Gaat dit passen? Nhe k*t gaat niet dom,dom,dom

Strakke actie ???

  • Ja wil ik ook doen

    Stemmen: 3 2,9%
  • Hahahahaha

    Stemmen: 81 79,4%
  • Tja shit happens

    Stemmen: 8 7,8%
  • Dom,dommer,???

    Stemmen: 8 7,8%
  • ach ik heb ook wel zo iets,verklaar je nader

    Stemmen: 2 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    102

Oneeye

MF veteraan
26 jan 2005
5.033
273
Onder de rook van R'dam
Tja afgeloen vrijdag met die storm moest ik voor een spoedklus naar Zandvoort iemand ziek je kent t wel plaats inmemen colega was al weg.
Is een lokatie in de duinen waar een paar groote buldozer staan en dergelijke. Is aan mij gezegd je ken het pad op zodat je motor bij je is :Y zodat deze niet afgelegen staat ivm.diefstal -O-

Tja jullie weten wat voor k*tweer t was vrijdag dus helemaal verkleumd aangekomen niet goed nadenken :X en niet goed kijken toch het pad op en tja O-) dat pad was kapotgereden door die zwaare buldozers :Y -O- :( ;( en ja hoor ikke zat vast -O- maar dan ook goed vast |( :( |( 10 meter voor me plaats van betemming B|

Me broertje (Balkie) gebeld van neem tig meter touw mee en kom me eruit slepen O-)
zijn eerste reactie was van :? , en toen van _O- _O- _O- eikel _O- _O- _O- .

Toen was ik zeeeeer :( :( :( |( |( |( , maar kan der nu zelfs om lachen,weer een wijze les me Bandit is geen off road moto :N

Terwijl Balkie onderweg was kwam er een terreinauto langs van een grondverzet bedrijf de 2 kerels erin zaten te kijken en ook hun reactie "zit je vast jongen _O- _O- _O- " eehh ja O-)
Heren jullie toevallig geen sleepkabel bij je?? :? ,eeehh nee zeiden ze en veel suc6 ermee :W
Nog half beteuterd bleef ik staan bij me nieuwe cross motor O-) . vijf minuten later zie ik diezelfde jeep terugkomen met 15meter spanband *O* de heren hadden zoiets tja wij kunnen ook vastzitten dus is elke hulp welkom *O* :} *O* :}
Terwijl we zaten te ijken hoe we dit gaan aanpakken kwam ook me broertje aan, die kon ik bijna uit de blubber halen van het _O- _O- _O-

Efin, na lang trekken en met je voeten tot je enkels in de modder zitten me boefje eruitgetroken, de heren 100duizend keer bedankt :} :} :} .
Samen met Balkie ff naar een wasspuitbox gereden,en me moto flink af staan spoelen.

Dus don't try this at home :N , laat het doen door profesinele idioten _O- _O- _O-

full


Piccie ter verduideliking.

Grzzz :9
 
Onbegrijpeljk dat je op deze moooie strakke weg vast komt te zitten. :+
in ieder geval heb jij nog mensen om je heen gehad die je los wilden trekken.
ik he bdat ook wel eens anders meegemaakt. :X
 
hahaha je hebt ook wel de meest moeilijke route genomen hoor, langs dat helmgras is de bodem wat harder denk ik, da was mijn gok geweest en niet rechdoor het naar de klote gereden zand in.. maar uiteindelijk vermakelijke piccies :Y
 
hahaha je hebt ook wel de meest moeilijke route genomen hoor, langs dat helmgras is de bodem wat harder denk ik, da was mijn gok geweest en niet rechdoor het naar de klote gereden zand in.. maar uiteindelijk vermakelijke piccies :Y

idd,langs de sporen was t zand wat harder :Y maar ja daar kwam ik pas later achter |( |( |(


:+
 
:] :] O nee, dat ging toen ff niet meer :N :N _O- _O-

Maar ach ik heb tenminste weer een mooi verhaal voor op de lange winteravonden om te vertellen in huizelijke kring.


ps heb wel nog wat foto's maar die heb jij toch ook bro? Zal wel ff kijken of ik ze verkleint krijg en erop krijg, is niet mijn sterkste punt :? :?
 
Mwa, volgende keer een goeie lange aanloop en dan vol gas erdoor _O-
 
Ik wilde hier een smiley posten die schaterlachend met zijn hand op de tafel slaat. Maar die schijnen nu op te zijn :P

Toch een leuke ervaring, was bang dat je op je bek was gegaan :+ :Y
 
Hmmmm, strakke actie.


Daarna toch wel geprobeerd om de rest van de opengebroken boulevard te rijden? })
 
:] :] O nee, dat ging toen ff niet meer :N :N _O- _O-

Maar ach ik heb tenminste weer een mooi verhaal voor op de lange winteravonden om te vertellen in huizelijke kring.


ps heb wel nog wat foto's maar die heb jij toch ook bro? Zal wel ff kijken of ik ze verkleint krijg en erop krijg, is niet mijn sterkste punt :? :?


zitten in me andere lapje die foto´s,zou je ze ff opnieuw moeten mailen kerel :Y
 
:o

en met zulk terrein ben je toch nog zover gekomen :?
daar was ik dus echt niet aan begonnen :N :N



maar wel mooie foto's _O- _O-
 
[me]Whimpey na de titel.
[/me]

kopkrab.gif


[me]Whimpey na het verhaal.
[/me]

lach010[1].gif
cunao.gif


[me]Whimpey na de piccies.
[/me]

6lach[1].gif
stoel[1].gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan