Kawasaki Ninja 650 ontgrenzen

Rapid

Rookie
13 mei 2021
6
1
Goedenavond,

Mijn broer heeft laatst zijn A rijbewijs gehaald (A2 al in bezit) en hij heeft een ninja 650 die begrenst was voor 35kw. Hij wil graag wel dezelfde motor houden omdat hij hem een enorm mooi ding vind, zou iemand toevallig weten hoe deze motoren zijn begrenst? ik meende dat er een soort van boutje bij je gaskabel zit maar ik weet het niet zeker.
Hoe duur zou het anders ongeveer zijn om de begrenzing eraf te laten halen bij een dealer?

MVG
 
Gewoon navragen bij de (Kawasaki-)dealer, prijsopgave kost immers niets, toch? Wellicht dat men ook bereid is om toe te lichten hoe de begrenzing is uitgevoerd.
Succes!
 
Goedenavond,

Mijn broer heeft laatst zijn A rijbewijs gehaald (A2 al in bezit) en hij heeft een ninja 650 die begrenst was voor 35kw. Hij wil graag wel dezelfde motor houden omdat hij hem een enorm mooi ding vind, zou iemand toevallig weten hoe deze motoren zijn begrenst? ik meende dat er een soort van boutje bij je gaskabel zit maar ik weet het niet zeker.
Hoe duur zou het anders ongeveer zijn om de begrenzing eraf te laten halen bij een dealer?

MVG
Boutje op gaskabel gaat denk ik niet op voor deze motor, dat zie je vaker bij oudere modellen. Ik neem aan dat het elektronisch geregeld is en je zal ongeveer 100 euro kwijt zijn bij de dealer (1 arbeidsuur). Dit is exclusief het papierwerk dat erbij komt kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan