11 minuten

Wat een kneus.
En ja een hoop linksrijders, maar daar schrik ik tegenwoordig niet meer van. Op de A2 in Amsterdam sorteren ze alvast linksvoor omdat ze in Groningen links af moeten. Ga er al jaren rechts voorbij.

Wat ik wel graag wil weten; welke telefoonhouder is dit?

Mijn telefoonhouder trilt een stuk meer.
 
En toch, mocht je gezien worden door de politie ben jij weer 240 euro lichter. Want jij bent het gevaar wanneer je rechts inhaalt, de linksplakker niet.(blauwe logica) Ik ga dus wel overdreven helemaal naar links en dan weer naar rechts, ook met de hoop dat de automobilist het besef krijgt dat ie dom aan het rijden is ('t zal wel niet).

I'll take my chances 🤗
 
Lekker dan, door dit soort eikels straks ook nog de A16 dicht voor motorrijders zeker -O-
Denk wel dat door dit soort piloten het aantal traject-controles flink gaat groeien.
Laatst een agent gesproken en die gaf ook aan dat motorrijders die ca. 20 km harder rijden eigenlijk niet zo snel worden aangehouden.
Ze zeggen ook dat de motorrijder beter met het verkeer bezig is dan de gemiddelde automobilist die 20 km harder rijdt dan toegestaan is. Geen afleiding van telefoon etc.
 
218 gemiddeld kan bijna niet, de keren dat ik de snelheidsmeter heb gezien stond die vaak ruim onder de 200. Er zijn vast kenners die de motor herkennen, maar hoe hard kun je feitelijk op een naked rijden zonder dat je eraf waait?
Met mijn ktm 238 op de teller gereden is plus minus 225 echte kilometers,maar dan hang je bijna aan het stuur en heb je moeite om je kop voorover te houden
Is dus een naked superduke 1290 r se kan makkelijk harder,maar wordt dan erg licht van voren
 
Wat mij trouwens opvalt; "Het is niet bekend welke dag dit was".

Zijn al die camera's boven de snelweg dan voor de sier? Heb al eerder gelezen dat die dingen niet opnemen, misschien moet RWS eens wat HDD"s aanschaffen om gewoon landelijk voor minsten 3 maanden op te nemen. Ik bedoel hoeveel criminelen vluchten er wel niet via snelwegen.
 
Hij/zij heeft t iig voor elkaar ,er wordt over geluld ,dat telt👍
 
Wat mij trouwens opvalt; "Het is niet bekend welke dag dit was".

Zijn al die camera's boven de snelweg dan voor de sier? Heb al eerder gelezen dat die dingen niet opnemen, misschien moet RWS eens wat HDD"s aanschaffen om gewoon landelijk voor minsten 3 maanden op te nemen. Ik bedoel hoeveel criminelen vluchten er wel niet via snelwegen.

De meeste camera's zijn een live feed en slaan niet op. Zijn er voor om het verkeer in de gaten te houden om snel te kunnen reageren met rode kruisen en andere zaken waar rws mee van dienst kan zijn. Ook in geval van een aanrijding + doorrijden heb je er vaak niks aan, als je het kenteken wil achterhalen bijvoorbeeld.
 
De meeste camera's zijn een live feed en slaan niet op. Zijn er voor om het verkeer in de gaten te houden om snel te kunnen reageren met rode kruisen en andere zaken waar rws mee van dienst kan zijn. Ook in geval van een aanrijding + doorrijden heb je er vaak niks aan, als je het kenteken wil achterhalen bijvoorbeeld.

Daarom: " misschien moet RWS eens wat HDD"s aanschaffen om gewoon landelijk voor minsten 3 maanden op te nemen. Ik bedoel hoeveel criminelen vluchten er wel niet via snelwegen. " Mag eens wat kosten zeg.

Zelfde als die beelden bij Opsporing Verzocht. Beeld kwaliteit daarvan is vaak te huilen. Wat kost het deftig opnemen in 1080P tegenwoordig nou nog.
 
De meeste camera's zijn een live feed en slaan niet op. Zijn er voor om het verkeer in de gaten te houden om snel te kunnen reageren met rode kruisen en andere zaken waar rws mee van dienst kan zijn. Ook in geval van een aanrijding + doorrijden heb je er vaak niks aan, als je het kenteken wil achterhalen bijvoorbeeld.
Er staan wel ANPR camera's langs de wegen, die zijn geschikter voor dit soort doeleinden. Gelukkig wordt die data niet zomaar opgeslagen: ANPR
 
Terug
Bovenaan Onderaan