16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclusief voor MF leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
op de baan rookte hij al...net voor dat je het circuit af ging.
ik geloof ook niet dat het iets met de olielekkage te maken had, dat er mensen van de baan schoven.


Ik reed erachter. Hij rookte net bij het afvlaggen. Die mensen die onderuit zijn gegaan zijn allen na die kleine chicane eraf geschoten of na die bocht met die bult (die na de chicane kwam). Een van de marshalls heeft meteen toen hij stilstond met de olielekkage contact gezocht met mensen op/langs de baan. Er is geen olie gevonden lijkt me omdat de sessie die gaande was gewoon doorging......
 
Ik reed erachter. Hij rookte net bij het afvlaggen. Die mensen die onderuit zijn gegaan zijn allen na die kleine chicane eraf geschoten of na die bocht met die bult (die na de chicane kwam). Een van de marshalls heeft meteen toen hij stilstond met de olielekkage contact gezocht met mensen op/langs de baan. Er is geen olie gevonden lijkt me omdat de sessie die gaande was gewoon doorging......


Dank Piet... ;)
 
Heren van groep 2 ,rood, groep 5, ik wilde jullie nog gedag zeggen maar, jullie reden met weg, incl marshall... Bedankt iig. lekker gereden!!

:W
 
Heb het super naar mijn zin gehad vandaag! (naja, gisteren :+ )
Sterkte aan degenen die eraf gegaan zijn, heb zelf na vermoeidheid in de 4e sessie de laatste sessie overgeslagen (bang dat ik ging forceren icm mindere techniek). Volgens mij zijn er nog best veel geweest die dezelfde beslissing genomen hebben.

TT_483.jpg
 
lekker gestuurd in ons groepje, bij deze de andere herrieschopper vooraan ;)

[afbeelding]
Zoals je ziet probeer ik me daar in je kontje vast te bijten (van je motor dus hè :X ) , ten einde op het rechte eind bij te blijven _O- _O-


Wel jammer dat er twee Jappen geduwd moest worden na de laatste sessie, slechte starters hoor na een dagje gassen.... Helemaal die Rooie, drie keer de rambam duwen en het liep nog niet _O- :P ;)
 
Goedemorgen allemaal,

Ik wil iedereen nog even bedanken voor de gezellige dag gister!
Ondanks onze persoonlijke tegenslag :+ vond ik het een geslaagde dag.
Was er gister vrij op tijd en vond het ook kicken om de ene na de andere MF'er te zien arriveren.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!!
Dus als 15 augustus ook zo geslaagd is zal ik eind van dit motorseizoen eens gaan kijken of we zoiets dergelijks wellicht in 2011 nog eens willen doen.


p.s. had nog koekjes meegenomen als snackje om een uur of 15, hoop dat de kantinedames die nog hadden uitgedeeld?
 
Laatst bewerkt:
Geweldige foto's ook. De mannen van tracktraining hebben gelijk. Je denk helemaal naast de motor te hangen, en met je gezicht bij de spiegel te zitten, bekijk je de foto's, toch nog een beetje toerhouding. Wel sterk verbeterd ten opzichte van vorig jaar, vooral de rechterbochten zijn door een kleine aanpassing in houding sterk verbeterd. Even posen.

full


full


full


Laatste vind ik toch wel de vetste. Zit nog te twijfelen om nog een tracktraining of vrij rijden te boeken. 9 Augustus zowiezo naar zolder, maar dat duurt nog zo lang '( .

Groeten Falierke.

@ukki: nog bedankt voor de organisatie. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Dat komt wel goed met die bruiloft _O-
 
Wat een super dag was dit zeg!

Heb er heel veel van geleerd. Nu ik de foto's zie, is in 1x ook duidelijk waarom ik mijn knie niet aan de grond heb gekregen. Jammer dat de marshall daar niet verder op in is gegaan, want ik had een stuk meer moeten verzitten.
Maar goed, heb een leuke dag gehad!

Zit te twijfelen om later in het jaar nog een keer te gaan. Leerzamer dan een circuitdag vind ik, en hoewel het circuit was kleiner is, mis ik daar niks aan.

full
 
Zoals je ziet probeer ik me daar in je kontje vast te bijten (van je motor dus hè :X ) , ten einde op het rechte eind bij te blijven _O- _O-


Wel jammer dat er twee Jappen geduwd moest worden na de laatste sessie, slechte starters hoor na een dagje gassen.... Helemaal die Rooie, drie keer de rambam duwen en het liep nog niet _O- :P ;)

We bleven net iets te lang ouwehoeren met de sleutel op contact.. Gelukkig kon ik'm zelf aanrennen en hoefde derhalve niet de vernedering te doorstaan als HONDA rijder om door een Ducatist te worden aangeduwd... :+
 
Wat een super dag was dit zeg!

Heb er heel veel van geleerd. Nu ik de foto's zie, is in 1x ook duidelijk waarom ik mijn knie niet aan de grond heb gekregen. Jammer dat de marshall daar niet verder op in is gegaan, want ik had een stuk meer moeten verzitten.
Maar goed, heb een leuke dag gehad!

Zit te twijfelen om later in het jaar nog een keer te gaan. Leerzamer dan een circuitdag vind ik, en hoewel het circuit was kleiner is, mis ik daar niks aan.

[afbeelding]

Verzitten is inderdaad een groot gedeelte van de kneedown. Het is alleen moeilijk te beoordelen met een foto van de voorkant. Vorig jaar maakte ze foto's van de achterkant, en daar kon je echt goed zien of je goed ging verzitten.
Vind trouwens de positie van je kneeslider ook wat vreemd, maar dat kan aan de foto liggen. Hij lijkt echt OP je knie te zitten. Bij mij zit ie er net onder aan de buitenkant zeg maar. (vergelijk de stand van jou sliders links en rechts maar eens met de 2 foto's boven jou post) Suc6 met oefenen, maar kijk uit met circuitdagen. Het is verslavend :P
 
Laatst bewerkt:
Verzitten is inderdaad een groot gedeelte van de kneedown. Het is alleen moeilijk te beoordelen met een foto van de voorkant. Vorig jaar maakte ze foto's van de achterkant, en daar kon je echt goed zien of je goed ging verzitten.
Vind trouwens de positie van je kneeslider ook wat vreemd, maar dat kan aan de foto liggen. Hij lijkt echt OP je knie te zitten. Bij mij zit ie er net onder aan de buitenkant zeg maar.
Suc6 met oefenen, maar kijk uit met circuitdagen. Het is verslavend :P
Ja, helaas inderdaad alleen foto's van de voorkant.

En wat die kneesliders kan je wel gelijk hebben, aan de onderkant is het pak wat te lang, daardoor moet ik de pijpen iets omhoog halen als ik mijn laarzen aan wil doen, en daardoor komen de sliders dus iets hoger de zitten.
Maar dat ga ik ooit nog laten inkorten :P

Gelukkig dat ik erg aan het uitkijken ben om over een tijdje een huis te kopen, anders was vast al m'n geld op gegaan aan zulk soort dagen :P

Zag alleen dat er maar 2 dagen nog niet uitverkocht zijn, dus dat wordt snel beslissen of ik nog een keertje ga :/
 
Ja, helaas inderdaad alleen foto's van de voorkant.

En wat die kneesliders kan je wel gelijk hebben, aan de onderkant is het pak wat te lang, daardoor moet ik de pijpen iets omhoog halen als ik mijn laarzen aan wil doen, en daardoor komen de sliders dus iets hoger de zitten.
Maar dat ga ik ooit nog laten inkorten :P

Gelukkig dat ik erg aan het uitkijken ben om over een tijdje een huis te kopen, anders was vast al m'n geld op gegaan aan zulk soort dagen :P

Zag alleen dat er maar 2 dagen nog niet uitverkocht zijn, dus dat wordt snel beslissen of ik nog een keertje ga :/

Er zijn nog andere aanbieders hoor of diverse circuits. Ik ben ook steeds meer op zoek naar een stukje persoonlijke feedback. De theorie is zowiezo goed geregeld bij Tracktraining. Ik ga 9 Mei op Zolder niveau 2 doen waar je als het goed is door de marschall gefilmd word, en deze beelden na een sessie besproken worden. Ik ben ergbenieuwd naar deze dag.
Daarnaast heb ik thuis bijna de 3e circuitdag "er door gedrukt" ;).
 
Laatst bewerkt:
Het was fantastisch, level 1, kleur groen, groep snel 2 :) gaaf en veel geleerd van de instructeur met zijn 848. Zat in een leuk groepje. mijn vrienden hebben zich ook prima vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar!

Groen??? Weet je dat wel zeker? Niet toevallig geel ;)

Was voor mij de eerste keer, ben ik geel 2 gaan zitten en dat is prima bevallen, rechterbochten waren m'n zwakke punt en dat is nu een heel stukkie beter :D

Goed geheugen ;)


We hadden inderdaad een leuke groep, lekker gereden zo met z'n allen :Y

@ M-j&co: Is het nog gelukt met filmen??
 
Oh ja geel, jeetje wat ben ik een prutser.

was ook zo'n drukke dag :P

Berry, Erik, camera had al hele dag lekker in de tas opgenomen, dus accu leeg hahahaha

grafzooi! binnenkort maar ff op straat testen dan.........*O*
 
Laatst bewerkt:
wat een topdag gister!! iedereen bedankt! *O*

level 2 was errug leuk, superveel geleerd en op de foto's gezien dat ik nog meer kan leren... moe maar voldaan naar huis gegaan! ;)

full



volgend jaar weer!!! :Y
 
Topdag!!
En 15 augustus mogen we nog keer. :] :]
full


full


Moet ook eens het klittenband op mijn knie laten verplaatsen nu komt steeds de bovenkant van de kneeslider los bij het buigen van mijn benen.
 
Mocht er iemand nog van zijn inschrijving op 15 aug af willen?...

Meld het dan maar via PM :P

Ik hoop dat er nog een plaatsje voor je vrijkomt Patrick, het mooist zou level 2 zijn, dan hebben we een leuk groepje street triples bij elkaar. :9~

Misschien kan Ukki je oproep in de OP zetten, maak je wat meer kans denk ik dan hier aan het einde van deel 1. :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan