Zilvermeeuw
MF'er
Gisteren de koppelings platen vervangen, omdat hij slipte. Tijdens de testrit heb ik geen slip kunnen vinden. Maar vandaag ~100 km gereden. En na 3 uur weer terug. 60 in de 4 en een beetje gas geven: slippende koppeling . Na 40 km binnen door (80 km wegen) de snelweg op. Ongeveer 10 km op de 120 blijven hangen om daarna verschillende sprintjes te maken. Zowel in de 4, 5 als de 6 doorgetrokken tot de 200 km/u. Geen slip gevonden.
Wat is hier aan de hand???
Er zit nieuwe (motor) olie in. Nieuw filter, De veer staat op: 5.2 mm. Volgens het handboek is een nieuwe 4.6 en moet hij vervangen worden bij 3.6. De metalen platen waren iets verkleurd. Met een schuursponsje (zonder zeep) was dat zo weg.
Ik voel soms wel een tik (of kloink) bij m'n linker voet, als ik wegrij.
Het is een Honda VF1100C (Magna V65, Costum)
Wie weet het????
Wat is hier aan de hand???
Er zit nieuwe (motor) olie in. Nieuw filter, De veer staat op: 5.2 mm. Volgens het handboek is een nieuwe 4.6 en moet hij vervangen worden bij 3.6. De metalen platen waren iets verkleurd. Met een schuursponsje (zonder zeep) was dat zo weg.
Ik voel soms wel een tik (of kloink) bij m'n linker voet, als ik wegrij.
Het is een Honda VF1100C (Magna V65, Costum)
Wie weet het????