Wat vind jij de beste motor dvd??

Jouw beste dvd (die je hebt gezien)?

  • Ghostrider(1,2 of 3)

    Stemmen: 22 30,6%
  • Sportmotor van het jaar dvd

    Stemmen: 2 2,8%
  • A twist of the wrist, the dvd

    Stemmen: 2 2,8%
  • How to pull wheelies (1t/m 3)

    Stemmen: 2 2,8%
  • Faster (en faster and faster)

    Stemmen: 28 38,9%
  • The fast bikes show (1,2,3 of 4)

    Stemmen: 11 15,3%
  • Graig Jones laughing all the way

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mach 1,2 en 3

    Stemmen: 5 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    72

Powergixxer

Die hard MF'er
25 mei 2004
256
0
Oss
Het leek mij eens aardig om te peilen wat de meeste interesse heeft onder de MF-ers (van diegene die uberhaupt iets van dat soort dvd's heeft gezien natuurlijk :9 )

Zie poll:

Als ze er niet bij staan, maakt niet uit....zeg maar welke je het mooist vind 8-)
 
Pfff moet ik de meesten eerst nog even zien.. maar dan heb ik nu in ieder geval een lijstje welke ik moet hebben :P
 
De gohst rider dvd's zijn helemaal tegek! vooral omdat ik vindt dat ie dingen uithaald die een ander met gezondverstand niet zou doen. :N
 
heej hallow ik vind ghostrider echt goed wat rijd die vent als een bezetene :] .
Fast bike show vind ik ook wel aardig lekker veel stunts das wel relaxed.
Maar ik ga toch voor Ghostrider brute acties :}
 
ik mis die van fastbikesmagazine... Mach 1/2/3

:}

Ehh, klopt. Er mist trouwens nog wel veel meer, maar ja ik kan er maar 8 opgeven :P

Je hebt nog vele andere stunt dvd's van Starboyz, Urban street, whackpack etc etc

Persoonlijk vind ik faster denk ik de mooiste omdat racen me toch iets meer aanspreekt dan stunten :9

Ik zal Adrenaline crew vervangen door mach 1,2 en 3...is wel beter ja (voor de poll *D )
 
Ik vind ze allemaal zo 'blij', die DVD's... Alsof ze voor mensen gemaakt zijn die GEEN motor rijden (of nog niet, omdat ze te jong zijn).
De laatste ghostrider is zelfs ronduit iritant te noemen met die monotone deuntjes tussen de filmpjes in.

Zelf vind ik, afgezien van de slechte kwaliteit audio, de film "Fast Bikes Magazine, Carnage2 Calais-Cannes" wel een leuke.
 
Faster en het vervolg faster & faster 03-04 zijn echt goed in elkaar gezette films/documentaires. Echte aanraders.

Verder zijn de fastbikes videos ook geweldig. mach 1t/m3 zijn allemaal goed te pruimen maar ook "how to pull wheelies and influence people" 1t/m3 zijn erg leuk. gewooon een paar idioten op motoren die toevallig WEL aardig kunnen rijden.
 
IK heb er veel op DVD en faster is voor mij nog steeds de beste.
En nu vlug nog een paar filmpjes dowen en branden :+
 
Mijn zus is nogal Rossi gek dus die heeft de Faster DVD gekocht (Alle delen) (Komt dat even mooi uit :+ ) En ik moet zeggen erg mooi in elkaar gezet, en zeker de moeite waard :) (Vooral de 500cc tweetakt racers die voorbij komen :} )
 
Faster, 'How to pull wheelies and influence people' van de heren van Fastbikes, 'Pulp Friction' van Fast Bikes, en ga zo maar door... (en weer een polletje....).
Van Twist of the Wrist moet je het boek gewoon (deel 2) op de plank hebben staan en zo nu en dan lezen.
 
Faster en het vervolg faster & faster 03-04 zijn echt goed in elkaar gezette films/documentaires. Echte aanraders.


Waar kan ik deze kopen?
Bol.com heeft ze niet en Amazon heeft alleen versies die niet op de europese spelers afgespeeld kunnen worden.
 
Mijn zus is nogal Rossi gek dus die heeft de Faster DVD gekocht (Alle delen) (Komt dat even mooi uit :+ ) En ik moet zeggen erg mooi in elkaar gezet, en zeker de moeite waard :) (Vooral de 500cc tweetakt racers die voorbij komen :} )

Hoeveel delen zijn er dan :? Ik heb de dubbel DVD van 2005
 
Uit dit rijtje zeker Faster! Maar persoonlijke favoriet blijven toch de Isle of Man TT DVD's! Waanzinnige beelden en een prachtig aandenken *D

De TT isle of Man dvd's heb ik nog niet gezien... :(
Gezien de foto's en beelden die ik op tv heb gezien is dit inderdaad ongetwijfeld een aanrader....(helaas geen plek meer in de poll.. :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan