Dutchboy
Die hard MF'er
- 20 mrt 2004
- 698
- 0
Beresterke en betrouwbare supermotard in supergoede conditie. En dat betekent dat hij er echt goed uitziet! Geen krassen, geen rotte plekken, geen afbladderende stickers of andere ellende. De motor is met veel zorg omgebouwd tot supermotard en met evenzoveel zorg bereden. Deze moto is niet gebruikt voor wedstrijden en ook niet voor wheelies, stoppies of andere stunts. Ook hebben er geen vrienden of kennissen op zitten raggen. Als ik zoveel uren bouwwerk in mijn motor heb zitten, dan wil ik namelijk geen krassen zien!
- Zwarte Excel-wielen van Haan Wheels
- Bridgestone BT-090 banden
- Moto-Master race remset met extra dikke zwevende schijf en vierzuiger remklauw
- Rode remklauw achter
- Voor en achter Goodridge gekleurde remleidingen met geanodiseerde banjo’s en bolts
- Compleet LeoVince X3 uitlaatsysteem
- Twin Air race luchtfilterkit
- Acerbis halogeenkoplamp (3 lampen, afzonderlijk te bedienen)
- Answer Pro Taper extra dik stuur
- Noodstop (tevens handig als startblokkering)
- Acerbis handbeschermers
- Supergave spiegels
- Cockpit met TrailTech boordcomputer, olietemperatuur en signaalklokje
- Supermotard spatbord
- Summers Racing fork sliders
- Transparante brandstoftank van IMS (13 liter)
- Nieuw Ceet zadelovertrek
- Factory Effex stickerset
- LED knipperlichten
- LED achter- en remlicht
- Hé en is een XR650R standaard niet rood?
- Misschien vergeet ik nog iets maar dat zie je dan wel
Onderdelen als het originele plastic, brandstoftank, koplamp, knipperlichten, de crossvelgen, de kilometerteller, uitlaatsysteem en nog meer zijn allemaal aanwezig.
Reden van verkoop: ik vind het bouwen leuker dan rijden en daarom staat de motor te wachten op een eigenaar die wél graag kilometers wil maken. De motor is van 2000 en heeft slechts ruim 3000 eerlijk echte kilometers (op de weg!) gereden. Ik ga geen Europese supermotards afkammen maar ik hoef je niet te vertellen dat geen enkele supermotard aan de robuuste betrouwbaarheid van deze Honda kan tippen. Hij trilt je niet onder je kont vandaan en dit blok gaat echt nog jaren en jaren mee.
€ 6250,-
Plaatjes:
gezooi met de gratis picserver dus de plaatjes plaats ik verderop opnieuw dus even scrollen
- Zwarte Excel-wielen van Haan Wheels
- Bridgestone BT-090 banden
- Moto-Master race remset met extra dikke zwevende schijf en vierzuiger remklauw
- Rode remklauw achter
- Voor en achter Goodridge gekleurde remleidingen met geanodiseerde banjo’s en bolts
- Compleet LeoVince X3 uitlaatsysteem
- Twin Air race luchtfilterkit
- Acerbis halogeenkoplamp (3 lampen, afzonderlijk te bedienen)
- Answer Pro Taper extra dik stuur
- Noodstop (tevens handig als startblokkering)
- Acerbis handbeschermers
- Supergave spiegels
- Cockpit met TrailTech boordcomputer, olietemperatuur en signaalklokje
- Supermotard spatbord
- Summers Racing fork sliders
- Transparante brandstoftank van IMS (13 liter)
- Nieuw Ceet zadelovertrek
- Factory Effex stickerset
- LED knipperlichten
- LED achter- en remlicht
- Hé en is een XR650R standaard niet rood?
- Misschien vergeet ik nog iets maar dat zie je dan wel
Onderdelen als het originele plastic, brandstoftank, koplamp, knipperlichten, de crossvelgen, de kilometerteller, uitlaatsysteem en nog meer zijn allemaal aanwezig.
Reden van verkoop: ik vind het bouwen leuker dan rijden en daarom staat de motor te wachten op een eigenaar die wél graag kilometers wil maken. De motor is van 2000 en heeft slechts ruim 3000 eerlijk echte kilometers (op de weg!) gereden. Ik ga geen Europese supermotards afkammen maar ik hoef je niet te vertellen dat geen enkele supermotard aan de robuuste betrouwbaarheid van deze Honda kan tippen. Hij trilt je niet onder je kont vandaan en dit blok gaat echt nog jaren en jaren mee.
€ 6250,-
Plaatjes:
gezooi met de gratis picserver dus de plaatjes plaats ik verderop opnieuw dus even scrollen
Laatst bewerkt: