Kawasaki Versys 650 nieuwe banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amirrr

Rookie
3 mrt 2023
15
4
hey,
Momenteel ben ik aan het zoeken naar nieuwe banden voor een Kawasaki Versys 650 2017. Welke bandenmerk zouden jullie aanraden voor dit model?
 
Laatst bewerkt:
Mijn benzinetank is leeg; wat raden jullie aan om erin te stoppen, en waar kan ik dat laten doen :+?
 
hahaha ik bedoelde welke bandenmerk zouden jullie aanraden, Michelin?
 
hey,
Momenteel ben ik aan het zoeken naar nieuwe banden voor een Kawasaki Versys 650 2017. Welke banden zouden jullie aanraden voor dit model en waar kan je deze banden halen?
Welkom op MF Amir.

Het techniek deel van het forum had je al ontdekt. Als je daar even ietsje langer rondkijkt wat er al aan informatie beschikbaar is ipv meteen een topic aan te maken had je deze bovenaan zien staan:
 
Oh top dankjewel
Welkom op MF Amir.

Het techniek deel van het forum had je al ontdekt. Als je daar even ietsje langer rondkijkt wat er al aan informatie beschikbaar is ipv meteen een topic aan te maken had je deze bovenaan zien staan:
 
Welkom op MF Amir.

Het techniek deel van het forum had je al ontdekt. Als je daar even ietsje langer rondkijkt wat er al aan informatie beschikbaar is ipv meteen een topic aan te maken had je deze bovenaan zien staan:

:^

slotje :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan