MotorTron 2023 - 7 Mei

Laverda750SFormula

Looking for a Laverda750SFormula... Info welcome
28 mrt 2023
36
47
Gaan er MF-ers naar het Mega Motortreffen in het Autotron op 7 Mei dit jaar?
MotorTron

Ben zelf nog nooit naar dit event geweest, dus geen idee of het leuk / nuttig is, maar we zijn van plan om dat dit jaar even te gaan checken.
Gezellig met beide dochters achterop daarheen tuffen, want ja, je moet ze wel goed opvoeden natuurlijk :]
 
Vorig jaar ook geweest, en heel wat proefritjes gemaakt. Daar ging het mij ook om.
Naast dat is er niet veel te doen.
 
Ohw... nou, dat klinkt niet bemoedigend -O-
Het is voor ons redelijk dichtbij, dus als er geen klap aan is, zijn we ook weer zo weg... Maarja kost wel weer tickets natuurlijk...
 
De eerste en tweede editie in vijfhuizen waren best leuk. Lekker vlotte proefritjes van 30mins. En naast de proefritjes was er nog wat meer te zien.
 
Ik was wel aan het twijfelen om te gaan, maar vanuit zuid limburg toch zo'n 1,5 uur rijden en de buienradar voor zondag is niet heel positief.
 
Ik ben er vorig jaar geweest was zwaar waardeloos, begrijp niet dat ze er zo weinig moeite voor deden en er dan nog geld voor vroegen
En dan elke keer op Facebook foto‘s posten hoe geweldig het was
 
Tijdje geleden las ik dat de hamburger bij goedhart niet goed was gevallen bij een paar bezoekers , wel goed voor de lijn

Dat is idd goed voor de lijn. Jammer genoeg zit het er meestal weer snel aan, zodra het vloeibare weer solide is.
Bij Arie Molenaar kon je altijd prima een hamburgertje eten en wat drinken, geen idee of dat nog steeds gratis is. Was altijd prima geregeld.
Bij Goedhart moet je er toch wel voor betalen?

Wat betreft dat Mega Motortreffen, 20 minuten proefrijden is voor mij te kort, maar ik begrijp wel dat als het veel langer is, er veel mensen helemaal niet kunnen rijden. Beter een beetje indruk, dan geen indruk. Mijn vrouw moet werken en ik op de kinderen passen (zo mag ik het nooit noemen, maar fuck it, dat is het wel), dus geen tijd om daar naar toe te gaan.
 
Ik ben er vorig jaar geweest was zwaar waardeloos, begrijp niet dat ze er zo weinig moeite voor deden en er dan nog geld voor vroegen
En dan elke keer op Facebook foto‘s posten hoe geweldig het was

Same here. Leuk om een rondje te rijden maar weegt niet op tegen wachttijd.
En dat rijden was ook het enige
 
Daar zijn we vorig jaar april geweest met de groep, goed gezelschap, maar tegenvallende motortron.
Vrij weinig te doen en te zien. Zo weer weg.
 
Hier strooien ze met vrijkaarten…..nl Motoport vestiging in Hengelo.

Verder geen behoeft aan, heb hier in de buurt leuke, kleinschalige gratis evenementen.

IMG_0964.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan