adresje voor t buigen van uitlaatbuizen

Elke willekeurige metaalboer met een hydraulisch pijpenbuigsetje.

Heb zelf ook ff belang hierbij dus stel ik ook ff wat vraagjes. :P

Is zoiets duur?
En kan ik gewoon met m'n motor komen en zeggen hoe zo'n pijp moet lopen of moet ik de precieze maten en hoeken uit gaan rekenen?
 
Heb zelf ook ff belang hierbij dus stel ik ook ff wat vraagjes. :P

Is zoiets duur?
En kan ik gewoon met m'n motor komen en zeggen hoe zo'n pijp moet lopen of moet ik de precieze maten en hoeken uit gaan rekenen?

ligt er maar net aan waar je gaat,het ene bedrijf wil maten zien enzo,en de ander maakt hem passend met je moter erbij. denk niet dat het gek duur is
 
Ik heb zelf eens een keer een pijp laten maken voor een high-mount uitlaat. Ben naar een engineerings bedrijfje gegaan (1-mans zaakje) en die man heeft voor iets van 40 gulden een mooie buis voor me gemaakt, voor een slip-on demper. Voor een bolt-on demper zal het wel aardig duurder worden ivm. een flens die er op gelast moet worden.
In de meeste regio's is wel een metaalboer te vinden die zoiets wel even tussendoor kan doen. Ik heb het btw in Westerbork laten doen.
 
Ik heb zelf eens een keer een pijp laten maken voor een high-mount uitlaat. Ben naar een engineerings bedrijfje gegaan (1-mans zaakje) en die man heeft voor iets van 40 gulden een mooie buis voor me gemaakt, voor een slip-on demper. Voor een bolt-on demper zal het wel aardig duurder worden ivm. een flens die er op gelast moet worden.
In de meeste regio's is wel een metaalboer te vinden die zoiets wel even tussendoor kan doen. Ik heb het btw in Westerbork laten doen.
heb jij daar een adres/tel nr van?
 
www.uitlaten.com

Bedrijf heet EPS en zit wel in Hoogezand (Groningen :X :X )

ben er met de motor heen gereden en daar hebben ze alles ter plaatse op maat gemaakt.

full
 
Wat was je daarvoor kwijt ongeveer ?

Ik ben er inmiddels achter dat je inderdaad het beste ergens heen kunt gaan, kunnen ze je het ook het beste adviseren.
 
Kan ik wel voor je doen.Moet je maken van dunwandige rvs bochen(Heb ik wel liggen)en TIG lassen.(Heb ik ook)Mail me anders even.(zijlstra80@zonnet.nl)
Je hoeft het echt niet te proberen met dat ding van E139.-wordt echt niks.
 
Ik heb zo`n pijpebuiger,hij is geschikt voor gewoon stalen buis(wanddikte 2tot4mm)Hoe dunner de wanddikte is hoe meer hij plooit in de binnenkant van de bocht.(rvsbuis is meestal dunner)
Even over de vraag of de vraag of het duur is om een andere bocht(rvs)voor de uitlaat te maken;Hangt uiteraard van het werk af,maar je moet rekenen vanaf E75.-
 
www.uitlaten.com

Bedrijf heet EPS en zit wel in Hoogezand (Groningen :X :X )

ben er met de motor heen gereden en daar hebben ze alles ter plaatse op maat gemaakt.

(Afbeelding)

We doen bij EPS géén motorfietsuitlaten, maar voor lasbochten bent u wél aan het juiste adres: we houden ze OP VOORRAAD in de diameters 1,5 (38 mm), 13/4 (44.5 mm), 17/8 (48 mm), 2 (50,8 mm), 2,25 (57 mm), 2,5 (63,5 mm) en 3 (76 mm). Ze zijn te verkrijgen in de volgende hoeken uitgedrukt in graden: 15°, 30°, 45°, 60°, 75°, 90°, 120°, 160° en soms 180°. De wanddikte is 1,2 mm, dus ze zijn ook geschikt als buizen voor interkoelers, motorfietsuitlaten, headerbouw, etc, etc.
 
We doen bij EPS géén motorfietsuitlaten, maar voor lasbochten bent u wél aan het juiste adres: we houden ze OP VOORRAAD in de diameters 1,5 (38 mm), 13/4 (44.5 mm), 17/8 (48 mm), 2 (50,8 mm), 2,25 (57 mm), 2,5 (63,5 mm) en 3 (76 mm). Ze zijn te verkrijgen in de volgende hoeken uitgedrukt in graden: 15°, 30°, 45°, 60°, 75°, 90°, 120°, 160° en soms 180°. De wanddikte is 1,2 mm, dus ze zijn ook geschikt als buizen voor interkoelers, motorfietsuitlaten, headerbouw, etc, etc.


????
 
Terug
Bovenaan Onderaan