18 augustus circuitdag Motorxtra Zandvoort

Was wel lachen. Lekker in de rode(snelste)groep gereden en mijzelf goed vermaakt :]
voor de MF'ers die mij niet herkenden:


35355
 
leuke dag gehad...........

kwam om 12.30 aan en heb 3 sessies gereden in de rode groep.....

ik wou eigenlijk in een langzamere groep omdat ik vandaag mn gixxer ging uitlaten en het lekker naar mn zijn wou hebben zonder van de mongolen die denken dat ze .................. :)

maar goed ik zat in de snelste groep en dat viel me de eerste sessie niet mee...het ging echt voor geen meter :( moest 3x een bocht insturen e.d. puur door het feit dat ik zo weinig op dat ding rij..........

de 2e sessie ging al een heeel stuk beter en toen ging het eigenlijk wel erg lekker schoot er wel een keer af bij het ingaan van de toyota bocht maar kon toen nog net het volledige circuit op :} .....de remmen van mn kawa zijn echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter

3e sessie was ook erg leuk en warm schoot toen nog bijna rechtdoor na geprobeerd te hebben mn rempunt van de kawa wederom proberen te pakken....ook dat ging net goed ...frappante alleen is wel dat ze alletwee op camera staan :o was op assen ook al :(

4e sessie had ik eigenlijk niet maar ik was stout en sloot aan bij ik meen de groene groep kan ook de gele groep zijn geweest iig draadman zat ook in die groep... was eigenlij de leukste sessie heb nog lekker gevochten met een Troll die op de meest hachelijke momenten aan het inhalen was tussen al die beginners en ik die dat op veilige plekken probeerde te doen....maar goed niet gevallen en een hoop fun gehad...................


:}
 
Leuke verslagen/foto's mannen :} :} :}
Zijn er nog tijden opgenomen :? ,altijd leuk toch *D

Ik zal Zandvoort na lange tijd ook maar weer eens een keertje op gaan zoeken,dan wel om te rijden/racen ;)
 
Inderdaad een leuke, leerzame dag :X
Leuk ook dat er mensen kwamen kijken en dat die zo lang bleven.

Reed om 06:10 weg :z en was exact om 07:15 in Alkmaar. daarvandaan met z'n vieren naar Zandvoort gereden. Flame, Flow (toch?) en Draad.

Eerste sessie was helemaal niets :) Vizier besloeg steeds en ik wilde veel te snel van bocht naar bocht |( Daarnaast had ik wat problemen met aanremmen, vooral aan het eind van het rechte stuk.

toch maar kort 'het' verhaal dan, voordat bepaalde mensen hun eigen visie erop geven :+
Tweede sessie, opwarm rondjes voorbij (altijd eerste 2 rondes opwarmen met marshall ervoor) en we mochten weer. Tweede doorkomst ging er 'wat mis'; Op het moment dat ik, aan het einde van het rechte stuk, moest remmen werd ik ingehaald.
Alleen was ik wat 'aan de late kant' met remmen en kneep dus flink door. Zij aan zij richting tarzan en hij bleef maar naast me rijden aan de binnenkant zodat ik niet kon insturen. Kon alleen nog maar harder remmen maar het voorwiel blokkeerde (vreemd om te horen, dat gepiep :) ) en ik ging rechtdoor.
Ik denderde zo de grindbak in en seconden later stond ik stil, rechtop *D
Zelfs de motor liep nog :+ Blijkbaar toch nog iets geleerd van die TOMS.
Daarna gas erop, slippend, met een grote boog, die bak uit en verder rijden.

En vreemd maar waar: sinds dat moment ging het prima. Niet meer dat racen van bocht naar bocht, maar gewoon lekker de lijnen rijden.

Zo'n circuitdag ga ik zeker meerdere keren per jaar doen.
En Flame; volgende keer meerijden jij :)
 
toch maar kort 'het' verhaal dan, voordat bepaalde mensen hun eigen visie erop geven :+
Tweede sessie, opwarm rondjes voorbij (altijd eerste 2 rondes opwarmen met marshall ervoor) en we mochten weer. Tweede doorkomst ging er 'wat mis'; Op het moment dat ik, aan het einde van het rechte stuk, moest remmen werd ik ingehaald.
Alleen was ik wat 'aan de late kant' met remmen en kneep dus flink door. Zij aan zij richting tarzan en hij bleef maar naast me rijden aan de binnenkant zodat ik niet kon insturen. Kon alleen nog maar harder remmen maar het voorwiel blokkeerde (vreemd om te horen, dat gepiep :) ) en ik ging rechtdoor.
Ik denderde zo de grindbak in en seconden later stond ik stil, rechtop *D


zijn hier ook piccies van ;) en Sander de tiet zit er al in (of niet :? ) nu gelijk maar plannen voor 2004 :)
 
zijn hier ook piccies van ;) en Sander de tiet zit er al in (of niet :? ) nu gelijk maar plannen voor 2004 :)
Flame zei dat hij er een foto van had, maar zei hij waarschijnlijk meer om mij 'gek' te maken :)

Had alleen links 'tiet'. Was nog een oude slider maar werkte nog perfect. Achteraf gezien reden er soms ook mensen vlak achter me door de vonken. Zelfs een keer een marshall :X maar ze vonden het wel best. Dus iedereen die naar Zandvoort gaat; ;lekker vonken als je de sliders hebt. Je hoeft er geen nieuwe voor te kopen.
 
Op maandag 18 augustus 2003 21:11 schreef MaRRioBlade het volgende:
de echte aktiefoto's .....blablabla,...... dus ik ben de baan af gegaan voor mezelf en mijn bike.


Respect, wijze beslissing, en gelukkig goed afgelopen, heb ook BT012-SS besteld,
hoop dat ze me net zoveel (liever nog meer) vertrouwen geven als mijn D208s.

Wat was je bandenspanning-Mario???

Ik mag 22 september aan de Bolder op Zolder............
 
Op maandag 18 augustus 2003 22:47 schreef Sander het volgende:Flame zei dat hij er een foto van had, maar zei hij waarschijnlijk meer om mij 'gek' te maken :)

Nee, die foto is er })

Of ie gelukt is weet ik niet, dat moet je aan Flame zelf vragen.. Trouwens wel een hoop :} dat je hem overeind wist te houden, je ging er best wel hard vanaf..
 
Achteraf gezien reden er soms ook mensen vlak achter me door de vonken. Zelfs een keer een marshall :X maar ze vonden het wel best. Dus iedereen die naar Zandvoort gaat; ;lekker vonken als je de sliders hebt. Je hoeft er geen nieuwe voor te kopen.

Dus niet!
Het ziet er misschien spectaculair uit, maar je kunt er ook ontzettend van schrikken. Ik heb je enkele keren door de Toyota bocht zien vonken, maar kon je nummer niet zien. Anders had je van mij je sliders mogen wisselen.
 
Dus niet!
Het ziet er misschien spectaculair uit, maar je kunt er ook ontzettend van schrikken. Ik heb je enkele keren door de Toyota bocht zien vonken, maar kon je nummer niet zien. Anders had je van mij je sliders mogen wisselen.
Maar Bayliss mag het toch ook? :? :P

Maarreh Sander, altijd al geweten dat die Fireblades in Off/Allroad thuis horen, eerst GJ en nu jij weer off the road, wat is dat toch? :+ Ben echter blij dat je geen schade hebt. :)
 
voor mij was dit de eerste keer op een circuit. Ik heb dus ook de gehele dag in de gele groep gereden. Ik heb me uitstekend vermaakt. Helaas heb ik maar 5 sessie gedaan. Ik werd daarna een beetje moe en heb een sessie overgeslagen. De 7de ben ik ook maar niet aan begonnen. Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt, en zal zeker nog wel eens een dagje doen. Maar eerst moet ik wat herstellen van wat spierpijn :? Ik weet in ieder geval wat ik moet doen om volgende keer nog iets harder te gaan: 1: meer trainen :o 2: leren om (nog) meer te gaan verzitten. Ik reed de voetsteunen wel aan de grond, maar de knieen , ho maar. :( Niet helemaal, rechts is wel wat bekrast nu. *D
 
Flame zei dat hij er een foto van had, maar zei hij waarschijnlijk meer om mij 'gek' te maken :)

Had alleen links 'tiet'. Was nog een oude slider maar werkte nog perfect. Achteraf gezien reden er soms ook mensen vlak achter me door de vonken. Zelfs een keer een marshall :X maar ze vonden het wel best. Dus iedereen die naar Zandvoort gaat; ;lekker vonken als je de sliders hebt. Je hoeft er geen nieuwe voor te kopen.

Heb wel een foto gemaakt maar het moest heel snel.
Dus echt mooi iest ie niet maar je kunt zien dat je in de bak staat
hierdan :)

grindbakje.jpg
 
Heb wel een foto gemaakt maar het moest heel snel.
Dus echt mooi iest ie niet maar je kunt zien dat je in de bak staat
hierdan :)

(Afbeelding)
Ik zie het, ja :+
Mooie grindbak ook.

geef nu maar gewoon toe dat er geen foto is })

{edit}Staat nu wel een foto.
Maar is onduidelijk dus ik zeg dat ik nooit een grindbak heb gezien O-)
 
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:25 schreef Revolution het volgende:Maar Bayliss mag het toch ook? :? :P

Bayliss heeft niet altijd titanium toesliders, ik denk dat het van circuit tot curuit verschilt ofzo....

Wat niet wegneemt dat ik het eigenlijk een beetje raar vind dat hij het wel mag hebben, de jongens achter hem zullen er wel niet van schrikken ofzo denk ik :?

En ik heb me laten wijsmaken dat je met tiet het asfalt sloop, maar wat daar nou waar van is :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan