120/70 inplaats van 120/60 voorband R6 2003

miky111

Rookie
9 nov 2003
13
0
heeft iemand hier ervaring mee ??? je zou de motor moeten laten inzakken maar hoeveel (Mm)?? :? :?
 
Ik verwacht dat je motor iets zwaarder/stabieler gaat sturen, en bij het remmen in een (flauwe) bocht wat minder de neiging heeft zich op te richten.

Aan de andere kant, heb je een reden om van de door Yamaha voorgeschreven bandenmaat af te wijken?
 
Aan de andere kant, heb je een reden om van de door Yamaha voorgeschreven bandenmaat af te wijken?

Hij misschien niet maar ik wel bvb.
Waarom niet als dat de stuureigenschappen van je fiets positief beïnvloedt? Mijn fiets heeft standaard een voorgeschreven 130V - 170A combinatie en hij rijdt stukken beter met een 120V -180A, so? :P
 
:] iemand ervaring met het laten inzakken van de voorkant door die 70 band zou de motor voor hoger komen te staan en zou hij 2 of 4 mm door de voorvork laten zakken kan iemand me hier bij helpen of ik juist zit (zou te maken hebben met de gewichtsverdeling voor/ achter)of tips..... :]
 
ik zou het eerst zo laten(nu merk het ook gelijk het grotste verschil!!),als het niet bevalt kun je altijd de handel nog laten zakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan