11-04 14.00-17.00 goedkoop tanken bij Tango

Zooo tank zit vol :) Ruim 16 liter (op een totaal van 17: living on the edge!)... Wel mooi: reed eerst langs (was veel te vroeg): tankstation helemaal leeg. Daarna nog even door de duinen gereden... Kwam terug: enorme rij, vanaf de andere kant! Dus mooi d'r tussen gedoken, en 10 minuten later (ruim voor 2 uur!) zat m'n tank vol :)
Mensen gingen bijna vechten met elkaar, banden leeg laten lopen :O Zelfs mensen op de fiets kwamen zich er mee bemoeien :X
Kan je nagaan hoe ontwrichtend de hoge accijns is -O-

Alleen had ik van de gelegenheid gebruik willen maken om m'n banden (na afkoelen) te controleren, kon ik geen lucht (wat gratis is volgens de site) vinden...Erg he, dat wij Europeanen nu serieus denken dat dit goedkoop is...

FOK.nl cookie-informatie

:P

een nog een fokker :+
 
Nou, dit is weer eens wat anders dan de woonboulevard op zondag zeg! :P

Al hoop ik wel dat ze toch iets aan de achterlijk hoge benzineprijs van nu gaan doen... :)
 
Laatst bewerkt:
2 uur in de file staan? Niet in 't boerengat waar ik nu ben hoor.. :P. Er stonden hooguit 2 trekkers voor me :P
 
Woow, die eerste! Wat een file! :P


ook echt typisch nederlands dit he...
iets moeten hebben omdat het gratis is ongeacht de kosten zolang ik op een verjaardag maar kan opscheppen over iets gratis of goedkoop krijgen.

35 cent bespaar je dus per liter.
gemiddelde tank is laten we zeggen 40 liter (ook omdat die wel een restje ering heeft)
dan pakken we maar liefst 14 euro korting.

laten we zeggen dat je 1 liter verbruikt om er te komen en 1 liter terug.
das 2 liter.
dan sta je 2 uur in de rij. dan kost volgensmij ook 2 liter aan brandstof.

dus je verstook 4 liter van je duur aangeschafde benzine= 4x1,5 euro=6 euro.

dan is je totale winst dus 8 euro waarbij je je 2 uur lang groen en geel ergerd aan de file.

kortom er zijn zat domme nederlanders die je voor 4 euro of minder aan het werk kunt zetten :')
 
Paar jaar geleden mocht je gratis tanken bij de Tango, dan snap ik nog wel dat mensen lang wachten om hun tank te vullen.

Hier in Nijkerk ook complete chaos
 
Nou.. ik had het mij ook voorgenomen om even de auto plus 2 jerrycans te vullen! Echter stond ik 600m van tevoren al in de file!

Complete chaos, nog opzoek geweest naar sluitroute, maar dat dachten er meer!

Uiteindelijke getankt bij de BP voor 1,50...zucht haha

Voor degene die nog even snel willen gaan... heel veel plezier! neem wat eten en drinken meeh voor onderweg!!*D
 
ook echt typisch nederlands dit he...
iets moeten hebben omdat het gratis is ongeacht de kosten zolang ik op een verjaardag maar kan opscheppen over iets gratis of goedkoop krijgen.

35 cent bespaar je dus per liter.
gemiddelde tank is laten we zeggen 40 liter (ook omdat die wel een restje ering heeft)
dan pakken we maar liefst 14 euro korting.

laten we zeggen dat je 1 liter verbruikt om er te komen en 1 liter terug.
das 2 liter.
dan sta je 2 uur in de rij. dan kost volgensmij ook 2 liter aan brandstof.

dus je verstook 4 liter van je duur aangeschafde benzine= 4x1,5 euro=6 euro.

dan is je totale winst dus 8 euro waarbij je je 2 uur lang groen en geel ergerd aan de file.

kortom er zijn zat domme nederlanders die je voor 4 euro of minder aan het werk kunt zetten :')

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. De mensen willen het graag hebben, want korting en het ziet er goedkoop uit. Ze zullen waarschijnlijk niet die rekensom maken. Maar goed, uiteindelijk hebben ze natuurlijk wel een paar Euro "verdiend"...
Echter, het is wel opvallend dat heel veel mensen, zoals jij het zo mooi zegt "iets willen hebben omdat het gratis is ongeacht de kosten". Ik weet dat heel veel Nederlanders dit hebben, maar is dit typisch Nederlands of gewoon typisch voor de mens? :P
 
hier in arnhem bij de tango in zuid was het een file ,gaat nergens over mensen stonden bijna 2 uur in de rij.daar doet deze jongen niet aan mee.
 
hier in arnhem bij de tango in zuid was het een file ,gaat nergens over mensen stonden bijna 2 uur in de rij.daar doet deze jongen niet aan mee.

Je zou toch maar nu in die file staan, en net na 17 uur aan de beurt zijn en je korting niet krijgen...! :P :X
 
Pfff triest hoor voor nog geen 10 eurotjes winst zo lang in de rij gaan staan. De enige winnaar hier is natuurlijk Tango die lacht zelfs met deze prijzen in zijn vuistje.
 
Zo, ik ben er net van terug.

Woon om de hoek bij de tango (lees 500m), maar om 5 voor 2 in de rij gaan staan...
Was om 16.15u weer terug.

Moest nog nakijkwerk doen, wat ongeveer 2,5 uur in beslag nam. Dus gewoon in de auto zitten doen, af en toe optrekken/remmen... Ligt bij een kruispunt in de buurt, dus van 3 kanten kwamen de automobilisten aangereden.
Hier geen gekke dingen meegemaakt als bijna vechten. Verliep allemaal heel gemoedelijk.

21 euro bespaard, nakijkwerk gedaan.
Multitasking levert op die manier nog wel wat op.. :+
Als ik mijn werk niet had hoeven doen, had ik er niet in gestaan. Maar ja, of ik nu thuis werk, of in de auto en ondertussen mijn zo goed als lege tank kan vullen. :W
 
Zoo...tank weer vol,na die eerst even goed leeg te hebben gereden natuurlijk..
Plus 2 10liter jerrycans die ik in mijn backpack had zitten...

Het is dat als ik ergens aan begin het ook af wil maken anders was ik gauw weer uit de rij gestapt...Volgens mij zo'n 1 1/2 uur staan kouleiden daarzo :')

Maar het was het allemaal waard...al was het maar om te zien hoeveel mensen hun zondagmiddag verpesten voor een paar euro's....er waren er hier zelfs een paar die hun auto vannaf begin tot eind vooruit duwden om net die paar extra centen te besparen _O-
 
Over multi-tasken gesproken: ben net bij de Tango in Venlo geweest. Deze ligt bij een winkelcentrum die op zondag open is. Dus terwijl mijn vriendin aan het shoppen was, had ik een prima smoes om niet mee te hoeven en al lezend in de rij op te schieten.
Dus na 1,5 uur had ik de 60 liter tank gevuld met voor 55 liter aan goedkope benzine, de boodschapjes voor de komende week zijn ook weer gedaan en ik heb eindelijk weer eens flink kunnen lezen. Dus nee, zo slecht was deze zondag niet besteed.
En geen verkeerschaos gezien, er zaten wel wat horken tussen maar de politie liep er ook nog rond en die maakte daar meteen korte metten mee. :)
 
Laatst bewerkt:
Zoo...tank weer vol,na die eerst even goed leeg te hebben gereden natuurlijk..
Plus 2 10liter jerrycans die ik in mijn backpack had zitten...

Het is dat als ik ergens aan begin het ook af wil maken anders was ik gauw weer uit de rij gestapt...Volgens mij zo'n 1 1/2 uur staan kouleiden daarzo :')

Maar het was het allemaal waard...al was het maar om te zien hoeveel mensen hun zondagmiddag verpesten voor een paar euro's....er waren er hier zelfs een paar die hun auto vannaf begin tot eind vooruit duwden om net die paar extra centen te besparen _O-

dat is wel ultiem triest natuurlijk.

maar goed, wat ik dus vanmiddag had was dat ik naar het ziekenhuis moest, was er om kwart over 1.

maar toen ik om 2 uur terug reed stond de rotonde al vast.
gewoon toegangswegen tot het ziekenhuis waren versperd...

stel dat er iemand we spoed heeft sta je daar in die file en dan ook nog die tokkies die je er niet langs willen laten...

(ik zou gaan rammen maar dat terzijde)
 
Zoo...tank weer vol,na die eerst even goed leeg te hebben gereden natuurlijk..
Plus 2 10liter jerrycans die ik in mijn backpack had zitten...

Het is dat als ik ergens aan begin het ook af wil maken anders was ik gauw weer uit de rij gestapt...Volgens mij zo'n 1 1/2 uur staan kouleiden daarzo :')

Maar het was het allemaal waard...al was het maar om te zien hoeveel mensen hun zondagmiddag verpesten voor een paar euro's....er waren er hier zelfs een paar die hun auto vannaf begin tot eind vooruit duwden om net die paar extra centen te besparen _O-

dus jij vind het grappig/raar dat mensen voor een paar euro hun zondagmiddag verpesten, en zelf sta je 1,5 uur kou te lijden voor max 37 liter ofwel EUR. 11,84 :') _O- _O- _O-
 
Kwam toevallig langs de Tango hier in Zoetermeer... Ik wist niet wat ik zag. Zeker een auto of 60 in de rij. Hilarisch wat mensen voor die paar euro's doen. Nu ben ik niet echt rijk helaas maar ik voel me dan wel te trots om tussen de meute in te wachten voor een tank benzine...
 
Wou zelf ook ff gaan tanken, wat ik meestal doe bij de tango omdat dit nogal dichtbij is...
Nou stond er vanmiddag aan beide zijden van de tango een rij van pak em beet 60 auto's!!!
Gewoon rotondes helemaal geblokkeert.

Ben zelf maar ff doorgereden naar een ander tankstation, tussen de rijen auto;s door...

Gekkenwerk! |(
 
Tja, als iedereen net zoveel meeneemt als deze meneer dan sta je wel erg lang in de file.

tango_713715i.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan