nieuwe rage? kussens gooien naar motorrijders?

horney

MF veteraan
22 nov 2003
5.038
4
Amsterdam
Een 59-jarige motorrijder uit Ede heeft aangifte gedaan omdat hij op de snelweg met een kussen zou zijn bekogeld. Dat meldt de politie zaterdag.

De motorrijder reed vrijdag rond 17.45 uur op de A50 ter hoogte van het Gelderse Herveld toen een passagier van een bestelbusje hem met een kussen zou hebben bekogeld.



De bestuurder van de bus en de motorrijder stopten daarop bij een afrit. De bijrijder in de bus zou daarop twee kopstoten aan de motorrijder hebben gegeven nog voordat hij zijn helm kon afzetten, meldt de politie.

Agenten konden de passagier achterhalen omdat de motorrijder het kenteken van de bus had onthouden.

De passagier erkent dat hij de motorrijder heeft uitgescholden omdat hij zich stoorde aan zijn asociale gedrag.

Hij ontkent dat hij met een kussen heeft gegooid en dat hij uit de auto is geweest en kopstoten heeft uitgedeeld.

Een getuige heeft verklaard dat beide voertuigen wel op de afrit hebben stilgestaan, meldt de politie. Er zijn geen aanhoudingen verricht.

Het kussentje dat voor de radiator van de motor bleef hangen wordt volgens de politie als bewijsstuk opgevoerd


bron

wat een licht zeg, kopstoot geven als de ander een helm op heeft... |( |(
 
Laatst bewerkt:
www.vandale.nl

ra·ge (de ~, ~s)
1 iets dat op zeker ogenblik sterk in de mode is => hype

Lijkt me niet dat er met dit eenmalige incident sprake is van een rage :)

Wel een apart verhaal, dat wel.
 
Er zijn geen aanhoudingen verricht maar het kussentje zat vastgeplakt aan de radiator.... |( Ja ik rij ook iedere dag met een kussen voorop. Je heb tenslotte geen airbag... :+
 
Nouja, dan liever kussens dan stoeptegels . . .

Beton-blokken ook goed????
Ben een paar jaar geleden ooit eens bekogeld met een beton-blok, zon afgietsel van gestort beton.
Was vlakbij de rotonde bij groeningen/nijmegen, op de 7-heuvelenweg.

Was net "rustig" op aan het trekken, komt er zo'n gewaaid vrouwke aangelopen op de stoep aan de andere kant van de weg, wild schreeuwend en ze gooide iets.
Zag niet goed wat het was, maar spatte 5 mtr voor mijn motor uiteen waardoor ik er vol op reed. Gelukkig kon ik de motor houden, wel over een flink stuk heeb gereden. Gelijk gestopt bleek het een uit elkaar gespat blok beton te zijn.
Kwamen er een paar andere motorrijders aan die ook al door haar aangevallen bleken te zijn, gelukkig niet met beton.
Ff de adrenaline weg laten stromen, en toen ff verhaal gaan halen.... was ze snel naar binnen gegaan. Aangezien je maar nooit weet wat voor dwazen er binnen zitten/zaten, maar met flink wat herrie weggereden, en de politie gebeld toen ik weer thuis was.
 
Jaja..terwijl de passagier tegenover de politie agent zijn verhaal deed met 2 flinke blauwe bulten op z'n kop : nee hoor ik heb niet gedaan ,had alleen ruzie met het Dashboardkastje :+

euh hoe groot is die Radiator?
 
Ik denk dat ik dan toch ook ff een kopstootje uitgedeeld had MET helm en misshien nog wel een ander stootje met carbon knokkels of zo.

en idd als je met 120 een kussen tegen je krijgt denk ik ook niet dat je blijft zitten.
 
Als ik kussengooier zou zijn, zou ik mooi beweren dat de motorrijder de kopstoten gaf. Dat is veel geloofwaardiger.
 
www.vandale.nl

ra·ge (de ~, ~s)
1 iets dat op zeker ogenblik sterk in de mode is => hype

Lijkt me niet dat er met dit eenmalige incident sprake is van een rage :)

Wel een apart verhaal, dat wel.

:^

Ik denk eigenlijk dat ze dit soort dingen niet eens op het nieuws zouden moeten zetten. Op die manier breng je andere (gestoorden :? ) individuen op gekke (in het geval van gestoorden, zijn het dan ook gekke gedachten...?) gedachten...
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik denk eigenlijk dat ze dit soort dingen niet eens op het nieuws zouden moeten zetten. Op die manier breng je andere (gestoorden :? ) individuen op gekke (in het geval van gestoorden, zijn het dan ook gekke gedachten...?) gedachten...




Niet zulke raadsel op de late avond hoor, die laatste 2 zinnen moest ik wel 3x lezen voordat ik hem snapte ...... ;)
 
Laatst bewerkt:
Een 59-jarige motorrijder uit Ede heeft aangifte gedaan omdat hij op de snelweg met een kussen zou zijn bekogeld. Dat meldt de politie zaterdag.

De motorrijder reed vrijdag rond 17.45 uur op de A50 ter hoogte van het Gelderse Herveld toen een passagier van een bestelbusje hem met een kussen zou hebben bekogeld.



De bestuurder van de bus en de motorrijder stopten daarop bij een afrit. De bijrijder in de bus zou daarop twee kopstoten aan de motorrijder hebben gegeven nog voordat hij zijn helm kon afzetten, meldt de politie.

Agenten konden de passagier achterhalen omdat de motorrijder het kenteken van de bus had onthouden.

De passagier erkent dat hij de motorrijder heeft uitgescholden omdat hij zich stoorde aan zijn asociale gedrag.

Hij ontkent dat hij met een kussen heeft gegooid en dat hij uit de auto is geweest en kopstoten heeft uitgedeeld.

Een getuige heeft verklaard dat beide voertuigen wel op de afrit hebben stilgestaan, meldt de politie. Er zijn geen aanhoudingen verricht.

Het kussentje dat voor de radiator van de motor bleef hangen wordt volgens de politie als bewijsstuk opgevoerd


bron

wat een licht zeg, kopstoot geven als de ander een helm op heeft... |( |(

Stelletje klojo's. Kussen gooien naar motorrijders. Moet niet gekker worden! Ik snap niet dat mensen niet veroordeeld kunnen worden voor poging tot doodslag. Ik heb ook al een keer gehad dat iemand voor me gewoon een zak met afval naar buiten gooide, en in de bocht van een invoegstrook een fucking flesje cola uit het raam donderde! Klootzakken zijn het.
 
Stelletje klojo's. Kussen gooien naar motorrijders. Moet niet gekker worden! Ik snap niet dat mensen niet veroordeeld kunnen worden voor poging tot doodslag. Ik heb ook al een keer gehad dat iemand voor me gewoon een zak met afval naar buiten gooide, en in de bocht van een invoegstrook een fucking flesje cola uit het raam donderde! Klootzakken zijn het.



Gewoon 240km lang achtervolgen doen ze het nooit meer ...... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan