tl1000 rijders

oo

  • 00

    Stemmen: 8 72,7%
  • 00

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
iemand last van trillingen ?
mijn tl trilt boven de 5500 toeren
zo erg dat mijn handen er van gaan slapen
kleppen gecheckt en synchroon staat goed
ik weet niet waar ik het zoeken moet.
greetz pascal
zitten je gewichten nog op je velgen ..misschien moeten deze uitgebalanceerd worden ..bij mn vorige motor had ik ook trillingen aan mn stuur ,maar boven de 80 km/h ,bleek dat loodjes van mn velg verdwenen waren ..suc6
 
ik ken ook iemand die daar last van heeft
heeft ook al gesynchroniseerd en heeft ook niet geholpen
ga is op de nieuwe sv 1000 rijden zeur je gelijk niet meer
is het bij de tl erger dan heb je een probleem
 
Nou ik weet het dus sinds kort ook, reken maar op 450 + 90 + 380 voor een complete kant (resp. linker, midden en topkuip dus) en dat dus x 2 |(

Oei, toch maar niet ombouwen en meteen een R kopen. Deze zal dan uit Duitsland komen want dat is goedkoper (heb ik al berekend). Maar..... daar zijn ze allemaal op 100 PK begrensd en dat moet toch weer even terug naar de originele PK-tjes. Weet iemand hoe dit zit en of dat veel werk is? Nogmaals bedankt en het serieuze zoeken kan nu beginnen!! :9
 
Onder anderen een nieuwe injectiekast....koop toch gewoon lekker een Nederlandse! Als je de kosten voor het heen en weer rijden, terugtunen naar vol vermogen, keuring, BPM, aanschafprijs etc.... bij elkaar optelt, kun je m.i. beter een Nederlandse fiets kopen. Er zijn regelmatig vrij goedkope te krijgen, beetje afpingelen kan altijd (vraagprijs ligt altijd hoger dan het gewenste minimumbedrag) EN je kunt evt. het verleden van de fiets achterhalen.
 
Onder anderen een nieuwe injectiekast....koop toch gewoon lekker een Nederlandse! Als je de kosten voor het heen en weer rijden, terugtunen naar vol vermogen, keuring, BPM, aanschafprijs etc.... bij elkaar optelt, kun je m.i. beter een Nederlandse fiets kopen. Er zijn regelmatig vrij goedkope te krijgen, beetje afpingelen kan altijd (vraagprijs ligt altijd hoger dan het gewenste minimumbedrag) EN je kunt evt. het verleden van de fiets achterhalen.
Thnax! Maar in Duitsland zijn ze toch al snel zo'n 3000 Euro goedkoper dan in NL. En met dat voordeel moet dat importeren toch wel kunnen lijkt mij. Zo'n 800 Euro aan BPM en 80 Euro voor de keuring. En daar komt het restje nog bij (zoals dus een nieuwe injectiekast) Weet iemand wat dit en eventuele verdere onderdelen kosten? Ik wil namelijk wel goed afwegen wat ik doe voor ik de eigenlijke stap neem.

Wat betreft de geschiedenis maak ik me niet zo'n zorgen want die Duitsers hebben dat soort zaakjes meestal wel redelijk goed voor elkaar (heb ik uit vele kelen gehoord). Als iemand verder nog informatie heeft ----> Graag!
 
Bij die Duitsers alles in orde? Wel eens Duitsers gezien met de nacht van Assen? Handleiding voor de terugreis per trein:
* Plaats je motor op de camping
* Sloop de uitlaatdemper eraf
* Drink een half of heel krat bier :)
* Zet de motor in z'n vrij
* Start de motor en draai 'm warm in de toerenbegrenzer :?
* Houd de gaskraan open (...) en laat het ding met behulp van de dodemansknop afwisselend stikken en in de toerenbegrenzer lopen. Hierdoor krijg je zowel een oorverdovend geluid als een overslaand blok, als vlammen uit de uitlaat. :o

.....

Maar als je dan toch een Duitser wilt: Informeer eens of een PowerCommander je probleem van de computer kan oplossen. Als dat werkt is het vast goedkoper dan een andere injectiecomputer aanschaffen.

Succes! Trouwens, je maakt een goede keus met de TL. Echte funbike!
 
Thnax! Maar in Duitsland zijn ze toch al snel zo'n 3000 Euro goedkoper dan in NL. En met dat voordeel moet dat importeren toch wel kunnen lijkt mij. Zo'n 800 Euro aan BPM en 80 Euro voor de keuring. En daar komt het restje nog bij (zoals dus een nieuwe injectiekast) Weet iemand wat dit en eventuele verdere onderdelen kosten? Ik wil namelijk wel goed afwegen wat ik doe voor ik de eigenlijke stap neem.

Wat betreft de geschiedenis maak ik me niet zo'n zorgen want die Duitsers hebben dat soort zaakjes meestal wel redelijk goed voor elkaar (heb ik uit vele kelen gehoord). Als iemand verder nog informatie heeft ----> Graag!

Een TL is o.a. begrensd op de elektronica. Ik denk dat alleen een injectiekastje al een slordige 1000 euro kost. Informeer jezelf goed voor je aan dit avontuur begint!!!
 
bij een duitser kun je tenminste op fahrzueg brief zien of er schade is geweest of iets dergelijks.
en als een power commander het probleem kan oplossen dan lan dat ook dmv remappen.
en indd op mobile.de staan de kw erbij dus dan zoek je gewoon een volvermogen op.

over het algemeen is er van duitse motoren meer bekend/te achter halen dan van nederlandse fietsen dus een duitser is naar mijn idee echt niets mis mee mits je wel een beetje oplet wat ie kost en wat er evt mis mee is maar dat je in nl ook./


groeten en succes
 
Ze zijn niet allemaal begrenst hoor ! kijk eens op www.mobile.de ,daar staan er een paar te koop. succes.
Ja inderdaad. Ik had daar al eens gekeken maar alleen op de kleur zwart gezocht en die zijn allemaal wel begrensd. En dat is nu juist de kleur die ik het liefst heb. Even geduld en lekker verder kijken dus of eens kijken of ik toch ook wel met een andere kleur kan leven.
Iedereen in ieder geval bedankt voor de tips!

Groeten
 
Omdat ik niet alleen net een tailguard heb gemonteerd maar ook een digicamera tot mn beschiking heb even wat piccies van mn motor.....

32521


32519


32526


 
Laatst bewerkt:
gaaf zo een tailguard.
eigenlijk wil ik er ook een maar een andere fiets is ook wel weer eens een optie.
ik weet het nog niet.
maar het ziet er zeker mooi uit.

groeeten seerd
 
gaaf zo een tailguard.
eigenlijk wil ik er ook een maar een andere fiets is ook wel weer eens een optie.
ik weet het nog niet.
maar het ziet er zeker mooi uit.

groeeten seerd

Dankje,ik ben er zelf ook zeer tevreden over net als over die kleine knippers.
 
dat is erg k.t wizl ,hoop dat je zelf niets hebt opgelopen .
enne volgens mij zijn dat nog de prijzen zonder bestickering of zit dit erdan bij ??
zoja dan valt het mij het nog erg mee ..(ok het is geld)

suc6 met je reparatie ...laterz
Voor de TL mét schade werd een leuk bedrag geboden. Heb een R1 teruggekocht, weer eens wat anders zullen we maar zeggen *D
 
Tja, ik vond en vind de TL een hartstikke mooie motor, en heb er ook met heeel veel plezier op :] Had nu alleen geen zin om weer stad en land af te lopen om er eentje naar mijn zin te zoeken. 'K wil rijden ;) . Wat dat betreft ben ik een hele simpele ziel :)
 
Zo luitjes,ben weer terug van 8-) vakantie.
Alanya om precies te zijn,lekker uitgerust en bruin geworden ;)

Wat heb ik mijn motor gemist zeg,gelijk morgen weer ff
stukkie toeren. :]

Zijn er al plannen bedacht voor een meeting????
Ik zag ook weer een paar nieuwe Tlrs,gezellie!! :}
 
Zo luitjes,ben weer terug van 8-) vakantie.
Alanya om precies te zijn,lekker uitgerust en bruin geworden ;)

Wat heb ik mijn motor gemist zeg,gelijk morgen weer ff
stukkie toeren. :]

Zijn er al plannen bedacht voor een meeting????
Ik zag ook weer een paar nieuwe Tlrs,gezellie!! :}

Misschien een nieuwe poll voor de datum wellicht O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan