Hallo. in 2004 begonnen met deze motor EN motor-forum. Ik kocht de kawasaki LTD 454 voor 900 euries, en begon met opknappen. Samen met Magnamaniac, die me adviseerde en zo nu en dan hielp.
Even een paar oude foto's van toen ik hem kocht :
Na een aantal reparaties ( koelsysteem, oliekeerring, Fan-voeler, uitlaat), en na een ongeluk, (kromme brug, krom stuur, etc) kreeg de LTD weer een "normale" uiterlijk.
Ik begon samen met Magnamaniac de aluminium delen te polijsten, en te poetsen, en BLING BLING, en hij was weer mooi.
Hier wat reparatie, en voor het opknappen foto's :
Na het poetsen en polijsten zag het blok er zo uit, Iets of wat beter al
Hier 2 foto's van de "opknabeurt blok":
Een jaartje terug ben ik begonnen met de motor te spuiten. Allereerst heb ik het blok en frame gespoten in een antresiet/mat zwarte kleur. Ook de tank was deze kleur, maar beviel me niet. Toen ben ik door de kleuren van de honda F6c gefacineerd geraakt, en heb ik deze kleurenschema gebruikt. Geel/zwart.
Op mijn werk ook nog eens een Highwaybar gemaakt, voor een relaxed rijcomfort
Zie de foto's van deze verandering, (genomen op mn vorige woonadres):
Tot slot ben ik de laatste tijd bezig geweest met de "look" van mn beesie te veranderen.
Ik heb er andere footbars opgezet (i.p.v. de eigen gedraaide van mn werk, die tijdens het ongeluk beschadigd waren), later ook 2 extra lampen en een flyerbar gemonteerd.
Ook heb ik de leren reepjes van de handlebars verwijderd, en er chromen nieuwe opgezet. Dat staat ECHT beter...
Hier de foto's van de veranderingen :
Tot slot, wat ik nog wil veranderen.
De tank zal overgespoten worden. Mijn idee hiervoor is : met airbrush : zwart, met donker tot wat lichter blauwe Marmer structuur erop. Hieroverheen komt een airbrush tekening, aan beide zeide een indianen gezicht, getekent alsof het door de wind/snelheid weggeblazen wordt, d.w.z. vooraan skelet, en achter normaal...en de haren wapperend. (hoop dat een ieder het begrijpt..)
de rest van de kappen, worden in dezelfde marmer structuur gespoten/geairbrushed.
Andere spiegels, (gedurfd chromen spiegels), een apparte standaard, digitale chromen km teller (alles in 1 teller, met blauwe verlichting erin), andere zadel, en de achterveren verlagen.
Tot zover mijn verhaal van deze motor. Ik ben er erg tevreden mee, heb hem nu al bijna 4 jaar, en is al bijna oldtimer. In het begin wat opknappertjes gehad, kosten vielen reuze mee, en voor 600 euries gekocht. Hoop dat jullie mn verhaal interessant/leuk vinden, en dat jullie het resultaat ook leuk vinden. Alle meningen tellen.
Verder is dit mijn woon/werk motor. Deze kocht ik voor 300 euries 2 jaar geleden, en nog geen grote kosten gehad. Rijdt lekker, en start altijd. (staat trouwens buiten).
Foto :suzuki GSX 550 ES :
Groetjes : SPeCTRuM.
Even een paar oude foto's van toen ik hem kocht :
Na een aantal reparaties ( koelsysteem, oliekeerring, Fan-voeler, uitlaat), en na een ongeluk, (kromme brug, krom stuur, etc) kreeg de LTD weer een "normale" uiterlijk.
Ik begon samen met Magnamaniac de aluminium delen te polijsten, en te poetsen, en BLING BLING, en hij was weer mooi.
Hier wat reparatie, en voor het opknappen foto's :
Na het poetsen en polijsten zag het blok er zo uit, Iets of wat beter al
Hier 2 foto's van de "opknabeurt blok":
Een jaartje terug ben ik begonnen met de motor te spuiten. Allereerst heb ik het blok en frame gespoten in een antresiet/mat zwarte kleur. Ook de tank was deze kleur, maar beviel me niet. Toen ben ik door de kleuren van de honda F6c gefacineerd geraakt, en heb ik deze kleurenschema gebruikt. Geel/zwart.
Op mijn werk ook nog eens een Highwaybar gemaakt, voor een relaxed rijcomfort
Zie de foto's van deze verandering, (genomen op mn vorige woonadres):
Tot slot ben ik de laatste tijd bezig geweest met de "look" van mn beesie te veranderen.
Ik heb er andere footbars opgezet (i.p.v. de eigen gedraaide van mn werk, die tijdens het ongeluk beschadigd waren), later ook 2 extra lampen en een flyerbar gemonteerd.
Ook heb ik de leren reepjes van de handlebars verwijderd, en er chromen nieuwe opgezet. Dat staat ECHT beter...
Hier de foto's van de veranderingen :
Tot slot, wat ik nog wil veranderen.
De tank zal overgespoten worden. Mijn idee hiervoor is : met airbrush : zwart, met donker tot wat lichter blauwe Marmer structuur erop. Hieroverheen komt een airbrush tekening, aan beide zeide een indianen gezicht, getekent alsof het door de wind/snelheid weggeblazen wordt, d.w.z. vooraan skelet, en achter normaal...en de haren wapperend. (hoop dat een ieder het begrijpt..)
de rest van de kappen, worden in dezelfde marmer structuur gespoten/geairbrushed.
Andere spiegels, (gedurfd chromen spiegels), een apparte standaard, digitale chromen km teller (alles in 1 teller, met blauwe verlichting erin), andere zadel, en de achterveren verlagen.
Tot zover mijn verhaal van deze motor. Ik ben er erg tevreden mee, heb hem nu al bijna 4 jaar, en is al bijna oldtimer. In het begin wat opknappertjes gehad, kosten vielen reuze mee, en voor 600 euries gekocht. Hoop dat jullie mn verhaal interessant/leuk vinden, en dat jullie het resultaat ook leuk vinden. Alle meningen tellen.
Verder is dit mijn woon/werk motor. Deze kocht ik voor 300 euries 2 jaar geleden, en nog geen grote kosten gehad. Rijdt lekker, en start altijd. (staat trouwens buiten).
Foto :suzuki GSX 550 ES :
Groetjes : SPeCTRuM.
Laatst bewerkt: