16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclusief voor MF leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verklaart gelijk waarom er in een van de laatse sessies nog iemand is gaan liggen!!

Die stuk gaat ie zal wel ergens een plasje hebben gedaan -O- -O-


Al met al was het toch een fantastische dag met dank aan de organisatoren *O* *O*
Ik heb veel geleerd alleen moet het nu nog allemaal op een rijtje zetten en er rustig aan gaan wennen :X

Voor alle gevallenen sterkte met het opknappen van jullie dierbare motortjes ;)
 
hou matthieu in de gaten:

full
 
zo, eigenwijs toch effe met 2 handen typen, al doet het zeer, dus vergeef me voo rde spelfouten

Wat begon als een heerlijke dag eindigde helaas in disaster ...

Vanochtend vroeg vertrokken met jinx samen en mn neef, die hadden hier geslapen...
Inschrijving begon de zon al te schijnen, en het zou een heerlijke dag gaan worden :)

Eerste sessie ging niet helemaal lekker voor mijn gevoel, zat een beetje krampachtig op de motor, was toch voor het eerst weer op het circuit dit seizoen.... Had ook vergeten te rekken en te strekken van te voren, en ik krijg nou eenmaal snel kramp vanwege mijn hypermobilitijd...

1 ronde voor het afvaggen er ook afgegaan met kramp in mn rechter been...

2e sessie ging heerlijk, zat echt lekker, wou echt aan mn houding werken, en na wat tips van de marshall ( en van ur ;) ) ging dat stukken beter... Dusdanig goed dat ik het vertrouwen in links weer terug kreeg, en ik voor het eerst sinds een jaar mijn knie weer links aan de grond had *D

Sessie ging lekker, Ur , aoks en bauke reden achter mij, en ik achter de marshall toen het noodlot toesloeg... rechterbocht lekker laat en hard in , allemaal goed, wil weer omhoog, voel en hoor hem slippen, en voor ik het weet zie ik mn voorwiel van heel dichtbij , want ik werd zegmaar voorover gegooid, en mn motor ging om... UR reed dicht achter mij, en kon me gelukkig net ontwijken ( knap gedaan pik ;) ) Wat ik me verder kan herinneren is dat ik heel boos was, en echt zo'n WAAROM gevoel, en dat terwijl ik opstond UR naast me stond...

In eerste instantie veel pijn, maar gewoon opgestaan en de schade bekeken...
Mijn pink stond alleen een beetje raar :X ( 45 graden naar buiten ... )

naar de ehbo, en die vond het toch wel verstandig als ik naar het ziekenhuis ging, maar een ambu was niet nodig... Een van de marshalls heeft me naar het ziekenhuis gebracht, en daar waren ze nogal boos toen ik eenmaal uitlegde wat er gebeurd is... Gelijk kwam er een brancard, moest ik gaan liggen, kreeg een nekkraag om en mocht me niet meer bewegen...

Pink was ondertussen teruggeschoten in de kom, maar deed nog verrekte zeer...
Goed , lang verhaal iets korter... uiteindelijke schade na 4.5 uur ziekenhuis

-linker en rechter knie flink geschaafd
- pink uit de kom geweest en dus pijnlijk ( rechterhand )
- Linker middelvinger gekneusd.
- Gekneusde rib ( 2x )
- pols rechts gekneusd
- hematoom van 5 bij 7 cm op mn rechter elleboog, en die zit dus in drukverband + mitella...
- Erg veel blauwe plekken en schrammen

Achteraf gelukkig dus niets gebroken *O*

Wel gaat er morgen een mailtje naar alpinstars, want mijn pak slaat echt nergens op !
Die is bij mn knieen aan beide kanten op het stiksel doorgescheurd, waardoor dus mijn knieen open liggen, maar echt 11 cm aan ene kant en ruim 25 aan de andere, allemaal precies op het stiksel :X :(

Motor zit rechts GOED in elkaar...

- Topkuip Stuk
- Ruitje stuk
- spiegel stuk
- Deuk in tank
- Deukje in frame van stuurgewicht
- kabelboom doordemidden
- rechter lucht aanzuigbuis aan flarden
- Stepje afgebroken
- radiateur ophanging afgebroken
- Stepje afgebroken en spacers verbogen
- rempotje van rempomp afgebroken
- stuurgewicht geschaafd
- Remhendel afgebroken

maar waar ik nog het meest van baal is mn helm... '(

Morgen foto's e.d.... ga zo ook naar bed, want peg licht er al sinds 19.30 in met een zware migraine aanval... ( sorry schat :$ )

voor de gene die het willen weten!!
 
Graag wil ik iedereen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt om ons deze ontzettend lekkere dag te bezorgen. Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Het was voor mij de eerste kennismaking met Tracktraining.nl. Het is voor mij voor het eerst dat er op een dergelijke (i.m.o. prima !!) manier met cursisten wordt omgegaan en er ook daadwerkelijk iets bijgebracht wordt, hulde !! :} :} :} In mijn 30-jarige motorrijtijd heb ik een dergelijke opzet nog niet eerder gezien. Bij de meeste circuitdagen wordt er wel de ideale lijn uitgelegd, wat je wel en vooral niet moet doen op een circuit, maar vandaag heb ik m.b.t. circuitrijden meer geleerd dan in meerdere wedstrijdjaren in de KNMV-cup. :Y :Y

Verder wens ik een ieder die de dag minder fortuinlijk hebben doorgebracht het allerbeste met hun herstel van lijf, leden en motorfiets............ik heb begrepen dat het "gelukkig" beperkt is gebleven bij materiële schade (hoe beroerd dat ook is...........)

Gertie
 
blauw staat er ook op , alleen zijn het maar 85 foto's
van rood zijn er 287 gemaakt......
ik mag wel de openingfoto zijn , dat dan weer wel

TT_1606.jpg
 
Verklaart gelijk waarom er in een van de laatse sessies nog iemand is gaan liggen!!

Die stuk gaat ie zal wel ergens een plasje hebben gedaan -O- -O-

Uhm? Het scheurtje ontstond buiten de baan, bij het hek... jammer dat je zo de schuld in de schoenen wordt geschoven. "Verklaart gelijk" Ik zou eerst maar even gaan vragen waarom de mensen van de baan zijn gegaan. Heb ze gesproken en dat had niets met gladheid (wat dus ook niet mogelijk was) van doen... grmbl...
 
Uhm? Het scheurtje ontstond buiten de baan, bij het hek... jammer dat je zo de schuld in de schoenen wordt geschoven. "Verklaart gelijk" Ik zou eerst maar even gaan vragen waarom de mensen van de baan zijn gegaan. Heb ze gesproken en dat had niets met gladheid (wat dus ook niet mogelijk was) van doen... grmbl...

op de baan rookte hij al...net voor dat je het circuit af ging.
ik geloof ook niet dat het iets met de olielekkage te maken had, dat er mensen van de baan schoven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan