Ducati 848

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heeft te maken met de verzekering. Minder kW betekent een lagere premie en daar zijn verschillende "klassen".

Idd maar dat heeft hier volgens mij niks mee te maken omdat alles boven de 72 kW in dezelfde klasse valt.

letztgenannte werden zusätzlich unterschieden
bis 7 KW
von 8 - 13 KW
von 14 - 20 KW
von 21 - 37 KW
von 38 - 57 KW
von 58 - 72 KW
über 72 KW

;)
 
Idd maar dat heeft hier volgens mij niks mee te maken omdat alles boven de 72 kW in dezelfde klasse valt.

letztgenannte werden zusätzlich unterschieden
bis 7 KW
von 8 - 13 KW
von 14 - 20 KW
von 21 - 37 KW
von 38 - 57 KW
von 58 - 72 KW
über 72 KW

;)
:o

:}
 
Aai heb nu nen 749 uit 08-2006

20.000 km in 1 jaar, 2 beurten á 800 euro per stuk, nieuwe koppeling, tandwiel ketting set etc.etc!

Nog een paar maandjes en dan gaat de 749 eruit en komt er een 848 voor in de plek!

Verkoop prijs in Milaan tijdens de EICMA was 14000 Euro, mooi prijsje toch!

{PoserMode}

Op de 749

112917669_6_RDJC.jpeg


Op de Hypermotard!

122058152_5_CwDO.jpeg


In Milaan EICMA 2007 - Ducati Stand

134015181_6_tPkK.jpeg


848

134015179_5_123N.jpeg


848

134015195_6_AzQf.jpeg
.

848

134015193_6_Y5jf.jpeg


Ciao!

Aai
 
Aai heb nu nen 749 uit 08-2006

20.000 km in 1 jaar, 2 beurten á 800 euro per stuk, nieuwe koppeling, tandwiel ketting set etc.etc!

Nog een paar maandjes en dan gaat de 749 eruit en komt er een 848 voor in de plek!

Verkoop prijs in Milaan tijdens de EICMA was 14000 Euro, mooi prijsje toch!

{PoserMode}

Op de 749

[afbeelding]

Op de Hypermotard!

[afbeelding]

In Milaan EICMA 2007 - Ducati Stand

[afbeelding]

848

[afbeelding]

848

[afbeelding].

848

[afbeelding]

Ciao!

Aai



2 maal 800 €...? :o :? :N

weet je dat zeker...? lijkt me wel erg veel
 
2 maal 800 €...? :o :? :N

weet je dat zeker...? lijkt me wel erg veel

Yup!!

1000 beurt 145,-
10000 beurt 735,-
20000 beurt 560,-
En zelf een nieuwe koppeling gekocht á 210,-(Buitenhuis,binnenhuis
en een set platen!) en een ketting tandwiel kit 75,- euro!

+ alle kleinigheidheidjes die kapot gaan, water temp sensor, zitje al 3x gescheurd, tandwiel opname achter, maar dat was allemaal Garantie!

En niet te vergeten de uitlaat, 6e set supercorsa's zitten er al onder dus uiteindelijk kost het allemaal nog veel meer!

Motorisch toch wel erg sterk, geen stukken gehad op die temp. sensor na dan!

Ik meen dat de intervals drastisch langer zijn geworden bij de nieuwe modellen en de kosten toch iets worden gedrukt, we gaan 't wel mee maken met de 848, ben benieuwd waartoe dit apparaat allemaal in staat is!

Enig idee wanneer deze in NL te koop komt, of is ie er al?

Ciao!

Aai
 
ik weet niet waar je woont, maar een proefrit is zo gemaakt...echt doen, rijdt heel erg goed, ik mis alleen koppel t.o.v. mijn zx 10...........maar de beleving is super..........
 
Yup!!

1000 beurt 145,-
10000 beurt 735,-
20000 beurt 560,-
En zelf een nieuwe koppeling gekocht á 210,-(Buitenhuis,binnenhuis
en een set platen!) en een ketting tandwiel kit 75,- euro!

+ alle kleinigheidheidjes die kapot gaan, water temp sensor, zitje al 3x gescheurd, tandwiel opname achter, maar dat was allemaal Garantie!

En niet te vergeten de uitlaat, 6e set supercorsa's zitten er al onder dus uiteindelijk kost het allemaal nog veel meer!

Motorisch toch wel erg sterk, geen stukken gehad op die temp. sensor na dan!

Ik meen dat de intervals drastisch langer zijn geworden bij de nieuwe modellen en de kosten toch iets worden gedrukt, we gaan 't wel mee maken met de 848, ben benieuwd waartoe dit apparaat allemaal in staat is!

Enig idee wanneer deze in NL te koop komt, of is ie er al?

Ciao!

Aai

Das ff wat duurder dan mn gsxr750k6... :o
 
>>
En zelf een nieuwe koppeling gekocht á 210,-(Buitenhuis,binnenhuis
en een set platen!) >>


210 voor een koppelingshuis & de platen ??? straks maken ze mij nog wijs dat ducati zelfs goedkoop is. voor mijn 250cécéétje heb ik voor dat geld zelfs het huis nog niet !

*edit; snorry, totaal verkeerd voor dat geld heb ik het wel, was in dollars (220) maar dus zonder verzendkosten dan en al helemaal zonder platen !
 
Laatst bewerkt:
>>
En zelf een nieuwe koppeling gekocht á 210,-(Buitenhuis,binnenhuis
en een set platen!) >>


210 voor een koppelingshuis & de platen ??? straks maken ze mij nog wijs dat ducati zelfs goedkoop is. voor mijn 250cécéétje heb ik voor dat geld zelfs het huis nog niet !

*edit; snorry, totaal verkeerd voor dat geld heb ik het wel, was in dollars (220) maar dus zonder verzendkosten dan en al helemaal zonder platen !

Ik heb de mazzel dat ik de onderdelen tegen kost prijs koop!

Bij de dealer kost het goedje idd knap meer!

:W
 
Ducati is geen spek voor mijn bek

Heb een simpele ST2 gehad en qua onderhoud was het mijn duurste motorfiets ooit. De betrouwbaarheid was goed zonder meer al hebben de 2kleps ducati blokken de naam om betrouwbaarder te zijn en goedkoper in onderhoud.

Ik verschiet van jou onderhoudsfacturen niet.

Het plezier dat je aan ducati rijden hebt weegt voor mij niet op aan het prijskaartje dat er aan vasthangt en dat geldt ook voor andere motoren die in die exotische klasse thuishoren.
¨
Het witte kleurtje vind ik dan wel heel mooi. Zouden meer motofabrikanten in hun gamma mogen opnemen. :}
 
Ik ben vandaag toch ook maar eens ga kijken...... een witte (parelmoer) 848. Grappige kleur en in echt mooier dan op de foto. Ook nog naar een 1098 en 1098S gekeken (rood).

Ik vind het design prachtig, mooie voorkant, brede kont en veel racing looks (race gaas i.c.m. koelgaten en sleuven). Het vele (goed) zichtbare laswerk staat mij echter tegen en ook bijvoorbeeld de bevestiging van de stuurdemper op de 1098(s) (niet aanwezig op de 848!).

Kortom, ik zeg niet 'nooit' maar voorlopig rijd ik nog ff verder om mijn oude mannen brommer ;) .

Iemand nog een folder en poster ?

:+
 
Ik ben vandaag toch ook maar eens ga kijken...... een witte (parelmoer) 848. Grappige kleur en in echt mooier dan op de foto. Ook nog naar een 1098 en 1098S gekeken (rood).

Ik vind het design prachtig, mooie voorkant, brede kont en veel racing looks (race gaas i.c.m. koelgaten en sleuven). Het vele (goed) zichtbare laswerk staat mij echter tegen en ook bijvoorbeeld de bevestiging van de stuurdemper op de 1098(s) (niet aanwezig op de 848!).

Kortom, ik zeg niet 'nooit' maar voorlopig rijd ik nog ff verder om mijn oude mannen brommer ;) .

Iemand nog een folder en poster ?

:+

Hahah....Das Ducati he euhh ik bedoel Italiaans!

Laswerk en bekabeling in het open zicht, de naden van het kuipwerk lopen niet netjes evenredig en ga zo maar door!!

Vink wel wa hebben eigenlijk!
 
Hahah....Das Ducati he euhh ik bedoel Italiaans!

Laswerk en bekabeling in het open zicht, de naden van het kuipwerk lopen niet netjes evenredig en ga zo maar door!!

Vink wel wa hebben eigenlijk!
tja, mij kon het niet zo bekoren ;).

Verder overigens geen opmerkingen over het kuipwerk. Wel inderdaad wat bekabeling zien lopen (o.a. boven het achterwiel) maar ook daar niets storend.

Overigens, het ontbreken van ABS vind ik ook een gemis. Is toch eigenlijk wel een eis voor mij. Maar ja, dat hebben de meeste race motoren niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gezien bij Goedhart afgelopen zaterdag... erg mooi... brengt me erg aan het twijfelen wat mijn volgende motor wordt, maar het zal er volgend jaar nog niet van komen...

ennuh... die onderkant is inderdaad zwart en dat misstaat hem/haar niet. (Carbon zou beter zijn)

Mooie bike... zo mogen er meer gebouwd worden...
 
Nu we het over betrouwbaarheid hebben, ik heb al 150 KM op m`n BMW gereden en nog steeds geen problemen. MMMMmmmmmmmmm............handvatverwarming.

Oh ja.......heb ook eens een Ducati gehad, heeeeeeeeeeel snel vergeten.
 
Ik heb hem gezien bij Goedhart afgelopen zaterdag... erg mooi... brengt me erg aan het twijfelen wat mijn volgende motor wordt, maar het zal er volgend jaar nog niet van komen...

ennuh... die onderkant is inderdaad zwart en dat misstaat hem/haar niet. (Carbon zou beter zijn)

Mooie bike... zo mogen er meer gebouwd worden...


Was daar ook nog ff...
Stonden 3 gasten bij te kwijlen.
Minstens een half uur want toen ik wegging stonden ze dr nog... _O-

ze zullen em welweer gepoetst hebben hoop ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan