11 stedentocht

Dit jaar niet, ik ga mee als Motard met de Alp d'Huzes dus dat kost me al een aardige duit.
Hopelijk is het beter weer als vorig jaar, het was toen een beetje fris en nat om die 11steden te rijden.
Maar het was wel gezellig.
 
Moet er niet aan denken. Te veel getrut als ik hjet van anderen mag begrijpen.
Ben geen racer maar dit schijnt wel een heel traag gebeuren te zijn.

Tel daar de toch wel lange heen en terug weg bijop.
Nee dank u niets voor mij.

Bigscale
 
wat is er eigenlijk zo speciaal om met je motor langs die elf steden te touren?
dat doe je toch op zondag middag hendig "mit zwei Finger in der Nase" ?

als je echt een prestatie wil leveren doe je hem op de fiets, skeelers of als de gelegenheid zich voordoet op de schaats. <240 km motorrijden op een middagje is niet echt bijzonder. imho geen plaquette waard en Friesland is nou al niet echt het meest uitdagende landschap.
 
Laatst bewerkt:
wat is er eigenlijk zo speciaal om met je motor langs die elf steden te touren?
dat doe je toch op zondag middag hendig "mit zwei Finger in der Nase" ?

als je echt een prestatie wil leveren doe je hem op de fiets, skeelers of als de gelegenheid zich voordoet op de schaats. <240 km motorrijden op een middagje is niet echt bijzonder. imho geen plaquette waard en Friesland is nou al niet echt het meest uitdagende landschap.
Is best leuk rijden daaro :Y Het gaat ook een beetje om de gezelligheid en "brommers kieken" *D 't Schijnt dat er op vorige edities iets van 3500 motoren aan de start stonden.
 
wat is er eigenlijk zo speciaal om met je motor langs die elf steden te touren?
dat doe je toch op zondag middag hendig "mit zwei Finger in der Nase" ?

als je echt een prestatie wil leveren doe je hem op de fiets, skeelers of als de gelegenheid zich voordoet op de schaats. <240 km motorrijden op een middagje is niet echt bijzonder. imho geen plaquette waard en Friesland is nou al niet echt het meest uitdagende landschap.

Je doet het ook niet voor de prestatie, maar het is gewoon heel leuk. Staan echt massa's mensen langs de 240 km route te zwaaien naar je. Halverwege ga je echt het gevoel krijgen dat je een wereldprestatie neerzet :+ .

Daarbij vind ik dat het 'trage rijden' best nog wel beetje meevalt, tuurlijk filnk flink doorrijden zit er niet in maar voor een dagje vind ik dat niet erg *D.

Al met al is het gewoon een bere gezellig evenement en ik ben er zeker weer (voor de 4de keer) bij :]
 
Laatst bewerkt:
Het gemiddelde over deze 240 km ligt op 35 km per uur, dat is dus incl. het wachten voor bruggen e.d. Vergeet niet dat je ook een aantal keren GEZELLIG in de file staat zoals bij stempelposten.
Deze dag moet je gewoon geduld hebben en als je achteraf de 11-stedentocht hebt gereden ben je daar alleen maar blij mee. Zo'n rit wil je niet in een uurtje af hebben.
Alleen maar vrolijke motorrijders en heel veel mensen langs de kant.
Voor mij dit jaar de 18de keer en ieder jaar is het weer anders.
Motorclub-Losser
 
Niets voor mij en m'n motor. Vaak erg lang wachten voor bruggen en stempelposten. Soms sta je al in de file voor een brug terwijl je de brug nog niet eens in je vizier hebt...
Bovendien krijgt mijn luchtgekoelde motor het dan wel erg warm.
 
Bovendien krijgt mijn luchtgekoelde motor het dan wel erg warm.
:z als je laat draaien wel...



Kom op, waarom lees ik voornamelijk negatieve kanten.

Helaas ben ik verhindert anders was het de eerste keer geweest.
Sommige evenementen zijn gewoon leuk vanwege de entourage *D


Ik wens een ieder een hele mooie dag toe en hopelijk niet te warm

:]
 
Ik ben erbij!
En volgens mij word het wel warm weer!!
de heenreis naar LWD toe kunnen we wel even uitwaaien, de rest van de dag lekker rustig aan :)
 
Ik ga in mijn doorwaaipak rijden. :Y
(wel zal ik mijn regenpak bij me hebben voor de zekerheid.)
 
idd heerlijk weer, alleen was de tocht op de motor miij lang genoeg, laat staan op de schaats
 
Ook lekker gereden en als 1 van de 1e vertrokken!

Resultaat:

Wachten tot de stempelpost OPEN gaat, mooi pauze moment.
Heerlijk koffie gedronken onderweg, waren maar met 15 man op het hele terras, dus hete koffie en warm gebak!

Om half 2 weer in Leeuwarden, patatke bij Menno en vervolgens terug om alle brommers te kieken die binnenkomen tot 6 uur.

Ow ja en als laatste: Geen kip op de weg. Heerlijk op de navigatie gereden en lekker kunnen doorknallen. Volgend jaar sta ik er weer om 6:30 uur!
 
Terug
Bovenaan Onderaan