14 juni circuitdag zandvoort

GuidoZXR

Die hard MF'er
10 aug 2002
651
0
Swifterbant
hee, heb me net ingeschreven bij maudi veenstra voor de 14de juni. ik ga dan lekker met mijn kawasaki op de yamaha only dag gummen. oftewel ook niet-yammie rijders kunnen gewoon rijden. 125 euro voor 7 sessies. als het maar weer mooi weer wordt. check out motorsportifestyle.nl

nog meer MF'ers die al gaan?
 
hee, heb me net ingeschreven bij maudi veenstra voor de 14de juni. ik ga dan lekker met mijn kawasaki op de yamaha only dag gummen. oftewel ook niet-yammie rijders kunnen gewoon rijden. 125 euro voor 7 sessies. als het maar weer mooi weer wordt. check out motorsportifestyle.nl

nog meer MF'ers die al gaan?

... motorsportLifestyle.nl ... ? O-) O-)

Voor de rest: Rijdt ze der uit, die yama-haha's!
 
Woohooooo, ik kom ook! Eerste keer :o
8:00uur, nog vroeger.... Nog meer mensen uit Leiden?
 
Laatst bewerkt:
Whoah! Dat was VET zeg! Circuitrijden is echt zooooo relaxt. :} :} :}
Ga me meteen inschrijven voor een volgende.
 
wilde ik foto's gaan maken. helemaal naar die bocht gereden, leun op die betonnen afzetting. zet camera aan.....GEEN CF KAART. godnondeju, steekt die memory kaart hier nog in de comp |(

verder weer een goed dagje. en vele malen beter georganiseerd dan bij motorXtra :X

nu nog wachten op de foto's. ze zei dat die er vanavond al op zouden staan :}
 
Ze staan er inmiddels op..... 8-) 8-) En ik ook! :]
he joris , zonde lees je bericht nu pas, ben zelf ook geweest via de R-club (koste €99,00) kom zelf ook uit leiden, misschien kunnen we wel een keer afspreken om te gummen ergens,somewhere, any where??

er was er nog 1 uit leiden met een R, wie weet ik niet maar zag er drie op de lijst staan incl. myself.

hoor je nog wel mssl

p.s. welk nummer had je??
 
Lijkt me super om een keer wat te gaan gummen! Ik had nummer 333 en reed mee in groep 3 en later in groep 2. Stuur me anders even een mailtje: joris_r6@bikepower.net
 
Terug
Bovenaan Onderaan