Wie moet je serieus nemen in techniek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.346
5.697
genoeg gezeik. Ik ga leuke dingen doen






~[edit]Er broeit een idee bij me om iedereen tevreden te stellen
 
Laatst bewerkt:
Wie moet je serieus nemen in dit technische deel van dit forum. Vooral voor onbekenden hier is het soms erg moeilijk om de goede post tussen de onzin uit te filteren

Ik noem er even een paar (niet geselecteerd op kennis of leeftijd)

Rambammel
p.h.c. Ritzen
JB37
MotorXtra

Graag aanvullingen. Ik ga geen pol maken, maar het wel bijhouden
Je mag jezelf er ook wel bijzetten hoor :}
 
Ik heb (nee, ik ga geen namen noemen) toch ook wel meer dan eens een van de "experts" hier iets doms/fouts/vergissing zien neerplempen. Nou is het net alsof alles wat deze heren verkondigen de waarheid is.

Ik ben dus geen voorstanden van zo'n topic, maar OK, in beginsel mag eenieder zo'n topic starten als hij daar een diepgewortelde drang toe voelt. Maar sticky maken, daarmee geef je aan dat MF er toch een zekere waarde aan hecht, dat vind ik te ver gaan. Kunnen we nu ook over juridische zaken, verzekeringsvragen, algemene zaken, crossen en offroad rijden, circuitrijden etc ook sticky topics beginnen over wie de wijsheid in pacht heeft? Ik vind van niet.
 
Ik heb (nee, ik ga geen namen noemen) toch ook wel meer dan eens een van de "experts" hier iets doms/fouts/vergissing zien neerplempen. Nou is het net alsof alles wat deze heren verkondigen de waarheid is.

Ik ben dus geen voorstanden van zo'n topic, maar OK, in beginsel mag eenieder zo'n topic starten als hij daar een diepgewortelde drang toe voelt. Maar sticky maken, daarmee geef je aan dat MF er toch een zekere waarde aan hecht, dat vind ik te ver gaan. Kunnen we nu ook over juridische zaken, verzekeringsvragen, algemene zaken, crossen en offroad rijden, circuitrijden etc ook sticky topics beginnen over wie de wijsheid in pacht heeft? Ik vind van niet.
Het gaat er niet om wie de wijsheid in pacht heeft. Iedereen maakt fouten en het lijstje is nog lang niet klaar. Heb jij aanvullingen?

Ik mis nog iemand die érg goed is in electra/electronica.........
en de olieboer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan