Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Uit bulgarije via een website. Motostickers com ofzoiets. Was niet duur en binnen een week binnen en het lijkt prima kwaliteit...

Edit:
Honda RVT 1000R RC-51 2004 2005 decals set - black/grey version - Moto-Sticker.com

Site even opgezocht. Hebben heel veel designs.

Ik heb een Blade bestickerd met een setje bij dezelfde leverancier, uit Bulgarije.
Met nodige geduld was het te doen, fohn erbij, als het maar niet te warm wordt, dan worden ze een keer zo groot...
En in de bochtjes was het wel een paar keer vloeken.
Op zich prima kwaliteit, maar kleuren wijken wel wat af (links is bestickerd, rechts is origineel)
1704882130016.png
 
Ik heb een Blade bestickerd met een setje bij dezelfde leverancier, uit Bulgarije.
Met nodige geduld was het te doen, fohn erbij, als het maar niet te warm wordt, dan worden ze een keer zo groot...
En in de bochtjes was het wel een paar keer vloeken.
Op zich prima kwaliteit, maar kleuren wijken wel wat af (links is bestickerd, rechts is origineel)
Bekijk bijlage 1961526
Ziet er wel erg goed uit qua maatvoering en de kleur is ook netjes, ik heb ze ook van hele andere kwaliteit voorbij zien komen. :t
 
Nou hij is af. Ben niet tevreden dus ga het nog een keertje over doen. Hier en daar zitten de stickers gewoon niet zo glad als ik zou willen en de tank is asymmetrisch. Maar t kan er voor nu mee door.

Heb hem ook weer teruggebouwd naar clipons en akrapovic uitlaten eronder.
Bekijk bijlage 1962799
Ziet er wel weer lekker uit :t
 
links is de standaard straat versnellingsbak en rechts is de HRC versnellingsbak.
duidelijk te zien dat de HRC versie dikkere tanden en nokken heeft om het hogere vermogen aan te kunnen.
 
links is de standaard straat versnellingsbak en rechts is de HRC versnellingsbak.
duidelijk te zien dat de HRC versie dikkere tanden en nokken heeft om het hogere vermogen aan te kunnen.
Interessant om te zien. Kunt dus echt niet zomaar ongestraft een dikke bak vermogen erbij doen.

Niet dat dat makkelijk is bij de vtr maar toch.
😂
 
Ben aan t opruimen. Iemand hier nog interesse in een versleten remschijf voor aan de muur? Heb de andere zelf al hangen in de garaas...

1000035436.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan