16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclusief voor MF leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat er nog een plaatsje voor je vrijkomt Patrick, het mooist zou level 2 zijn, dan hebben we een leuk groepje street triples bij elkaar. :9~

Misschien kan Ukki je oproep in de OP zetten, maak je wat meer kans denk ik dan hier aan het einde van deel 1. :z

Dan lijkt me leuk idd :)

Is het heel veel verschil tussen groep 1 en 2? Ik kan hem redelijk omgooien in de bochten, maar het is nog niet echt kneedowns bij mij... Ik heb nog wel wat tijd om te oefenen natuurlijk.
 
Dan lijkt me leuk idd :)

Is het heel veel verschil tussen groep 1 en 2? Ik kan hem redelijk omgooien in de bochten, maar het is nog niet echt kneedowns bij mij... Ik heb nog wel wat tijd om te oefenen natuurlijk.

Ik zou zeggen, vergelijk de foto's even met elkaar dan heb je wel een goed beeld. Daarnaast heeft tracktraining ook een youtube kanaal. Kijk dan even naar niveau 2 vorig jaar op lelystad.

Groeten Michel
 
Ik hoop dat er nog een plaatsje voor je vrijkomt Patrick, het mooist zou level 2 zijn, dan hebben we een leuk groepje street triples bij elkaar. :9~

Misschien kan Ukki je oproep in de OP zetten, maak je wat meer kans denk ik dan hier aan het einde van deel 1. :z

Ik weet wel iemand waarschijnlijk maar die heeft dan zelf een level 1 inschrijving nodig dan kan haar level 2 weg.
ga even een nieuw deeltje maken en dan zet ik je oproep ook in de OP :Y.
 
Dan lijkt me leuk idd :)

Is het heel veel verschil tussen groep 1 en 2? Ik kan hem redelijk omgooien in de bochten, maar het is nog niet echt kneedowns bij mij... Ik heb nog wel wat tijd om te oefenen natuurlijk.
Binnen de groepen is het verschil al gigantisch. De snelle mensen van groep 1 gaan sneller de baan rond dan de langzaamste helft van groep 2. Sommigen hadden volgens mij ook teruggezet moeten worden, want zij hielden de boel echt op. Lag ook aan de de marshall die niet opzij wilde gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan