Nighthawk meeting

Silkroad

Die hard MF'er
29 sep 2002
431
0
Hilversum
Hoi allemaal.

Hoewel de Nighthawk serie van Honda nooit (volledig) in de nederlandse catalogus heeft gestaan zijn er toch de nodige exemplaren naar Nederland gekomen en rijden er ook nog steeds de nodige op de Nederlandse wegen.

Het zal wel nooit duidelijk worden hoeveel er nog precies op de Nederlandse wegen rondrijden wil ik alhier eens inventariseren hoeveel hardcore Nighthawk rijders en sleutelaars we hebben en mischien interesse hebben in een meeting van deze modellen.

Het plan is om aan het eind van het (motor) seizoen, laten we zeggen medio augustus of september, een meeting en toertocht te organiseren speciaal voor de Nighthawk serie van Honda.

Hierbij wil ik geen type uitsluiten dus zowel SOHC als DOHC, en alle cylinder aantallen en volume's.

Silkroad@planet.nl

Silkroad.

Eerste Meeting Zaterdag 19 Mei 2007 (Baarn)
Tweede Meeting Zondag 12 Augustus 2007 (Alkmaar)
Derde Meeting Zondag 30 September 2007 (Duiven/Doetinchem)

Vierde Meeting ????????
 
Laatst bewerkt:
Hoi Silkroad... lijkt me leuk om mee te doen als ik mijn rijbewijs dan hebt.. ben druk bezig en als het mag van het mannetje (als ik niet weer moet meehelpen zijn Vmax lees: zijn god, te poetsen) O-) kom ik zeker langs.. ik weet niet van waaruit de rit gaat.. kan ik eventueel blijven pitten????
 
Nice!!

Goed idee!

Zal een goede maat van mij ook even inlichten.. Die rijdt een zwarte Nighthawk cb650 uit 1984.

Ikzelf een Rode uit 1983.

Als de planning meezit doe ik mee! (En ik denk hij ook wel) *O*

Gr

BaZ
 
Geweldig,

Markeer het topic even voor jezelf, als ik mijn machine eindelijk compleet heb :( ga ik een locatie prikken een toerritje uitzetten en een BBQ organiseren.

Sander

*O* *O*
 
Done! :) heb er nu al zin in!!!

Wil eindelijk wel eens wat leuke ritjes maken ipv tussen de buien ff snel de weg op.

Zondag ochtend vroeg een aardige rit voor de boeg van Beuningen naar Den haag. Kijken of hij het houdt en zoniet of de wegenwacht vroeg wakker is ;)

Gr

BaZ
 
Ben natuurlijk weer eens TE LAAT voor deze meeting!
Zou dan graag ook eens komen aanwaaien op mijn eigen Nighthawk CB 650 SC, type Luxury Custom uit 1984.
Lijkt me echt geweldig een aantal andere Hawks te kunnen zien.

Volgend jaar misschien???? :9~
 
Geweldig, Sunny!!!! Ik ben (hopelijk) ook van de partij. :9
Hoop alleen wel dat het een beetje midden in het land gehouden gaat worden.
T is wel een pokkeneind van Doetinchem naar Den Haag. :+
 
Volgens mij rijd een in ieder geval nog 1 nighthawk in Doetinchem.. toch Mark???
Silkroad kwam vroeger ook uit Doetinchem en omgeving.. maar het gaat vanuit het midden van het land gebeuren.. omgeving Amersfoort zeg maar.. is toch goed te doen?
 
Ja hoor, geen enkel probleem. Ik rijd er namelijk ook regelmatig voor mijn werk naar Ede mee. En Amersfoort is dus ook heel goed te doen.
Hij staat nu alleen stilletjes te wachten tot zijn 4 nieuwe uitlaatpijpen die ik besteld heb, binnen zijn ( 1 van de 4 pijpen is nu helaas lek). En gaat dan voor de winter nog ff weg voor een grote beurt, zodat hij weer helemaal top is in het voorjaar. Ik verheug me erop. Ben dus nu echt aan het afkicken, want met droog weer moet ik me echt bedwingen hem niet alsnog "van stal" te halen.

Ben trouwens ook erg benieuwd naar jullie fietsen. :]
 
Knap stukje werk, wat jullie met Burny gedaan hebben. Ziet er echt prima uit!
Mooie fiets.
Trouwens die CB 650 SC ook.

dit is trouwens mijn Nighthawk :]
motorCindymiddelgroot.jpg


Sorry dat de afbeelding wat groot is. :?
 
Goed, ze hebben me genoeg achter de vodden gezeten,

Aan deze kant van het land is met de Nighthawks kommer en kwel, voor de 650cc heb ik besloten dat er maar een ander blok moet komen omdat het huidige alleen maar verder achteruit gaat en ermee gaan rijden zal hoogst waarschijnlijk tot veel schade gaan leiden.
De 450cc loopt momenteel op 1 cilinder daar is gelukkig wat sneller wat aan te doen.

Hoe dan ook op korte termijn gaat het niet lukken beide aan de praat te krijgen.

Iedereen is komend voorjaar (Cindy uiteraard ook) van harte welkom op de meeting die we dan in elkaar gaan draaien.

Sander.

PS heeft iemand toevallig nog ergens een 650cc blok rond slingeren ? graag eentje zonder al te veel problemen, daar heb ik er nu wel genoeg van gehad.
 
Ziet er echt mooi uit Cindy.. special paint??? heb je hem zo gekocht of zelf laten doen.. had je niet de behoefte het voorspatbord ook te laten spuiten.. ik wil dat wel met mijn 450..
 
Inderdaad special paint, Sunny.
Hij is ooit vanuit Canada geïmporteerd door de vorige eigenaar en deze had hem zo laten painten. Bij mij was t gelijk liefde op t eerste gezicht toen ik hem zag. :9~
Voor wat betreft het spatbord, nee. Ik vind dat deze chroom zou moeten blijven.
Al baal ik er wel mega van dat ik bij iedere regenbui gelijk weer de poetslappen uit de schuur kan halen, dus om die reden zou het trouwens wel aantrekkelijk zijn. ;)
Weer een onderdeel minder te poetsen tot het blinkt.

Ach nee...dan moet ik gewoon een oude pekelfiets nemen. Laat mij dus maar gewoon blijven poetsen.
 
Hoi Sander,

ik heb net afstand gedaan van een nighthawk die ik als sloopmotor wilde gebruiken,
blokkie heeft altijd lekker gelopen alleen gebruikte wat olie, compressie vond ik ook wat aan de lage kant (geen idee of dat iets met elkaar te maken heeft)


gr
Marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan