Eindelijk zo goed als klaar ZXR Fighter

Elnino

MF'er
27 aug 2005
246
0
Roosendaal
Eindelijk is hij zo goed als klaar mijn ZXR Fighter, ben er een half jaartje aan bezig geweest om met een toch zo klein mogelijk budget wat leuks te maken.
Kees
full

full

full

full

full

full

full

 
Laatst bewerkt:
Een lampje is ook mooi, liep deze set tegen het lijf en vond die wel mooi, was een leuk prijsje dus gekocht, en ieder zo zijn eigen smaak, dus....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk nog wel opzoek naar een (kleine) digitale temperatuur meter, weet iemand iets??
Kees
 
Maar die temp.meter van Stage 6 werkt op een baterij en ik wil hem continu aan laten staan dus is dat geen optie.
 
Misschien ff bij conrad kijken, daar hebben ze er 2 die tot 150 graden gaan en 20,- euro kosten. Nadeel is wel dat je ze zelf in elkaar moet zetten en er zelf een behuizing omheen moet maken. (maar dat laatste kan natuurlijk ook weer een voordeel zijn)
 
Nee wil zelf niet iets in elkaar solderen, heeft iemand een digitale temperatuurmeter voor mij liggen?
 
Heb ik jou gespot net buiten Apeldoorn vanavond? Ik kwam vanuit Ede en reed onder de A1 door, net daarna kwam ik 3 of 4 motor rijders tegen. Jullie reden net het tankstation voorbij daarzo?

(Ik rij een gele fighter met Busa koplamp, en draag rood/fluor-geel pak).

Zo ja: Gespot :W

Bjorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan