Honda 600/1000RR Zandvoort circuitdag 14 mei

Onewheel

MF veteraan
6 dec 2003
22.516
125
Assen
full


full



mdmidden.gif



zandvoort250406-00.JPG


Pitcam:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/index.xml

http://www.circuit-zandvoort.nl/

Inschrijven op
http://www.motorsportlifestyle.nl/

1 dag is van 7.30 t/m 17.00 uur, 5 sessies ? 20 minten per sessie verdeeld over de dag.

Groep 1 is voor beginners oplopend naar 4 voor vergevorderden.
Groep 1 en 2 is met marshall begeleiding, 3 en 4 niet.

Groep 1 & 2; €140,- (marshall begeleiding)
Groep 3 & 4; €125,- (vrij rijden)

Foto's die dag zullen weer door www.voeckerrpics.nl verzorgd worden *O*
Hij staat garant voor mooie gratis foto's op het forum en een zeer snelle levering voor een mega scherpe prijs in natura na een goed gesprek *D


Wie komen er allemaal?

600RR:
  1. UPP-Racing, vrij rijden, groep 3
  2. Digger, MSL, instructie, groep 2
  3. cbrrrtje, MSL, instructie, groep 2
  4. R@inman, vrij rijden, groep 4
  5. Willy82, vrij rijden, groep 4
  6. Bono, MSL, instructie, groep 1
1000RR:
  1. Onewheel, vrij rijden, groep 3
  2. De Prins, vrij rijden, groep 3
  3. VukaDuk, instructie, groep 2
Wannabees :+ :
  1. Pieterrrr, instructie, groep 1 (Gixxer 600)
  2. Mr Mille, vrij rijden, groep 3 (RSV Mille)
  3. Basje, instructie, groep 2 (R6)
  4. SamiR, vrij rijden, groep 3 (R1)
  5. Loesje, instructie, groep 2 (600F)
  6. cbr600RR Tim, MSL, groep 2 (R6)
  7. NOSfearatu, MSL, groep 1 (R1)

Bij 7 (15 euro p.p.) aanmeldingen of meer huren we weer een pitbox (100 euro voor 1
dag) net als de vorige keer (bij 10 man dus 10 euro p.p. enz.) Waarom? Handig om je
spullen/motor in te zetten en natuurlijk omdat het leuk/stoer is 8-)

zandvoort22-05-200604.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zal meteen ook maar even de eerste post voor mijn rekening nemen......

Laat het een mooi begin zijn van een nieuw seizoen vol avonturen met zoveel mogelijk voeckers van het forum :+

Er staan er voorlopig 5 op de lijst, maar dat moet natuurlijk veeeeeeel meer worden :Y
 
Onder voorbehoud ben ik er bij, alleen heb nog geen geld om te boeken, maar dat komt wel goed. Dus ook de wannabees zijn weer vertegenwoordigd, en niet eens meer op een Honda
 
Onder voorbehoud ben ik er bij, alleen heb nog geen geld om te boeken, maar dat komt wel goed. Dus ook de wannabees zijn weer vertegenwoordigd, en niet eens meer op een Honda

Dat eerste is erg goed nieuws, dat tweede is wel iets meer dan een beetje geval van JAMMER :+ Welke groep ga je rijden ?? :]

Maar je hoort er intussen wel bij, dus ik zou zeggen, doe je best en hopelijk tot dan !! :Y
 
Laatst bewerkt:
tot wanneer kan je boeken? Zo ongeveer

Dat ligt er een beetje aan, maar over het algemeen lopen bepaalde klassen al wel snel vol. Ik zou in ieder geval niet tot april wachten, want dan pies je zeeeeer waarschijnlijk wel buiten de boot. Jammer genoeg zit er geen teller op, zodat je kunt zien hoelang je nog kunt rekken....is dus redelijk gevaarlijk om lang te wachten :+
 
Laatst bewerkt:
Dat eerste is erg goed nieuws, dat tweede is wel iets meer dan een beetje geval van JAMMER :+ Welke groep ga je rijden ?? :]

Maar je hoort er intussen wel bij, dus ik zou zeggen, doe je best en hopelijk tot dan !! :Y

Ik raak ontroerd van deze mooie woorden. De ware UPP kerstgedachte voel ik op me afkomen :). Maar groepje wordt iig 2, heel heel misschien 3, maar dat is meer het geval als groep 2 vol is. En hoop voor die tijd toch al wel wat dagen te hebben gereden...
 
@ Patje: Mij kan je opschuiven naar groep 2:

16 april 2007 wordt mijn eerste keer circuit (in groep 1) *O* *O* *O*

full


Wordt gezellig cbrrrtje en Digger O-)
 
@ Patje: Mij kan je opschuiven naar groep 2:

16 april 2007 wordt mijn eerste keer circuit (in groep 1) *O* *O* *O*

[afbeelding]

Wordt gezellig cbrrrtje en Digger O-)
Onewheel is de topicator heh, niet ik ;) Ik heb alleen maar alles in elkaar gedraaid voor die luie donder :+

@Onewheel, je moet nog wel effe een spatie weghalen in de tekst van actionfoto. Die zin loopt niet lekker door:

Foto's die dag zullen weer door www.actionfoto.nl verzorgd worden *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik raak ontroerd van deze mooie woorden. De ware UPP kerstgedachte voel ik op me afkomen :). Maar groepje wordt iig 2, heel heel misschien 3, maar dat is meer het geval als groep 2 vol is. En hoop voor die tijd toch al wel wat dagen te hebben gereden...

Dat is weer goed nieuws....ik zal vast groep 2 melden :Y

Zorg jij maar dat je zo snel mogelijk boekt :P :+
 
@ Patje: Mij kan je opschuiven naar groep 2:

16 april 2007 wordt mijn eerste keer circuit (in groep 1) *O* *O* *O*

[afbeelding]

Wordt gezellig cbrrrtje en Digger O-)

Heb je al aangepast blinde pietje (UPP heeft hier eens een keer niets mee te maken :9 )

Goed werk, maar verbras niet al je centen aan de circuitdagen....er komt ook een ringmeeting *O*
 
Onewheel is de topicator heh, niet ik ;) Ik heb alleen maar alles in elkaar gedraaid voor die luie donder :+

@Onewheel, je moet nog wel effe een spatie weghalen in de tekst van actionfoto. Die zin loopt niet lekker door:

Foto's die dag zullen weer door www.actionfoto.nl verzorgd worden *O*

Jajajaja, zeurzanikpiet, je lijkt wel een beetje op zo'n mannetje die met kerst wel eens op TV is :+ :P

full
 
Zeg meneer de praatjesmaker, moet Onewheel soms een beker regelen ?? O-) O-)

Je weet dat die vorige met geen 10 wilde paarden meer bij me weg te halen is 8-)
Ook eens kijken of het niet met meer mensen gedaan kan worden uit dit topic, maar dan moeten het wel langzame tourders zijn, want wil niet teveel competitie hebben die het me moeilijk kunnen maken }) })
 
Zeg meneer de praatjesmaker, moet Onewheel soms een beker regelen ?? O-) O-)

Je weet dat die vorige met geen 10 wilde paarden meer bij me weg te halen is 8-)
Ook eens kijken of het niet met meer mensen gedaan kan worden uit dit topic, maar dan moeten het wel langzame tourders zijn, want wil niet teveel competitie hebben die het me moeilijk kunnen maken }) })
_O- _O-

Ja tuurlijk moet jij nu voor een beker zorgen. Jij hebt de onze gejat! Rat! Dat zou een wisselbeker zijn :P :+


Ennuh, 10 wilde paarden is waarschijnlijk niet genoeg, maar mijn 112 wilde paarden wel })
 
Laatst bewerkt:
Who the fuck is de prins?
_O- _O- _O-

Zit niet op het forum, is een collega van mijn broertie, die op de 3e WinWin rijdt
Zijn naam is Bernard, en vanwege de link naar prins Bernard, is de naam De Prins snel geboren :X :+

Mijn broertje is overigens Mr Mille, mocht je volgende vraag zijn: Who the fuck is Mr Mille _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan