Het grote BANDIT topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
misc


oeps
 
Het Ermax ruitje ziet er goed uit. Waar heb je deze besteld? En is de kuip van de 1200 gelijk aan die van de 650. Ofwel, zou het ruitje daar ook op passen?
 
Zijn er hier nog Bandit 600 rijders die goed kunnen stunten? O-)

Ik ben al een tijd bezig met oefenen. Eerst op het gas in z'n 1, en nu doe ik het met de koppeling in z'n 1. In de tweede versnelling lukt het mij (nog) niet. Vraag me af of er mensen zijn die het wel lukt op de Bandit 600 (1200 rijders koppen dicht graag :+ )

Is me nog niet gelukt om op het balanspunt te blijven hangen dus momenteel ga ik door tot hoog in de toeren en dan proberen nog net voor de toerenbegrenzer te landen :P Doorschakelen nog niet geprobeerd, wil eigenlijk eerst het balanspunt vinden :Y

51d9bc01.jpg


2da0b3cc.jpg


En even iets anders :]

35192d14.jpg


;)
 
Hoi Oneeye,

Ik zit ook aan een hoger ruitje te denken, gelet op mijn lengte van 185 centimeters, maar mijn echtgenoot zegt dat dit niet simpel te monteren is omdat er geen schroeven aan de voorzijde zichtbaar zijn.
Wellicht wil jij het geheim van het monteren van de ruit met mij delen?
groetjes, Esther

Hehe eindelijk me ruitje binnen *O*

Was zelfs makkelijk te knutselen zelfs voor iemand met 2 linker handen zoals ik :X

Ervoor



(Afbeelding)
 
Hoi Oneeye,

Ik zit ook aan een hoger ruitje te denken, gelet op mijn lengte van 185 centimeters, maar mijn echtgenoot zegt dat dit niet simpel te monteren is omdat er geen schroeven aan de voorzijde zichtbaar zijn.
Wellicht wil jij het geheim van het monteren van de ruit met mij delen?
groetjes, Esther

volgens mij als je deze schroef en aan de andere kant los draaid dat je het ruitje zo eraf kunt nemen ik heb het nog nooit gedaan maar denk dat het dat is (ROOIE CIRKEL)
full
;)
 
Hoi Esther

De 2 schroeven losmaken aan de zijkanten die zichtbaar zijn zoals op de foto hierboven.

Dan de 2 schroeven die de teller unit vasthouden, die voorzichtig weghalen zit 1 kabelboom achter, maar alles is geklikt dus gaat makkelijk.

En dan heb je aan weerzijden nog een schroef elk.

In totaal zit het ruitje vast met 4 schroeven. De 2 zichtbaar liks en rechts van de kuip en de 2 achter het klokkenspel O-)

Op de foto in de witte cirkel :Y

full
 
De cockpit is ook zo los

full


Zelfs voor iemand met 2 linkerhanden moet het te doen zijn, he tis zelfs mij gelukt _O-

Nog geen half uurtje werk, en anders Esther mail me ff, me adres staat in me profiel

Grtzzzz :W
 
Zijn er hier nog Bandit 600 rijders die goed kunnen stunten? O-)

Ik ben al een tijd bezig met oefenen. Eerst op het gas in z'n 1, en nu doe ik het met de koppeling in z'n 1. In de tweede versnelling lukt het mij (nog) niet. Vraag me af of er mensen zijn die het wel lukt op de Bandit 600 (1200 rijders koppen dicht graag :+ )

Is me nog niet gelukt om op het balanspunt te blijven hangen dus momenteel ga ik door tot hoog in de toeren en dan proberen nog net voor de toerenbegrenzer te landen :P Doorschakelen nog niet geprobeerd, wil eigenlijk eerst het balanspunt vinden :Y

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En even iets anders :]

(Afbeelding)

;)

Je moet even andere tandwielen monteren, ik had voor 1 kleiner en achter 1 groter. in de 1e op het gas en in de 2e met de koppeling ;)
 
Zijn er hier nog Bandit 600 rijders die goed kunnen stunten? O-)

Ik ben al een tijd bezig met oefenen. Eerst op het gas in z'n 1, en nu doe ik het met de koppeling in z'n 1. In de tweede versnelling lukt het mij (nog) niet. Vraag me af of er mensen zijn die het wel lukt op de Bandit 600 (1200 rijders koppen dicht graag :+ )

Is me nog niet gelukt om op het balanspunt te blijven hangen dus momenteel ga ik door tot hoog in de toeren en dan proberen nog net voor de toerenbegrenzer te landen :P Doorschakelen nog niet geprobeerd, wil eigenlijk eerst het balanspunt vinden :Y

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En even iets anders :]

(Afbeelding)

;)

Ziet er goed Hicham......... *O*

Ik zal dan maar niet zeggen hoe (gemakkelijk) het op een 1200 gaat.....OEPS.... ;)

We moeten binnenkort (ik zat te denken aan zaterdag 8 april) bij elkaar komen om de route voor de Bandit Meeting 2006 uit te stippelen.......

Ik zal je vanmiddag ff mailen over de details!
 
Je moet even andere tandwielen monteren, ik had voor 1 kleiner en achter 1 groter. in de 1e op het gas en in de 2e met de koppeling ;)

Ik wil weten of het zonder tandwiel aanpassing kan en bij welk toerental dat ongeveer is :) Wil liever niet aan mijn tandwielverhouding kloten aangezien ik nu zo rond de 100 km/h rijd in de zesde versnelling bij 5000 toeren. Dat vind ik nog net acceptabel om met een koude motor de snelweg op te draaien ;)


Ziet er goed Hicham......... *O*

Ik zal dan maar niet zeggen hoe (gemakkelijk) het op een 1200 gaat.....OEPS.... ;)

We moeten binnenkort (ik zat te denken aan zaterdag 8 april) bij elkaar komen om de route voor de Bandit Meeting 2006 uit te stippelen.......

Ik zal je vanmiddag ff mailen over de details!

Ik wou ook al contact met je opnemen aangezien er al wat mooie dagen zijn langsgekomen. Ik weet nog niet of ik zaterdag 8 april kan, ik dacht het wel. Maar dat zal ik nog wel met je bespreken over mail dan :Y
 
Zijn er hier nog Bandit 600 rijders die goed kunnen stunten? O-)

Ik ben al een tijd bezig met oefenen. Eerst op het gas in z'n 1, en nu doe ik het met de koppeling in z'n 1. In de tweede versnelling lukt het mij (nog) niet. Vraag me af of er mensen zijn die het wel lukt op de Bandit 600 (1200 rijders koppen dicht graag :+ )

Is me nog niet gelukt om op het balanspunt te blijven hangen dus momenteel ga ik door tot hoog in de toeren en dan proberen nog net voor de toerenbegrenzer te landen :P Doorschakelen nog niet geprobeerd, wil eigenlijk eerst het balanspunt vinden :Y

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En even iets anders :]

(Afbeelding)

;)

Netjes :}
in z'n 2 met koppeling is een no-go :N Heb afgelopen tijd eens in 1 geprobeerd met koppeling, ik ga automatisch naar voren hangen waardoor het op niets uitloopt :Z
 
Hoi Oneeye en Fido-Dido,

Bedankt voor jullie duidelijke foto's en uitleg, het gaat zeker lukken, dus even nog een ruitje uitzoeken.
groetjes, Esther

Hoi Esther

De 2 schroeven losmaken aan de zijkanten die zichtbaar zijn zoals op de foto hierboven.

Dan de 2 schroeven die de teller unit vasthouden, die voorzichtig weghalen zit 1 kabelboom achter, maar alles is geklikt dus gaat makkelijk.

En dan heb je aan weerzijden nog een schroef elk.

In totaal zit het ruitje vast met 4 schroeven. De 2 zichtbaar liks en rechts van de kuip en de 2 achter het klokkenspel O-)

Op de foto in de witte cirkel :Y

(Afbeelding)
 
Netjes :}
in z'n 2 met koppeling is een no-go :N Heb afgelopen tijd eens in 1 geprobeerd met koppeling, ik ga automatisch naar voren hangen waardoor het op niets uitloopt :Z


Thanks, ik ben zelf niet zo gauw tevreden :+

Zoals ik al zei, ik ben zelf op het gas begonnen. Dus gas geven in z'n 1 tot ongeveer 4.000 - 7.000 toeren, heel even dicht doen waardoor de voorkant in de veren duikt (gas hoeft niet helemaal dicht) en dan in een fractie van een seconde daarna meteen het gas opentrekken. Niet vol opentrekken, want dan donder je achterover. Maar gewoon met beleid, steeds harder gas geven en wennen aan het gevoel dat je voorkant omhoog komt.

In het begin bak je er waarschijnlijk niets van, of denk je dat je hoog komt. Maar naarmate je meer en meer oefent raak je eraan gewend en geef je steeds meer gas. Dan ben je wel zo ongeveer gewend aan het wiel dat de lucht in komt, dan kun je het op de koppeling gaan proberen (meer controle :Y )

Meteen met de koppeling in z'n 1 beginnen is een no-go (mijn mening ;) ) Je hoeft maar iets te wild doen en je klapt echt zo snel de lucht in, dan zit je hart in de keel en denk je ... naaah, toch maar niet die wheelies :N :+ Dus als je wilt oefenen, begin dan met gas en wen aan het feit dat je voorwiel de lucht in komt 8-)
 
Thanks, ik ben zelf niet zo gauw tevreden :+

Zoals ik al zei, ik ben zelf op het gas begonnen. Dus gas geven in z'n 1 tot ongeveer 4.000 - 7.000 toeren, heel even dicht doen waardoor de voorkant in de veren duikt (gas hoeft niet helemaal dicht) en dan in een fractie van een seconde daarna meteen het gas opentrekken. Niet vol opentrekken, want dan donder je achterover. Maar gewoon met beleid, steeds harder gas geven en wennen aan het gevoel dat je voorkant omhoog komt.

In het begin bak je er waarschijnlijk niets van, of denk je dat je hoog komt. Maar naarmate je meer en meer oefent raak je eraan gewend en geef je steeds meer gas. Dan ben je wel zo ongeveer gewend aan het wiel dat de lucht in komt, dan kun je het op de koppeling gaan proberen (meer controle :Y )

Meteen met de koppeling in z'n 1 beginnen is een no-go (mijn mening ;) ) Je hoeft maar iets te wild doen en je klapt echt zo snel de lucht in, dan zit je hart in de keel en denk je ... naaah, toch maar niet die wheelies :N :+ Dus als je wilt oefenen, begin dan met gas en wen aan het feit dat je voorwiel de lucht in komt 8-)


huh?

hebben we het over een 600?
ding van mij komt geen mm de lucht in hoor.




ehh de motor dan he.
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan