Zijn hier nog NOP-ers dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ligt er maar net aan of er wat te vertellen is, ga je je sp1 verkopen, ga je toch weer naar een blackbird, of wat anders??
Zit te twijfelen om er een SBK-stuur op te zetten. Eigenlijk vind ik dat geen porum, en ik heb ook niet veel zin om aan de verbouwing te beginnen. Dus wil ik weleens wat anders proberen. Een Tuono staat bovenaan de verlanglijst.
:Y
Kan ook zijn dat als de SP weggaat er helemaal niks voor terug komt. Maar dat weet ik nog niet zeker....
 
Laatst bewerkt:
Ergens bij de mooiste bocht van Emmeloord: van de Amsterdamweg richting Kleiweg?
Of op industrieterrein A6?

(wij wonen dan wel aan de andere kant van de brug, maar we rijden graag een stukje met de motor :P)
 
Vanmiddag nog even over de dijk Kuinre naar Vollenhove gereden. Ging wel lekker maar wel veel bagger op de baan. :Y
 
Jaaa mooie dijk he, ligt zowat bij mij in de voortuin :) (woon aan de uiterdijkenweg :)) Maar sja die bagger op de weg is dat altijd een probleem rond deze tijd. Maar ik vind persoonlijk de tweede dijke (blokzijl-vollenhove) lekkerder rijden. Minder hobbels
 
Vanmiddag nog even over de dijk Kuinre naar Vollenhove gereden. Ging wel lekker maar wel veel bagger op de baan. :Y
'Vroeguh' was dat wel een mooi dijkje (toen ik nog in Kuinre woonde *O* ) maar tegenwoordig hobbelt hij teveel -O-
 
Vroeger? Ik vraag maar niet naar je leeftijd ;) Maar 16 jaar geleden kwam ik die hobbels ook al tegen :? Bijna elke avond overheen om te oefenen om m'n RD350 :]
 
Hey, hou het even on topic hier, zowel de dijk "vollenhove-blokzijl" als "blokzijl-blankenham-kuinre" liggen in overijssel, dus niet NOP :P :+
 
Vroeger? Ik vraag maar niet naar je leeftijd ;) Maar 16 jaar geleden kwam ik die hobbels ook al tegen :? Bijna elke avond overheen om te oefenen om m'n RD350 :]
De hobbels waren in ieder geval een heel stuk minder 10 jaar geleden (maar toen zat ik nog achterop, en omdat Bladerummer altijd van Emmeloord via Blokzijl naar Kuinre reed om mij op te halen, kende hij iedere hobbel in de dijk waarschijnlijk goed genoeg om ze met mij achterop te kunnen vermijden :X).

Mijn leeftijd staat in mijn profiel. Ben wel nieuwsgierig naar de jouwe nu O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Van '68 :o Maar we hebben mekaar wel eens gesproken, had toen een zwart/rode srad. En een tijdje geleden bij HWM. Meer dan een jaar motorloos geweest te danken aan een polsblesure -O- Vandaar dat ik ook geen racer meer heb maar een Fz1-s :9 en dat gaat me tot nu toe goed af *O* .Vraag maar aan kawajaap. :W
 
Van '68 :o Maar we hebben mekaar wel eens gesproken, had toen een zwart/rode srad. En een tijdje geleden bij HWM. Meer dan een jaar motorloos geweest te danken aan een polsblesure -O- Vandaar dat ik ook geen racer meer heb maar een Fz1-s :9 en dat gaat me tot nu toe goed af *O* .Vraag maar aan kawajaap. :W
Ik geloof dat me weer wat begint te dagen. Jij reed vorig jaar met de rit van HWM mee? Zaten we toen niet aan dezelfde tafel te eten (want jij kent Martin wel, geloof ik)?
Fazer bevalt wel dus? *O* Toch maar eens met de motorclub mee volgend jaar hoor!
 
Klopt, maar is wel meer dan een jaar geleden, wand ik heb heel 2006 thuis gezeten met die pols. En een keer mee met de motorclub lijkt me wel wat :) Als het maar niet een rit in Drenthe is :? met al die keien/kinderkopjes
 
Klopt, maar is wel meer dan een jaar geleden, wand ik heb heel 2006 thuis gezeten met die pols. En een keer mee met de motorclub lijkt me wel wat :) Als het maar niet een rit in Drenthe is :? met al die keien/kinderkopjes
Hangt er vanaf wie er voor rijd. Ik rij nooit naar Drente, dus kom je gewoon een keer als ik de rit doe *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan