaat kosten als ik hem zou neerleggen.
'n Beetje zelfkennis kan ook af en toe geen kwaad.
Laatst bewerkt: