12:00 op BBC 2 Superbikes! [bevat uitslagen :( ]

Mafkeez

Die hard MF'er
30 nov 2002
908
1
Raalte
Ik dacht laat ik het nog even posten, want er zijn er altijd zoveel die het vergeten!! Dus bij deze:

World Superbikes: Grandstand
Sun 29 Feb, 11:00 am - 12:00 pm (Tijden in Engeland) 60mins

Suzi Perry :9~ presents coverage of the first two races of the new World Superbikes season from Valencia in Spain.


34.jpg


Werd weer eens tijd voor een race!!
 
Hmmm nu weet ik ff niet meer wat ik moet doen...

thuis blijven en suzzy perry kijken :} of op mijn r6 springen en naar utrech' rijden.... Terwijl er vandaag weer sneeuw kan vallen... en er veel pekel op de weg ligt...

moeilijk moeilijk.... :?
 
Hmmm nu weet ik ff niet meer wat ik moet doen...

thuis blijven en suzzy perry kijken :} of op mijn r6 springen en naar utrech' rijden.... Terwijl er vandaag weer sneeuw kan vallen... en er veel pekel op de weg ligt...

moeilijk moeilijk.... :?


Niet zo moeilijk...Suzy Perry natuurlijk!
 
Dat wordt je toch simpel van......geen supersport uitzenden?????

DAT KLOTE VOETBAL WORDT GODVERDOMME VOOR IEDERE TRIESTE AMATEUR CLUB UITGEZONDEN MET HET DOMSTE VOLK DAT ER IS ALS TOESCHOUWERS.

Ziek ben ik er van....... :r

Superbikes was weer super om te zien....ik krijg er zelf ook weer zin in om op de motor te kruipen en lekkere ritjes te gaan blazen!!
 
Dat wordt je toch simpel van......geen supersport uitzenden?????

DAT KLOTE VOETBAL WORDT GODVERDOMME VOOR IEDERE TRIESTE AMATEUR CLUB UITGEZONDEN MET HET DOMSTE VOLK DAT ER IS ALS TOESCHOUWERS.

Ziek ben ik er van....... :r

Superbikes was weer super om te zien....ik krijg er zelf ook weer zin in om op de motor te kruipen en lekkere ritjes te gaan blazen!!

moeje nie naar de beurs :?
 
Mochten de viercilinders dit jaar niet zonder restrictors rijden of waren ze die collectief vergeten te verwijderen???

Geizen de gevechten die er nu al waren belooft dat weer wat moois voor het komende jaar. En Chili is een held! Met een 998 een 999 zoek rijden... geweldig :}
 
Mochten de viercilinders dit jaar niet zonder restrictors rijden of waren ze die collectief vergeten te verwijderen???

Geizen de gevechten die er nu al waren belooft dat weer wat moois voor het komende jaar. En Chili is een held! Met een 998 een 999 zoek rijden... geweldig :}
:^

Ik vond Vermeulen wel een beetje tegenvallen, iemand nog meegekregen waarom die nou was uitgevallen ?

Chili is zeker een held :} :}

[me]Flow wacht vol spanning tot 5 uur 8-) [/me]
 
gvd ik haat de veronica gids, staat er 12 uur op bbc dus ik fijn denken, ja dat is engeland dus dan moet ik een uur vooruit rekenen B| |(
 
Dat wordt je toch simpel van......geen supersport uitzenden?????

DAT KLOTE VOETBAL WORDT GODVERDOMME VOOR IEDERE TRIESTE AMATEUR CLUB UITGEZONDEN MET HET DOMSTE VOLK DAT ER IS ALS TOESCHOUWERS.

Ziek ben ik er van....... :r

Superbikes was weer super om te zien....ik krijg er zelf ook weer zin in om op de motor te kruipen en lekkere ritjes te gaan blazen!!


:} :} :} :} :} :} Je slaat de bekende spijker op de nog bekendere kop.
 
Dat wordt je toch simpel van......geen supersport uitzenden?????

DAT KLOTE VOETBAL WORDT GODVERDOMME VOOR IEDERE TRIESTE AMATEUR CLUB UITGEZONDEN MET HET DOMSTE VOLK DAT ER IS ALS TOESCHOUWERS.

Ziek ben ik er van....... :r



:} :} :} :} :} :} Je slaat de bekende spijker op de nog bekendere kop!
 
heerlijk was dat.
Ben ik even blij met dit topic, want hier in belgie bij brussel bestaat er geen eurosport meer ;( .

Tot over 4 weken :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan