JohnDoe94
Jonge God
Ok, zag die dingen altijd in opsporing verzocht en aangezien ik een carrière switch ambieer er toch maar een opgepikt.
Ze had alleen nog geen gele plaat, dus voor het eerst het importeren van een voertuig moeten uitzoeken. Het is uiteindelijk veel makkelijker dan je denkt. Dus dan beginnen we met het klaarmaken voor RDW keuring..
Alle zooi eraf trekken die er niet op hoort en de spiegels plaatsen, alle punten nalopen of ze veilig is voor op de weg en de eendagsplaat erop.
En toen was het weer even wachten tot de grote dag, vooral dat wachten is ook echt zwaar..
Maar uiteindelijk breekt die dag dan toch aan
Uiteraard alles dik in orde en thuis vast de rest van het onnodige ijzer verwijderd
En wat plastic toevoegen
Ondertussen is het dan nog een een week wachten op een falende belastingdienst portaalpagina voor de €0 bpm aangifte (als je nog geen hekel aan de belastingdienst had kreeg je die hier wel van)
Maar uiteindelijk is het dan zo ver en kan je eindelijk die gele plaat ophalen
En dan denk je eind goed al goed, maar hier begint de lol pas. Uiteraard vielen de mini druppeltjes op de straat mij al op, dit type staat bekend om de falende vlotternaaldjes, dus ik wist al dat mij wat te doen staat, zijn motorisch nog een paar zaken die geregeld zullen moeten worden.
Dus dan gaan we haar maar eens openmaken..
Ok, spruitstuk Check, gaan we bestellen, verder naar het luchtfilter
Hopelijk is het memoryfoam..
Ik snap nu iig waarom die vlotternaald niet goed functioneert, kan nog een carburateur toevoegen aan het lijstje.. deze mag helemaal uit elkaar
Goed, binnenkort een nieuwe update dan maar..
To do:
-spruitstuk vervangen
-carburateur schoonmaken
-Luchtfilter vervangen
-remvloeistof vervangen
-nieuwe banden monteren
- v-snaar controleren (en waarschijnlijk vervangen)
-rollers en drukveren controleren
En daarna hebben we ook nog een lijstje voor het cosmetische zodra hij technisch goed is..
-Lakschade herstellen (mogelijk de kappen herspuiten
-velgen en carterdeksel poedercoaten
-uitlaat spuiten
Ze had alleen nog geen gele plaat, dus voor het eerst het importeren van een voertuig moeten uitzoeken. Het is uiteindelijk veel makkelijker dan je denkt. Dus dan beginnen we met het klaarmaken voor RDW keuring..
Alle zooi eraf trekken die er niet op hoort en de spiegels plaatsen, alle punten nalopen of ze veilig is voor op de weg en de eendagsplaat erop.
En toen was het weer even wachten tot de grote dag, vooral dat wachten is ook echt zwaar..
Maar uiteindelijk breekt die dag dan toch aan
Uiteraard alles dik in orde en thuis vast de rest van het onnodige ijzer verwijderd
En wat plastic toevoegen
Ondertussen is het dan nog een een week wachten op een falende belastingdienst portaalpagina voor de €0 bpm aangifte (als je nog geen hekel aan de belastingdienst had kreeg je die hier wel van)
Maar uiteindelijk is het dan zo ver en kan je eindelijk die gele plaat ophalen
En dan denk je eind goed al goed, maar hier begint de lol pas. Uiteraard vielen de mini druppeltjes op de straat mij al op, dit type staat bekend om de falende vlotternaaldjes, dus ik wist al dat mij wat te doen staat, zijn motorisch nog een paar zaken die geregeld zullen moeten worden.
Dus dan gaan we haar maar eens openmaken..
Ok, spruitstuk Check, gaan we bestellen, verder naar het luchtfilter
Hopelijk is het memoryfoam..
Ik snap nu iig waarom die vlotternaald niet goed functioneert, kan nog een carburateur toevoegen aan het lijstje.. deze mag helemaal uit elkaar
Goed, binnenkort een nieuwe update dan maar..
To do:
-spruitstuk vervangen
-carburateur schoonmaken
-Luchtfilter vervangen
-remvloeistof vervangen
-nieuwe banden monteren
- v-snaar controleren (en waarschijnlijk vervangen)
-rollers en drukveren controleren
En daarna hebben we ook nog een lijstje voor het cosmetische zodra hij technisch goed is..
-Lakschade herstellen (mogelijk de kappen herspuiten
-velgen en carterdeksel poedercoaten
-uitlaat spuiten
Laatst bewerkt: