YZF 750 R rijders deel 2

Geen idee waarom je dit hele relaas schrijft om je te verantwoorden,
Omdat ik een pleurishekel heb aan bieden :+ Als jij had gezegd dat alleen de yzf of fzr liefhebber deze set kon kopen voor 50 afhalen was mijn volledige post

"OK"


geweest


:Y
 
Afhalen ga ik niemand aandoen, ik woon in belgenland...
Maar wat had je verwacht? Dat ik €300 ging eisen voor een set oude carbs waarvan ik de staat niet ken?
Dit is MF, geen marktplaats toch?
Ik heb al dingen verzonden voor verzending + streekproduct naar keuze...

In de vriendenkring worden / werden schulden gesetteld in kebabs.
 
@Hubertje Als je ze voor een normale prijs weg doet... :?

@kenny77 Kon je ze trouwens niet vergelijken met wat er uit kwam??? Wat heb je waar besteld, hoe vond je ze??? Wat ga je nu doen???
Ik heb namelijk het idee dat als je hier in dit topic over die dingen was begonnen dat je binnen enkele uren vervanging hebt voor een hele schappelijke prijs of voor niks
Volgens mij staan al je vragen in mijn vorige posts. ;)

Ik heb via marktplaats 4 nieuwe gasschuiven besteld die voor een yzf750 zouden zijn.
(De verkoper had ze al een hele tijd liggen, maar nooit gemonteerd, motor was al weer weg)

Toen ik ze ging monteren, bleken ze anders van vorm.
Aangezien wel meer niet aan mijn carburateurs klopte toen ik hem kocht, vroeg ik mij af of mijn oude gasschuiven die nu in mijn carbs zitten wel de goede zijn.
Je weet immers maar nooit wat er in al die jaren is gebeurd.

Vandaar de vraag van de foto, nu kan ik aan de vorm zien, dat de oude gasschuiven wat in mijn carbs zitten de goede zijn en de nieuwe de verkeerde.

Nu zet ik gewoon de nieuwe rubbers om naar mijn oude gasschuiven.
Andere carb zoek ik niet echt, aangezien ik echt alles al vernieuwd heb aan mijn eigen.
(Pakking, rubbers, dynojet, naaldbuizen.)

Hij blijft gewoon veel benzine verbruiken, vandaar dat ik dacht dat het probleem hierbij lag, maar is dus niet het geval.
(Voor een idee, op 750km was ik 90 euro meer aan benzine kwijt dan een vriend van mij. :+ )
 
Iemand bekend met de kleustellingen van de YZFfen van na 94? Ik heb R1 dn R6 blauw, diamantzwart voorbij zien komen maar een brochure of afbeelding van yamaha uit heb ik nog nooit gevonden
 
  • Leuk
Waarderingen: RobD
Terug
Bovenaan Onderaan