===>Oldskool Gixxer topic '85 tot 95' deel 2<

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heefft er nog iemand een plekje vrij voor een mooie 7/11 ???
Ik zoek nog stalling... wellicht dat me sgatje later dit jaar zelfs te koop komt te staan |(.


Vorige week trouwens mijn inlaat rubbers vervangen, de rubbers die eraf kwamen waren echt helemaal uitgedroogt... de pakking was ongeveer helemaal vergaan.

Nieuwe rubbers / carbs en luchtfilter zitten er inmiddels op... van het weekend ff kijken of hij start :]

Verder deze week nog de bougies vervangen, bougiekabels, en gekleurde stepjes geplaatst 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mag volgens mij wel wat nattig zijn. Heeft hij ontstekingsproblemen?

Mn 7/11 gisteren bij ab motoren in leiden op de bank gehad. De andere carbs en openluchtfilters zorgden ervoor dat hij met lage toeren en in het middengebied beroerd loopt. Met de standaard naalden is niet genoeg haalbaar dus er moet toch een dynojetkitje komen. Bovenin liep hij wel ok geloof ik. Had 118 achterwiel pk wat normaal is voor een 1127 toch?

Alleen ontstond daarna het probleem met het bestellen van de dynojetkit. Want waar komen de carburateurs vanaf? Geen idee ooit via marktplaats gekocht... beetje op de gok dan maar een kitje besteld. Ik heb thuis nog een andere carburateurset liggen, dus er zal vast een passende setje gemaakt kunnen worden. Hoop dat hij dan wel goed normaal inzetbaar is en niet alleen met hoge toeren goed loopt. Is vooral met regen erg lastig dat aan/uit effect.


118 is respectabel hoor. Normaal gesproken horen de de 1127 rond de 125 / 130 aw pk's eruit te poepen.

Hoeveel MM carbs heb je erop zetten?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan