Klein onderhoud aan de database

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.207
De Betuwe
Beste mensen,

Rond 15:00 uur worden er wat werkzaamheden uitgevoerd.

Na de werkzaamheden zullen de meeste van jullie opnieuw moeten inloggen.
Tevens is de tabel van de mail-notificatie geleegd. Je zal dus de notificatie opnieuw moeten aanzetten als je mailtjes wilt ontvangen over interessante topics.

Verder zullen jullie er niks van merken.

Update 15:10 : Werkzaamheden zijn uitgevoerd. Opnieuw inloggen is vereist, en controleer je mail-notificaties.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dit een resultaat is van het onderhoud maar toen ik woensdag 4 september om 16:20 inlogte stond er bovenaan het forum het volgende:

Hoi, welkom terug Bostrom155! Je vorige bezoek was op donderdag 01 januari 1970 01:00

(toen was ik nog niet eens geboren)

het maakt me overigens niet uit hoor maar ik dacht, ik meldt het effe.

mzzl
 
Ik weet niet of dit een resultaat is van het onderhoud maar toen ik woensdag 4 september om 16:20 inlogte stond er bovenaan het forum het volgende:

Hoi, welkom terug Bostrom155! Je vorige bezoek was op donderdag 01 januari 1970 01:00

(toen was ik nog niet eens geboren)

het maakt me overigens niet uit hoor maar ik dacht, ik meldt het effe.

mzzl
Dat is normaal... :) De jaartelling voor de server begint bij 1970 zeg maar... (begin al te praten als Nappie :P ), en omdat hij niet kon bepalen wanneer je vorige bezoek was zet hij dit er neer.
 
Hoi, welkom terug motorfreak! Je vorige bezoek was op donderdag 01 januari 1970 01:00.
Hahahaha jajaja de techniek staat inderdaad voor niets........LOL :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan