1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb er super veel zin in en Veenendaal Super plek like always . maar amersfoort lijkt mij niet verstandig zal ongetwijfeld weer vol staan met politie dus is een andere plek niet beter ??
 
ik heb er super veel zin in en Veenendaal Super plek like always . maar amersfoort lijkt mij niet verstandig zal ongetwijfeld weer vol staan met politie dus is een andere plek niet beter ??
Zal de mac in A'foort leuk vinden. Die zullen al wel groot ingeslagen hebben voor de MFMM :+
 
ja daar kunnen wij niks aan doen , de politie verpest het en de mensen die er vorig jaar waren bij de MFMM die weten wat ik bedoel
 
ja daar kunnen wij niks aan doen , de politie verpest het en de mensen die er vorig jaar waren bij de MFMM die weten wat ik bedoel

Helemaal mee eens, maar de politie leest dit ook en zal dus ook verplaatsen.
Er is simpelweg geen enkele plek waar je mag stunten zonder problemen.

Tenzij iemand hier eigenaar is van een groot industrieterrein.
 
Helemaal mee eens, maar de politie leest dit ook en zal dus ook verplaatsen.
Er is simpelweg geen enkele plek waar je mag stunten zonder problemen.

Tenzij iemand hier eigenaar is van een groot industrieterrein.
Vorige keer was idd jammer, bij de eerdere edities lieten ze het meestal wel een tijdje toe...hopen dat dit een eenmalige verstoring van ze was :P

[me="Zen_78"]draait 't gewoon om :+[/me]
 
Laatst bewerkt:
Bij een beetje knap weer, word natuurlijk de CBR even aangeslingerd...altijd gezellie. :]

p7100038medium1.jpg
 
ik heb er super veel zin in en Veenendaal Super plek like always . maar amersfoort lijkt mij niet verstandig zal ongetwijfeld weer vol staan met politie dus is een andere plek niet beter ??

Politie leest mee en staat net zo goed daar waar je dan besluit heen te gaan. Dan moet je opletten waar de stunters heen gaan en die volgen. Verplaatsen schiet je niets mee op. Dus blijft gewoon Veenendaal en Amersfoort.

Zal de mac in A'foort leuk vinden. Die zullen al wel groot ingeslagen hebben voor de MFMM :+

Denk dat die nog helemaal niets in geslagen hebben. We zijn een keer onaangekondigt in Barneveld geweest en daar kwam een uurtje nadat we er waren ineens een klein truckje aan om aan te vullen. Die slaan nog geen week van te voren in ;)

ja daar kunnen wij niks aan doen , de politie verpest het en de mensen die er vorig jaar waren bij de MFMM die weten wat ik bedoel

Nee, de lompe acties die verpesten het. Er is in Amersfoort 1x een fietser voor z'n flikker gereden omdat iemand een wheelie langs een zijweg deed en er dus op klapte. Sindsdien is de politie er standaard bij aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Nee, de lompe acties die verpesten het. Er is in Amersfoort 1x een fietser voor z'n flikker gereden omdat iemand een wheelie langs een zijweg deed en er dus op klapte. Sindsdien is de politie er standaard bij aanwezig.
die fietsers letten ook nooit op




:+
 
nou we zullen zien hoe het dit jaar is met de politie in Amersfoort . ik hoop dat we weer lekker kunnen chillen zonder dat gehijg in onze nek van die aardige begripvolle mannen in blauw
 
Het vriendinnetje gaat weer achterop, ze gaat het helaas niet halen om dr rijbewijs dan al te hebben...
 
Laatst bewerkt:
ooowh jeetje t duur nog zon tijd hé

maja de motor glimt iig nog

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan