Bandit Meeting 2007

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.412
103
Valburg
Update:

Mocht je onderweg problemen hebben o.i.d. dan zijn wij te bereiken op: 06 - 22 11 07 82!

Het is zover!!! En gezien het aantal aanmeldingen (22 motoren!!) wordt het een gezellige drukke dag! Qua weer wordt het perfect vandaag. S'ochtends nog wat wolkenvelden, maar vanmiddag klaart het op. Wij hopen jullie zometeen om 11:00 uur allemaal te verwelkomen bij Motel Maarsbergen.

flyer_banditmeet_2007_klein.jpg


Het beloofd weer een hele leuke dag te worden!

Net zoals vorig jaar zal ook dit jaar de dag beginnen bij Motel Maarsbergen. Hier hebben we een gedeelte van het parkeerterrein gereserveerd zodat alle Bandit's mooi naast elkaar kunnen staan. Tevens hebben we de serre van het motel kunnen reserveren om daar met z'n allen een bakkie koffie te kunnen drinken en gezellig bij te kletsen alvorens we gaan rijden.

Voordat we aan de rit gaan beginnen kan iedereen bij het naast gelegen bezinestation zijn/haar tank volgooien zodat niet iemand zonder komt te staan.

De rit die we gaan rijden kenmerkt zich door de grote afwisseling van landschappen die we onderweg gaan tegenkomen. Van landelijk naar bosrijk, van stedelijk naar de polder en van waterlandschappen naar dijken. De rit is een kleine 180 km lang en zal eindigen in het gezellige centrum van Culemborg. Tussendoor één pauze voor het nuttigen van koffie of het afwateren van eerder genutigde dranken. Aan het einde van de rit bestaat de mogelijkheid om met z'n allen heerlijk te eten en te drinken in een knus restaurant.

Begintijd van de dag is: 11:00 uur

Klik HIER om je route naar Motel Maarsbergen te plannen.

Wij houden jullie op de hoogte! (check jullie email!)

Reeds aangemeld:

- B.B.I.L. (uiteraard)
- hhrulez (uiteraard)
- Darth Rui
- Bright (afgemeld)
- Bang Bandit
- Firebreath
- 2 Meter Ellende (afgemeld)
- Vyvyan (+ vriendin als passagier)
- SollX
- Capoeirist (indringer: niet rijdend op een Bandit)
- Prairy
- Liessy (+ aanhang op een SV) (afgemeld)
- Assa
- DJ TJ
- BAUKstEr (+ vriendin)
- Bazzz66
- Aleko
- Dr. Dre
- RaggaMuffin
- Louis
- PB185
- KeesH


Na aanmelding (via het emailadres) komt je (nick)naam ook in de lijst te staan!!
 
Laatst bewerkt:
Onder voorbehoud kom ik ook... Er is voor mij nog geen zekerheid omdat mijn (Franse) vriendin dan weer een weekje pas terug is na 5 maanden :)
 
Ik heb me ook aangemeld via de e-mail.

Omdat ik vanuit België moet komen, maken we er waarschijnlijk een weekendje Nederland van.
Zijn er nog Belgen die meegaan?

gegroet,
Tim (Vyvyan)
 
Dat is wel superjammer... :?
Op 2 en 3 juni zijn de banditdagen van de suzukibanditclub in Limburg.
Is ook gratis en heb ik me al bij aangemeld.
Kan ik weer niet mee dit jaar,....balen! ;(

Nou ja, volgend jaar beter.

Mario
 
Heb Prairy en mezelf ook per mail opgegeven zojuist :)

Ik kom wel niet op bandiet maar tis wel suzuki en motor inhoud scheelt ook niet gek veel ;)
 
Mocht ik niet in het buitenlnd zitten zal ik er ook bij zijn

(met aanhang op een SV :) )
 
Heb Prairy en mezelf ook per mail opgegeven zojuist :)

Ik kom wel niet op bandiet maar tis wel suzuki en motor inhoud scheelt ook niet gek veel ;)
ik knijp wel 1 oogje toe hoor ;)
Mocht ik niet in het buitenlnd zitten zal ik er ook bij zijn

(met aanhang op een SV :) )

B.B.I.L. knijpt al 1 oogje dicht voor Capoeirist, Hoe moet hij ons in het gereel houden als hij nu allebei de ogen toe knijpt.

Wat ben je opeens mild B.B.I.L, vorig jaar was het nog een principe kwestie.
Vaderlijke gevoelens.....

:P :+
 
Wat ben je opeens mild B.B.I.L, vorig jaar was het nog een principe kwestie.
Vaderlijke gevoelens.....

:P :+

Ik heb iets te vroeg gejuicht voorwat mijn vaderschap........
Mijn vriendin heeft afgelopen woensdag een miskraam gehad ;(
 
Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie! '(

Dank jullie wel...........wij waarderen jullie medeleven!
Maar laten we van dit topic geen droevige bedoening maken, OK?!


Zoals jullie allemaal zien begint de lijst met aanmeldingen al aardig te groeien! We gaan de goede kant op zo........
Kennen jullie nog Bandit rijders uit de omgeving? Vertel ze van deze dag.....en laat ze zichzelf aanmelden via het emailadres :Y
 
[afbeelding]

Het beloofd weer een hele leuke dag te worden!

Het verzamelpunt zal, net zoals vorig jaar, centraal in Nederland zijn. Hoogstwaarschijnlijk in de buurt van Amersfoort. Vanuit daar zal een mooie rit gereden worden van ongeveer 200 km. Tussendoor één of twee korte pauzes voor het nuttigen van koffie of het afwateren van eerder genutigde dranken. Aan het einde van de rit bestaat de mogelijkheid om met z'n allen heerlijk te eten en te drinken.

Extacte begintijd en verzamellocatie komt hier t.z.t. te staan.

Reeds aangemeld:

- B.B.I.L. (uiteraard)
- hhrulez (uiteraard)
- Darth Rui
- Bright
- Bang Bandit
- Firebreath
- 2 Meter Ellende
- Vyvyan (+ vriendin als passagier)
- SollX
- Capoeirist (indringer: niet rijdend op een Bandit)
- Prairy
- Liessy (+ aanhang op een SV)


Na aanmelding (via het emailadres) komt je (nick)naam ook in de lijst te staan!!


meeting is op een verkeerde datum een week eerder of later en ik kan er wel bij zijn!!!!!
 
meeting is op een verkeerde datum een week eerder of later en ik kan er wel bij zijn!!!!!

Helaas staat de datum vast...........dit omdat beide organisatie-leden alleen dat specifieke weekend kunnen.

Een week eerder heeft deze jongen (BBIL) zijn jaarlijkse motorweekend met de dudes en een week later heb ik (weer BBIL dus) een andere tourrit!
Dus helaas Djuro..........de Bandit Meeting 2007 kan alleen op zondag 3 juni.
 
"Er kan nog meeer bij....er kan nog meeeeer bij! Dus meld je maar lekker aan......"

het bovenstaande op de melodie van: "We zijn er bijnaaa...."
 
Terug
Bovenaan Onderaan