Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Oh, dát mag klaarblijkelijk niet? Waar zeg ik iets haatdragends?
Feit is wel dat Nederlanders erom bekend staan niet al te koosjer netjes te zijn geweest. Wie was die Nederlandse stand-upcomedian die o.a. zei: "psssst, ze zitten daar."

Ik lach nergens met de gruwel op zich, of met een bevolkingsgroep. Behalve met het gedrag van vele Nederlanders destijds, waarvoor excuses. 🤷‍♂️
 
Oh, dát mag klaarblijkelijk niet? Waar zeg ik iets haatdragends?
Feit is wel dat Nederlanders erom bekend staan niet al te koosjer netjes te zijn geweest. Wie was die Nederlandse stand-upcomedian die o.a. zei: "psssst, ze zitten daar."

Ik lach nergens met de gruwel op zich, of met een bevolkingsgroep. Behalve met Nederlanders dan nu, sorry.

moet ik dat echt gaan uitleggen ??
 
Van de week weer even wat aanpassen. Heb 20 mm stuurverhogers en SW motech Evo voetsteun-set gekocht.

Hiermee maak ik de f800gs net wat ruimer. ga de voetsteunen ook in de 1,5cm lagere stand monteren. 8-)
 
[edit MBM: bs verwijderd]

Maar gewoon weer ontopic dan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Astian. Als je niet snapt dat je opmerking ongepast was, dit onder rekbare humor plaatst, en ook niets wilt aanpassen, zit je wellicht op het verkeerde forum.

Neem de gemaakte op en aanmerkingen serieus, voordat je jezelf hier ongewenst maakt
 
Ruuuustig, ruuustig. Ik lachte gewoon met het feit dat Nederlanders nogal de klikspaan hebben uitgehangen. Het zal dan wel aan mij liggen dat ik het écht niet snap. Je moet me heus niet proberen te overtuigen van de gruweldaden hoor.

Bovendien als je lacht met kampen en joden en alles errond op een podium met een micro, dan mag het. Ik wil niet zeggen dat ik die daden goedkeur hoor. Lachen met Nederlanders die niet helemaal zuiver waren mag dan niet. :W

Verder ga ik de discussie hier staken. Als "jullie" daarop willen blijven replyen, oké.
 
Mja, ik vind de opmerking in zoverre niet aanstootgvend, het is gewoon zo dat er mensen waren die foute dingen hebben gedaan. Of het een geintje waard is... wellicht in de juiste context.

wat wel aanstootgevend is is dat een belg het roept... als er een volkje is wat van onderwater steken houdt dan zijn het de zuiderburen wel :+
 

Modbreak:

Astian, nu is het klaar. Je opmerking wordt door medegebruikers als ongepast gezien, en daar word je op aangesproken. Dat moet voldoende zijn. Voor de andere gebruikers: jullie punt is gemaakt. Klaar!

 
Astian. Als je niet snapt dat je opmerking ongepast was, dit onder rekbare humor plaatst, en ook niets wilt aanpassen, zit je wellicht op het verkeerde forum.

Neem de gemaakte op en aanmerkingen serieus, voordat je jezelf hier ongewenst maakt

Mee eens! Het wordt ook niet aangepast...Dan maar een moderator doen, als die hier zijn...

Edit..we typten tegelijk denk ik..;-)...Opmerking mag voor mijn part verwijderd worden..
 
Ik heb gisteren trouwens file gehad op de A2. Was een rare gewaarwording na zo'n tijd. Een hoop blikkers waren het ook verleerd, heleboel lijn rijders en rare bewegingen. Was gelukkig maar een kort stukje.
 
Dat is nu reeds de tweede keer in een paar dagen tijd dat de moderator hier moet tussenkomen... we zijn niet goed bezig... :(
En dat wederzijds hakken op elkaar met foute algemeenheden over Belgen en Nederlanders,word ik nu stilaan beu.
Een grapje kan, maar die afgezaagde verwijten over de grens heen mogen nu wel ophouden.
We zijn MOTORRIJDERS ... punt.
 
@SLIJKMOTO Helemaal eens. Laten we gezamenlijk optrekken en niet elkaar afkammen. Het leed is al groot genoeg, daar hoeven wij niks aan toe te voegen.
Ik ben in ieder geval blij dat het motorrijden nu voor meer mogelijk is en kan haast niet wachten tot we echt losgelaten worden.
Ik moet volgende week naar zuid Limburg en zag dat de route een stukje door Duitsland loopt. Toch maar even omrijden. Is maar een paar kilometer en ik ga niks riskeren. Is het me op een drukke werkdag en 460km rijden niet waard.
 

Modbreak:

Astian, nu is het klaar. Je opmerking word door medegebruikers als ongepast gezien, en daar word je op aangesproken. Dat moet voldoende zijn. Voor de andere gebruikers: jullie punt is gemaakt. Klaar!


Ik ga geen mopjes maken over grammar-nazi's ofzo, maareuhm: "je opmerking wordt..."
 
ja ja ja, nu wil ik alles weten. Zelf gedaan? laten doen? hard onderhandeld? koffie bijgekregen? proefgereden? bonnetje bewaard? bijpassend ventiel?
Maar niet gaan neuzelen of merk en type. Dan wordt het saai en technisch en zo. Dat hoeft niet.
 
Hij is inderdaad zwart en ik heb gekozen voor het ronde model. Ik had eigenlijk een unboxing video willen maken, maar de batterij van mijn Gopro was leeg. Misschien zijn er liefhebbers van een walk around filmpje van deze kakelverse voorband?
 
Heeft er iemand hier toevallig ervaring met de Dunlop Roadsmart 3 banden? Zit te kijken om of deze of de Pilot Road 4's de vervanger te laten zijn van de Anakees namelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan