Gestolen : Suzuki GSX-R750W omgeving Nijmegen

Paul_POBR_723

Circuit trail & error fixing
1 aug 2005
269
20
Kaatsheuvel
Nou !! voor mij is het over !!

Helaas heb ik zojuist aangifte moeten doen van diefstal van mijn GSX-R.
Deze heb ik gistermiddag rond 16:00 gestald en wilde vanochtend rond 08.30 ergens naar toe en kwam er dus achter dat de stalling een motor miste, de mijne dus..... Paar feiten : geen sloten/braaksporten achtergebleven. Dus vermoeden is dat bike in zijn geheel opgetild is aangezien er 2 sloten op zaten, een op de schijf voor en een door het achterwiel/brug.

Dus Nijmegen kijk uit naar :
Suzuki GSX-R 750W van 1993, kenteken : MR-28-JV, kleur : paars/zwart met een ietwat opvallende paarse kuipruit. Km's : +/- 52.000.

full

full

full
 
Reed jij van de week over de A13? (en ja ik weet dat die gisteren gestolen is ik kan lezen)
 
zag hem van de week op de van Appelternweg rijden, maar mijn korte termijn geheugen is niet zo goed meer, dus welk tijdstip of dag kan ik niet meer terughalen, maar reed richting van boetbergenweg. (rijdt zelf ook een gixxer, en vind dit de mooiste kleurstelling van de gixxer, vandaar dat ik iets meer belangstelling had)
 
Deze is gejat in de nacht van 11 op 12 november 2005., dus afgelopen vrijdagnacht op zaterdagochtend. Als je hem van de week gezien hebt zal dat hem niet zijn. Daarnaast kwam ik met deze regelmatig in Dukenburg (zwanenveld) en ook regelmatig Op de genoemde wegen. Maar keep your eyes open, thanks !
 
>>>> Algemene Motorpraat

Balen, man. :(

Maar dit verdient wel een plaatsje in Algemene Motorpraat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan