Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Mannen,
ben op zoek, voor een maat van mij, naar een Buddyseat voor een GSX1100Rw,bj. 93.
We kan mij helpen????????
Gr. Harry
Redline,
Ik vind mijn fiets de laatste tijd, (na het verhogen) heel erg zenuwachtig ,
af en toe zelfs eng.
Vroeger was hij koers vast in een bocht ,, nu blijft ie zoeken en onstabiel.
Is er iets wat ik kan proberen ??
Alleen instabiel in de bocht, op vlak asfalt of met hobbels in de weg?? Wat voor banden rij je ??
Altijd onstabiel, gas geven op een rechte weg > in bochten > na hobbels.
Alleen bij contstant rijden is het goed.
Ik heb conti's road attack / deze had ik ook al voordat het een fighter werd.
Zal ik de voorvering is wat slapper zetten ?? (redelijk ver ingedraaid momenteel)
Weet iemand of een achter wiel van een GSXR750W in een 88-90 achterbrug past?
die 5 inch achtervelg moet eruit!
Hij rijdt dan ook bij lange na niet zoals een maand terug.
het gebrek aan paardjes kan dan toch niet aan de nokkenassen liggen
als hij zo beter heeft gelopen zou je zeggen dat het probleem ergens anders ligt.
en dat je denkt dat hij op 3 poten loopt is toch te checken door steeds 1 kabel los te leggen. loopt hij slechter dan deed de cilinder die daar bij hoor wel mee. veranderd er niks dan zou je kunnen aannemen dat hij eerst ook niks deed en kun je verder gaan zoeken waarom hij niet meeloopt. (benzine of vonk probleem).
ik heb zelf ook wel eens nokkenassen gewisseld en merkte geen verschil. was wel in de 750 versie. maar kontroleer eventueel de timing. 1 tandje verschoven op een vage maniet????? als je de oplossing niet weet dan maar kontroleren wat wel goed is.
succes ermee
Net terug uit Assen.
701 km gereden vandaag
Allen wat zijn dat kutbankjes in de strubben zeg voor €60,-
Hier een foto van de heenweg.
De soes ging weer als een beest, en de BT-14's plakten weer super
(Afbeelding)
Gr John,
Misschien heeft iemand mijn motor wel gezien, rij alleen zonder mf sticker
Idd indien nodig pleur je hem bj 80 in zijn 5 en knallen maar.Ik heb je niet zien rijden helaas, ik was er ook en mijn bike liep ook als de brandweer. er was weinig kontrole dus veel tussenaccelleraties gedaan, heerlijk hoe zo'n 1100 in elke versnelling wegknalt en alle 600tjes in vertwijfeling achterlaat
Vandaag was het dan zover de gixxer gaat op de bank
Sinds een aantal weken loopt hij (naar mijn idee) op drie poten, goede resultaten had ik niet verwacht (integendeel).
Hier de resultaten
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Hij rijdt dan ook bij lange na niet zoals een maand terug.
Volgens de dyno meneer liggen de beroerde resultaten aan:
1. De 750 nokkkenassen. Volgens hem is de timing helemaal verkeerd
2. De carberateurs afstelling is redelijk alleen staat hij veels te rijk
3. één cilinder doet het niet (carberateur of bougie)
Aanbevelingen van Moto eemnes:
1. 1100f/r nokkenassen terug plaatsen.
2. Carbs afstellen (staat momenteel veels te rijk)
Kosten (prijs afspraak): 350 - 400 euro (moet ik zelf de nokassen regelen)
Wat ik dus niet snap is dat hij een paar maanden terug als een kanon ging. Met de 750 nokassen. Ik heb natuurlijk geen vergelijkings materiaal met een andere 1100cc / 1000cc motor maar hij was beduidend sneller als de 750.
Nadat we de zaken nog even doorgesproken hadden heeft hij nog een stukje gereden en volgens hem loopt hij dus wel op 4 poten .
Kortom ik heb zo me twijfels, voor me gevoel loopt hij dus echt op 3 cilinders, meer trillen in het blok en het geluid. Misschien dat de 750 assen iets vermogens verlies geven maar de slechte performence valt denk ik toch zeker niet alleen te wijten hieraan. Voorheen ging hij namelijk als een speer.
Kortom het zit me niet helemaal lekker, hij heeft me wel verzekerd dat na de plaatsing van de 1100 nokassen + afstellen van de carbs de boel weer helemaal optimaal is.
Het personeel was wel uiterst gast vriendelijk, en volgens mij hebben ze ook zeker kennis van zeken maar toch twijfel ik aan de diagnose. Of zou het toch een combinatie zijn van bovenstaande punten die de problemen veroorzaken?
Ik heb een vervolg afspraak op 8 juli, 19 juli ga ik namelijk de vogezen in.. en die wil ik wel betreden met 120bhp
Leuke foto's AteZoja de foto's en filmpjes (niet allemaal even interresant)
TT2006
Ik zag net dat Colin Edwards uit kwaadheid op de finishlijn zijn ruitje aan gort sloeg.
Leuke foto's AteZ
We hoeven ons nog niet te schamen met onze oldskool.
Kon nog makkelijk meekomen onderweg, en de nieuwe 600 zijn in een tussensprint ook een makkelijke prooi
Ik weet wel dat mijn volgende motor de 1000 van 2005 word, over een jaar of 2 is de kop er mooi af
Die zwarte vind ik zo en vooal met zo,n korte yoshi