Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kost de schorsing niet meer dan het opbrengt?Ik zit me nog ff te bedenken wanneer ik de SP uit de schorsing ga halen. Het weer gaat iig wel weer de goede kant op…
Nope, levert mij om en nabij 130,- op. Totaal ongeveer 6 maanden aan verzekering en belasting, is nu het 2e jaar dat ik het doe.Kost de schorsing niet meer dan het opbrengt?
Heb je zo`n dure verzekering dan, All-Risk?Nope, levert mij om en nabij 130,- op. Totaal ongeveer 6 maanden aan verzekering en belasting, is nu het 2e jaar dat ik het doe.
Nee, WA+, totale kosten waren rond de 25 (verz + bel) per maand, zal inmiddels wel weer wat gestegen zijn.Heb je zo`n dure verzekering dan, All-Risk?
Heb de afgelopen jaren echt weinig gereden, denk wel per jaar op een hand (of 2) te tellen. Keuze was daarom niet echt een lastige. Al heb ik dit jaar ook nog het eea te klussen in huis en in de tuin, verwacht ik dat dit ook geen topjaar gaat worden. Maar ff kijken wat het aankomende seizoen gaat brengen…Nadeel vind ik wel dat als het even mooi weer is je niet gelijk kan zeggen ik ga effe een stukkie rijden.
Maar dan is dus die niet verzekert voor diefstal als die geschorst is?Nee, WA+, totale kosten waren rond de 25 (verz + bel) per maand, zal inmiddels wel weer wat gestegen zijn.
Klopt, staat in mijn garage achter allemaal zooi voor de verbouwing geparkeerd. Woon ook in de middle of nowhere, scheelt ook wel...Maar dan is dus die niet verzekert voor diefstal als die geschorst is?
wat komt er ook weer na 3?De rest slaapt nog?
wat komt er ook weer na 3?
Hier helaas geen SP meer, maar ik ging toen ik hem nog wel had naar Schijndel (Huybers motoren). Weet niet of dat in de buurt genoeg is?Heren, lange tijd afwezig geweest maar nog steeds happy op de SP2.
Maar even een vraagje waar jullie wellicht mee kunnen helpen. Wie weet er een goede garage in de buurt van Breda voor een grote beurt voor de SP2?
Denk echt aan alles: kleppenstellen, koppelingsplaten, tandwielen en ketting, alle vloeistoffen (olie, rem, koel, vering). Dus dan liever een monteur die al vaker een SP2 uit elkaar heeft gehaald...
Zevenbergen dichtbij genoeg?Heren, lange tijd afwezig geweest maar nog steeds happy op de SP2.
Maar even een vraagje waar jullie wellicht mee kunnen helpen. Wie weet er een goede garage in de buurt van Breda voor een grote beurt voor de SP2?
Denk echt aan alles: kleppenstellen, koppelingsplaten, tandwielen en ketting, alle vloeistoffen (olie, rem, koel, vering). Dus dan liever een monteur die al vaker een SP2 uit elkaar heeft gehaald...
zeker dat is om de hoek! Wie zit daar?Zevenbergen dichtbij genoeg?
Mastmotorenzeker dat is om de hoek! Wie zit daar?
Top, zijn allemaal niet schokkende dingen zo te lezen! BedanktAltijd lastig om te zeggen bij een motor van 23-24 jaar oud, je weet natuurlijk niet wat voor leven die achter de rug heeft. Maar typische SP1 dingetjes zijn lekkende radiateur (ik meen vooral links), zwetende tank bij het scharnier, lekkende uitlaatpakking van het tussenstukje bocht achterste cilinder (bij de schokdemper), corrosie in de grote grijze stekker in de kuip links voorin en corrosie in het richtingaanwijzermechanisme op het stuur. Is allemaal goedkoop op te lossen. Verder natuurlijk de algemene dingen bij een oudere motor en ik zal ook vast nog wel wat vergeten zijn, maar echt schokkende zaken zoals motorische en rijwieltechnische issues zou je op een SP1 niet tegen moeten komen. Wel belangrijk is om te kijken of het plastic allemaal netjes en origineel is, want dat vind je niet meer makkelijk meer en zeker niet betaalbaar.