Foto's fireblade rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.

KARELTJE

MF'er
13 jan 2003
53
0
Breda
Ik ben nu best wel benieuwd naar de foto's van mijn collega Firebladerijders als ik zo de foto's van de gixxercollega's zie.

0
 
Ik heb op het moment geen blade meer maar ik zal er ff een foto van mn oude blade neer zetten. altijd :9~ een blade!

full


full


full
 
Iemand die pics van de nieuwe Blade in de Motor gezien? hahahaha, wat een lelijk hok zeg. Honda moet zich schamen...

(Heb hier helaas geen scanner. Misschien iemand anders?)
 
Ik moet zeggen dat ik haar niet lelijk vind hoor. Maar ik zou haar wel een keer in het echt moeten zien :)
 
Op zaterdag 08 februari 2003 19:59 schreef MaRRioBlade het volgende:
deze word het op 8 mrt :} :} :} (Afbeelding)heb hem vandaag al ff gezien :9~
3747.jpg

Ik ga voor de gele,ik moet hem alleen nog gaan bestellen.Ik wacht tot het slechte weer wat gedaan is en ga dan ga ik mij er ééntje kopen.Ik was aan het denken aan 18 maart voor de aankoopdatum,dat is namelijk mijn verjaardag.
Ik kan me geen beter verjaardagscadeau voorstellen dan dat :)
 
Dr zijn toch minder Blade-rijders als Gixxer rijders he? 8-)

Gixxer's zijn er ook in minstens 3 uitvoeringen he....600,750 en 1000.

Ik is ook gelukkig blade rijder van een blauwe 2001 met Akra :9~ Ik heb er alleen geen mooie plaatjes van. Geen digicam en ook geen scanner :(
 
Op zondag 09 februari 2003 15:06 schreef FastBlade het volgende:Gixxer's zijn er ook in minstens 3 uitvoeringen he....600,750 en 1000.

Ik is ook gelukkig blade rijder van een blauwe 2001 met Akra :9~ Ik heb er alleen geen mooie plaatjes van. Geen digicam en ook geen scanner :(


wilde je je motor inscannen dan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan