Oh en @michiel, ik heb in je topic gereageerd. Ik zie wel een reactie verschijnen.
Heb al een reactie geplaatst .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh en @michiel, ik heb in je topic gereageerd. Ik zie wel een reactie verschijnen.
Hier nog mfers die naar de tt gaan volgend weekend ?
Dat zoek ik, maar dan nog een doorzichtige :p smoke oid. Die kan ik nagenoeg niet vinden op ebay?
en die uitlaatklep heeft meerdere functies dan alleen emissie zijn al heel veel discussie over geweest. Het open zetten van deze klep zal alleen effect hebben als het mechanisme niet naar behoren werkt of wanneer je motor niet goed is afgesteld.
Alleen maar goed
Overigens zei de dealer dat de pakking van mijn nokkenas versteller een beetje lekt.
Is dat makkelijk te fixen?
IKKE!!!! Samen met mijn vader. We gaan donderdag na het werk, zullen rond een uur of 8 daar zijn. En dan effe tent opbouwen bij de Asser boys en dan kan het weekend beginnen.
Ik zeg, goedemiddag!
Ik kwam als Fireblade rijder hier even een kijkje nemen, ben ik veilig?!
Heb zojuist een proefrit gemaakt op een Gsxr750 uit 2002. Heerlijke motor maar ik vroeg me af of er nog dingen zijn waar ik extra op moet letten behalve alle standaard dingetjes...
Alvast bedankt!
Nog even een uitlaatvraagje. Heb al veel rondgekeken voor vervangingsdempers en ik vind de Laser extreme GP toch wel een van de mooiere dempers voor de K7. Ik vraag me alleen wel af of de demper naast de mooie looks ook wat vermogenswinst (evt. icm BMC-filter) opleverd.
De GSXR gaat dan ook ver terug he...(Mijn oude SRAD won met volledig racesysteem ongeveer 11Pk, alleen waar het voorheen
gewoon mogelijk was om onder de 3500 toeren op te trekken, lukte dat met het systeem
alleen nog met bijsteppen)
Jeen!
Over het algemeen wel, de fiets zal alzo beter gaan 'ademen'
alleen dan de vraag: "Waar?"
vaak wat je 'op top' wint, verlies je meestal in de lagere toeren
(Mijn oude SRAD won met volledig racesysteem ongeveer 11Pk, alleen waar het voorheen
gewoon mogelijk was om onder de 3500 toeren op te trekken, lukte dat met het systeem
alleen nog met bijsteppen)
Zo!
[me="Roy "R""]is weer home sweet home![/me]
Gister om 6.00 uit Oslo vertrokken en was om 21.00 thuis. Ik was zo nat en koud dat ik geen zin had om nog een nacht onderweg in Duitsland te doen dat ik hem door getrapt heb. Dus dat was op 1 dag 1015km rijden (en iets van 100km op de boot maar dat rij je niet )
Noordkaap was erg gaaf! En de Gixxer heeft er in 14 dagen 7368km bij gekregen
Uitzichtpunt op Geiranger:
[afbeelding]
Zo!
[me="Roy "R""]is weer home sweet home![/me]
Gister om 6.00 uit Oslo vertrokken en was om 21.00 thuis. Ik was zo nat en koud dat ik geen zin had om nog een nacht onderweg in Duitsland te doen dat ik hem door getrapt heb. Dus dat was op 1 dag 1015km rijden (en iets van 100km op de boot maar dat rij je niet )
Noordkaap was erg gaaf! En de Gixxer heeft er in 14 dagen 7368km bij gekregen
Uitzichtpunt op Geiranger:
[afbeelding]
heeft er hier iemand al eens een niveau 1 trackdat gedaan op zolder? zit erover te denken om dat te doen in de bouwvak maar ben wel benieuwd of dat echt leerzaam is??
en nee, ik doe het niet om mijn knie aan de grond te krijgen, want ik vind het een tergend irritante manier van zitten op de motor, ik ga wel gewoon lekker plat door de bocht.
Mooi gebied om in te
Heb je van tevoren een route gemaakt of alleen een eindpunt en we zien wel hoe we er komen?
Ennuh.. pittig stuk in één dag.
Heb je nog meer sfeer foto's?
Copy/paste:
"NIVEAU 1 Zolder
Dit is de ideale cursus voor diegene met weinig of geen circuit ervaring.
Op deze cursusdag niveau 1 ligt het accent op het veilig leren rijden, zowel in theorie als praktijk. We beginnen deze cursus met een briefing van ongeveer een half uurtje. Daarna verzamelen de cursisten zich in de pitlane, om in kleine groepjes van 10 deelnemers in vijf sessies van 20 min. achter de ervaren instructeur begeleid te worden. Tussen de praktijk sessies waar de praktijk instructeur de cursist vertrouwd zal laten maken met de ideale lijn hebben wij beknopte theorie sessies deze wordt door middel van professioneel presentatie materiaal gegeven in een van de pitboxen. bij deze theorie sessies ligt het accent op de juiste houdingen en veilig leren circuit rijden. Tijdens deze lessen is er gelegenheid om vragen te stellen aan de instructeur, op deze manier wordt het leerproces van de cursisten versneld. Tijdschema melden rond 7:00u einde evenement 18:00u, stille uitlaten. Origineel of vervangingsuitlaat met DB killer. Paddock met stroom, benzinepomp, restaurant en sanitaire voorzieningen aanwezig."
Ik ga as. maandag voor het eerst rijden op Zolder, gewoon vrij rijden in de groep 'minder snel'. Zal wel goedkomen allemaal
Vrij rijden minder snel heb ik een paar jaar terug gedaan met mijn VFR 750. Open uitlaten dag wel te verstaan. Veel plezier, zolder is geen moeilijke baan, 1 sessie en je hebtn de grote lijnen van het circuit wel door.
Dat stukje tekst had ik ook gelezen, maar was op zoek naar ervaringen.
Meer van iets noordelijker, wij rijden donderdag na het werk die kant op ( bij slecht weer met de camper) savonds kijken hoe de duitsers de italianen de oren wassen en dan vrijdag trainingen kijken. Zaterdag GT tribune !!!!