14 september Nordschleife => verslag en foto's

Cool, ik sta er ook op :+

IMG_7028.JPG
 
(Afbeelding)

r1 met superbike stuur......... :?
dit valt nog mee van uitzicht... ik was er gisteren , zag'k een Duc 748 met net zo'n stuur erbovenop, da's pas :r

trouwens: had gehoopt toch wat MF-ers tegen te komen, heb er welgeteld 1tje gespot, en toen'k hem op de baan zag stond ie nog stil bij een ongeval ook ;(

iig: het was m'n eerste bezoekje aan de ring, met de wagen
* :} voor de mannen die er zo snoeihard rijden, was al kicken om er gewoon naar te staan kijken bij breidscheid (spelling :? )
* het leek me echt pokkedruk daar, hoewel het maandag was. al bij al toch spijt dat 'k niet met de motor was
* nu wil ik er zeker ook es op :9~ , liefst wel als't iets minder druk is
 
T was maandag ook veel te druk, en veel te veel kippen zonder kop (zoals dit hele weekend).

Maar leuk dat je het toch naar je zin hebt gehad! *D
 
T was maandag ook veel te druk, en veel te veel kippen zonder kop (zoals dit hele weekend).

Maar leuk dat je het toch naar je zin hebt gehad! *D
damn... jij was daar nog met de wagen of zo :?

ben enkel aan't uitkijken geweest naar MF stickers op motors |(

'k had best wel es een rondje willen meerijden
 
Raak je met de steppies niet eens de grond???





:+


Ik zeg dat wanneer ik met me steppies niet aan de grond kom, ik er niet naast hoef te hangen, plus me achterveer staat op zijn zwaarste stand, dus makkelijk inveren doet die ook niet, en IK rij nog steeds ;)
 
Vind die opmerkingen van het varken wel grappig :X . En inderdaad ga eerst schijten :r voordat je de Ring op gaat, heb ik ook gedaan zorgt voor betere controle.

En je steppies aan de grond rijden is natuurlijk onzin, anders hadden ze er wel een wieletje onder gezet. :Z
 
Vind die opmerkingen van het varken wel grappig :X . En inderdaad ga eerst schijten :r voordat je de Ring op gaat, heb ik ook gedaan zorgt voor betere controle.

En je steppies aan de grond rijden is natuurlijk onzin, anders hadden ze er wel een wieletje onder gezet. :Z



hahahaha, heb je jezelf wel gezien op je icoontje, knie aan de grond poging, en je motor staat nog recht, LOL
 
Ik zeg dat wanneer ik met me steppies niet aan de grond kom, ik er niet naast hoef te hangen, plus me achterveer staat op zijn zwaarste stand, dus makkelijk inveren doet die ook niet, en IK rij nog steeds ;)


Leuk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan