Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ik had hem met 4 bandjes van de tas vast gezet dacht eerst ook benieuwd of die thuis haaldZo heb ik in een ver verleden een helm gekocht en had die gewoon los op de tank gelegd,zat wel klem tussen m,n benen,en wat doet deze knurft,
bij het eerste stoplicht trok ik flink hard op,kortom de helm schoot tussen m,n benen uit en vliegt regelrecht een moddersloot in,
ik had nog een soort van geluk dat hij ondersteboven bleef liggen,maar toch wat vies slootwater in gekomen,ik ben een paar dagen bezig geweest om
de binnenkant weer netjes te krijgen.
Verstandig....
Mooi met die high level. Merk?
Misschien je katalysator sensor en daardoor je melding ff aangesprongen, gewoon in de gaten houden...of eventueel je foutcodes uitlezen, tenminste als jouw motor zo’n mogelijkheid heeft.Gisteren een rode VFR1200 gespot bij Motoport Rockanje, blijft een mooie kleurtje,
Gisteren met wat vrienden wezen rijden, flink op z'n sporen getrapt. Echter op een gegeven moment het oranje motor storingslampje aan, op een veilige plek aan de kant gezet, motor uit, gekeken, motor weer aan, lampje uit. Iemand een idee waar ik dit moet zoeken, of kromme volt ofzo?
Waarom moest het blok eigenlijk al worden gereviseerd bij 87000? Meest moet zo'n blok wel 3 ton mee kunnen zonder reparatie s
Dat is toch echt niet normaal, bij elke snelheid ( onder de 100 durf ik dat nog wel-) rechtop met het stuur los... stabiel totdat je bijna stilstaat.Ook bij het loslaten van het stuur durft hij naar een tank slapper toe te werken.
Ik heb zo'n setje liggen, scheelde wel iets in comfort. Je moet natuurlijk niet al te hoge verwachtingen hebben want het is geloof ik maar 2cm hoger dan standaard.Iemand ervaring met de stuurverhogers van motocnc, genmar of zo iets dergelijks? Of eventueel met de helibars? En welk comfortzadel raden jullie aan?
Zo moet het.Dat is toch echt niet normaal, bij elke snelheid ( onder de 100 durf ik dat nog wel-) rechtop met het stuur los... stabiel totdat je bijna stilstaat.
Staan nu nog een mig en laser op MP voor rond de 100.Mooi met die high level. Merk?
Ik heb zo'n setje liggen, scheelde wel iets in comfort. Je moet natuurlijk niet al te hoge verwachtingen hebben want het is geloof ik maar 2cm hoger dan standaard.
Voor een schappelijk prijsje mogen ze weg, ik heb ze er namelijk afgehaald omdat mijn VFR de verkoop in gaat.
Wat betreft je `tank slappers´ zou ik ook even je balhoofd- en wiellagers nalopen, kijken of beide voorvorken even ver zijn doorgestoken en recht zitten tov elkaar. Je voorwiel-as los schroeven en een aantal keer pompen zou ervoor kunnen zorgen dat alles daar beneden weer netjes in het gareel zit.
Hoop dat je dit snel opgelost krijgt!
Zo moet het.
@ themack91, je bandenspanning is wel goed? Zo ja, check je bandenprofiel en je balhoofdlagers. Zo nee, pomp ze op en probeer opnieuw. Heeft het niet geholpen, check alsnog profiel en balhoofdlagers. En je velg zelf. Geen deuk of slinger?
Ziet tenminste nog uit als een motor ipv die mislukte starwars gevallen
Zijwaartse bewegingen van de remklauwen ook goed.Hmm, vraag aan de experts hier mbt een VFR1200F
- Voorremmen piepen sinds aankoop motor, diversen keren voor terug geweest, uiteindelijk opgegeven.
- Remblokken vervangen
- Vloeistoffen vervangen
- Remblokken voor/achter ondertussen gedemonteerd door garage, schoon gemaakt en, de boel ingevet waar nodig ( bleek dat er paar remcilinders niet lekker bewogen )
Nog steeds geeft garage aan dat wiel aan lijkt te lopen ergens, ze geven hem een slinger en binnen halve draai staat ie stil, ook geven ze aan dat remmen warm worden en dat dit doorzet in de remvloeistof, met andere woorden potentieel gevaarlijk.
Hier nog mensen ideeën wat het kan zijn ? Word er zo ongetwijfeld wel beetje moedeloos van.