[PPP / A4] blauwe Volkswagen Golf in burger!

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Vadaag reed er op PPP dus een blauwe Volkswagen Golf in burger! Rond half vijf moest ik weg, dus ik rijd nog een rondje en ik zie dat Max aangehouden is door die matennaaier. En dat was hij, want hij had een leren motorbroek aan die agent. Ik moest weg, anders had ik wel ff gewacht op Max (desnoods om hem thuis te brengen als het heel erg was... :( )

Ik ben benieuwd wat Max heeft gekregen.

Maar in ieder geval opletten vanavond als er nog mensen gaan naar PPP!!! En als je de Maasboulevard op rijdt naar het centram van Rotterdam staat er door de bocht voorbij het Shell tankstation ook een nieuwe flitspaal. Je mag hier 50! Ook even opletten.
 
Ja jij! ;)

Hint: Dordrecht, vrijdag, 14:00...

Hmmm, zat ik zeker uit m'n neus te eten of zo. Ik zwaai zo veel mogelijk. Sorry hoor!!! Volgende keer zal ik uitbundig zwaaien.
58.gif
 
Heb Max net gezien... hij weet nog niet hoeveel de bekeuring bedraagt... moet nog bepaald worden.

Maar waarvoor is hij aangehouden? Ik zag hem alleen staan. Maar hij heeft z'n motor en z'n rijbewijs (voorlopig) in ieder geval nog... *D
 
Maar waarvoor is hij aangehouden? Ik zag hem alleen staan. Maar hij heeft z'n motor en z'n rijbewijs (voorlopig) in ieder geval nog... *D


Ze gingen informeren of ze zijn rijbewijs konden innemen.. dat kon dus schijnbaar niet ! Hij heeft een boete voor te hard rijden.. volgens hun reed hij 135... en de boete voor de wheelie volgt nog.. ze hebben hem gefilmt.. dus misschien krijgen we binnenkort een leuk filmpje op het MF te zien :) De officier moet de boete gaan bepalen van de wheelie....
 
Wat nog erger is; om ongeveer 17:40 is idereen daarboven bij het viaduct (A4) weggestuurd door een motoragent. De meeste gingen gewoon weg, alleen Max dus niet snel genoeg blijkbaar. Hij kreeg dus een prent van die agent voor het niet opvolgen van bevel/vordering :( Dus dan heeft hij die prent er ook nog bij, das mooi kut dan.
Ik zag dit toen ik mijn rondjes weer aan het rijden was en Max alleen op het viaduct stond samen met die motoragent die driftig aan het schrijven was. Ik daar ook naartoe en toen werd ik meteen aangesproken door die agent en die zei dat ik daar niet meer mocht staan, en bleef ik wel staan dan kreeg ook ik een prent :( :j
 
Zal ik zelf ff vertelle? :P

Ik ben zowiezo aangehoude door een videowage...
Ikke snelweg op, keek snelweg af, nix, achter me, geen politie, auto ingehaald, op mn achterwiel, viaduct-->viaduct...toen ik em neerzette zag ik ze al in mn spiegel...nie te hard de bocht in, hoorde ze toen al toeteren...ik achterom kijken, zij seinen, en bordje politie stop achter ut raam zetten, en aanzette...
Ikke gestopt, zij beginne bijna gelijk met, voor de snelheid schrijve we, en we gaan kijke of die wheely genoeg is om je rbw in beslag te neme...
Was dus nie het geval, heb 132 euro gehad voor 35kmph te hard...en de wheely wordt door rechter/officier ofzo bepaald...iig, mijn filmpje wordt strax bekeke door hoge piefe :P

Toen stonden we daar nog gezellig, zoals altijd, kwam er weer een agent van Politie Delft, met een vordering dat we wegmoesten, omdat we anders werden aangehouden/gearresteerd voor het niet nakomen van de vordering...
Vind dat dus nergens op slaan, dus ik de agent zn naam gevraagd, hij de mijne :P en ik zei dat ik naar ut buro wou met hem, om het daar met zn baas uit te praten...Hij wou eerst niet mee, maar toen ik Black Storm+vriendin eenmaal onderweg waren kwam ie opeens voor ons rijden, en reed voor naar ut buro...Daar aangekomen verwachtte de hoofdcommisaris ons al...en daar een slordige uur/anderhalf uur zitten praten...en duidelijk gemaakt dat de politie maar es met 1 beleid moet komen...niet dat we smiddags weg moeten van Politie Delft, met een vordering, dat we anders worden aangheouden, dat Politie Naaldwijk gewoon voorbij rijdt en nix zegt, terwijl de viaduct te boek staat als Naaldwijk, en dat de KLPD zelf rondjes meerijdt...
Daar zouden ze zowiezo 1 lijn in trekken, en ik heb duidelijk gemaakt dat we gewoon een hangplek nodig hebben, zonder geouwehoer, en dat PPP daar ideaal voor was, en dat het nergens op slaat dat we daar weg zijn gestuurd, industrieterrein, geen huize, weinig verkeer...
Maargoed, hij zou proberen om daar iets aan te doen, om ons een hangplek te bezorgen, waar we anderen niet tot last zijn, en wij ook zelf met rust worden gelaten...al mn gegevens waren al genoteerd, als laatst hebbe ze ook mn telnr gevraagd, en ben officieel gebombardeerd tot contactpersoon van de motorrijders bij de politie...of ik daar blij mee moet zijn is een 2e, maar ik zie ut allemaal wel...
Hij was er iig wel blij om dat we daarheen waren om te praten...maar ja, voorlopig ben ik weer een hoop cente armer ;(
 
Je mag dus niet meer op dat viaduct staan? Het is toch geen voorrangsweg?
je mag wel verderop in het gras staan (berm)
omdat je buiten de bebouwde kom ben mag je daar staan alleen op het viaduct heb je geen berm dus mag je er niet stoppen/parkeren
gaan we toch gewoon voortaan net effe wat verder staan
 
je mag wel verderop in het gras staan (berm)
omdat je buiten de bebouwde kom ben mag je daar staan alleen op het viaduct heb je geen berm dus mag je er niet stoppen/parkeren
gaan we toch gewoon voortaan net effe wat verder staan

Das onder normale omstandigheden....nie als ie een vordering doet/verklaart/wat dan ook...iig iets met een vordering, moet je opzoute... :(

Op zondag 01 september 2002 19:57 schreef Sigma het volgende:Ik kan ni wachten op een nieuw seizoen blik op de weg :P , je hebt toch wel copietje gevraagd?? })
Ik ook...en kan helaas nie zegge dat ut per ongeluk ging...wheely van een km op video :P En ik ga nog om een kopie vrage :)
 
Zal ik zelf ff vertelle? :P

als laatst hebbe ze ook mn telnr gevraagd, en ben officieel gebombardeerd tot contactpersoon van de motorrijders bij de politie...of ik daar blij mee moet zijn is een 2e, maar ik zie ut allemaal wel...
Wat willen ze daar mee gaan doen dan ? Ben jij nou opeens verantwoordelijk voor de daden van alle motorrijders daar? :?
"Meneer Maximum, er rijdt er weer eentje te hard en toen stond ie ook nog verkeerd geparkeerd. Wat gaat u daar aan doen voor ons?"

Hij was er iig wel blij om dat we daarheen waren om te praten...maar ja, voorlopig ben ik weer een hoop cente armer ;(
Kon je niet een deal met 'm sluiten... ik contact persoon, maar dan wel ff die bonnetjes verscheuren! })
 
Op zondag 01 september 2002 19:58 schreef Maximum het volgende:Das onder normale omstandigheden....nie als ie een vordering doet/verklaart/wat dan ook...iig iets met een vordering, moet je opzoute... :(
je was iets sneller dan ik
ja dan doe je niet veel meer
het blijft klote op deze manier maar wat moeten we dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan