Aan de linkerkant zittem twee gaten in het frame, daar kan je een kruiskop doorheen steken. Het vereist een beeyje fingerspitzengefuhl, als dat niet lukt kan je de tank evt een stukje oplichten
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hee super joh , dan gaat het lukken ... super bedanktAan de linkerkant zittem twee gaten in het frame, daar kan je een kruiskop doorheen steken. Het vereist een beeyje fingerspitzengefuhl, als dat niet lukt kan je de tank evt een stukje oplichten
Gaaf!nog een filmpje ,gefilmd door een maat van mij
Om hier op terug te komen.Nog een vraagje:
Iemand een idee wat nu precies de verschillen zijn met een begrensde duitse yzf (100pk) en een nederland niet begrensde yzf?
Motorblok, carburateur, demper, cdi , etc?
Mijn YZF komt oorspronkelijk ook uit Duitsland. heb hem destijds in NL gekocht en grappig genoeg zelf nu weer uitgevoerd naar Duitsland. Toen ik hem in NL kocht was ie al omgezet naar vol vermogen, volgens mij was ie destijds begrensd met inlaatrubbers met minder doorlaat in de brandstof toevoer of zoiets meen ik. Grappige is dat ie nu met de invoer weer automatisch op 100 pk is gezet. Dat komt mij prima uit want scheelt in de verzekering hier :-)Om hier op terug te komen.
Andere cdi gekocht een nederlandse 4hd ipv van de duitse 4hn, ik merk er totaal geen verschil tussen.
Originele demper weer erop gezet (wat een lelijk ding trouwens) met de bij behorende sproeiers.
Motor loopt nu wel goed met de originele demper, door de dynojet kit.
Dus ik neem aan dat er ook geen verschil zit tussen de duitse en nederlandse demper.
Maar het kwam door een te rijk mengsel.
(De motor had voor de dynojet kit een stuk minder vermogen met de originele demper ipv de open demper)
De motor loopt nu nog maar 1:14, dus ik weet het ook niet meer.
Vraag mij af hoe de mensen boven de 1:20 uit komen, of het ligt aan mijn rijstijl...
Niet zo'n probleem dat ie zoveel zuipt, alleen de actie radius is daardoor erg klein en dat is wel vervelend.
Voor de carb aanpassingen ging hij bij 80km in de reserve dat is nu bij de 130 -140km ongeveer.
Is het normaal dat hij na +- 10l in de reserve gaat?
De tank is volgens internet 19l, maar lijkt mij sterk dat hij 9l reserve heeft.
Met mijn fzr600r 4jh, welke de zelfde tank heeft, tankte ik altijd om de 200km en dan zat deze nog niet in de reserve.
(Ik weet alleen niet meer hoeveel liter hij dan verbruikt had)
Bekijk bijlage 1791185
Haha dat is wel mooi!Mijn YZF komt oorspronkelijk ook uit Duitsland. heb hem destijds in NL gekocht en grappig genoeg zelf nu weer uitgevoerd naar Duitsland. Toen ik hem in NL kocht was ie al omgezet naar vol vermogen, volgens mij was ie destijds begrensd met inlaatrubbers met minder doorlaat in de brandstof toevoer of zoiets meen ik. Grappige is dat ie nu met de invoer weer automatisch op 100 pk is gezet. Dat komt mij prima uit want scheelt in de verzekering hier :-)
Ah oke!schuiven van een 750 zijn ook 3GM, en dat zijn FZR1000 schuiven. Dus al zou je die hebben zijn ze nog steeds okee... Eigenlijk moet je die hebben, en geen andere. Zodra ik thuis ben kijk ik effe voor je. Ben je er wel zeker van dat ze goed in de groeven onder het deksel zitten, O-ringetje gemonteerd, alles klik, netjes?