1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom morgen ook, prima weertje om wat motoren te kijken en foto's te maken :)
Helaas is me motor verkocht dus kom met een zwarte cabrio(VW Eos), als je deze spot op de snelweg even zwaaien, camera ligt namelijk klaar in de auto 8-)
 
BLACKTERROR zal er niet bij zijn dit jaar.. (grote kerel op en z750 helemaal in t zwart vaak op 1 wiel)

die heeft deze week een ongeluk gehad met de motor..boven been gebroken op 2 plekken schouderkom gebroken en nog wat kneuzingen,,

moet 4 weken minimaal in t ziekenhuis blijven en waarscheinlijk 8-10 maanden revalideren..

dus iets minder wheely's dit jaar:(

de weelyking komt die rijd ook altijd op 1wiel
 

Och, die lezen toch mee op een openbaar forum.
Vorige keer was er in Amersfoort echt geen reet aan. Meer politie dan je normaal gesproken in een maand ziet en met videocamera, kunnen ze je er meteen bij naaien met bewijs.
Nota bene mogen 50cc brommertjes wel wheelies maken, maar alles met meer dan 50cc uiteraard niet. En begeleiding als je weer weg wilt rijden tot aan de snelweg. :r
Ben er dus niet bij. :W Zelfde trouwens voor Veenendaal, teveel wouten die zich beter bezig kunnen houden met het hoge aantal motordiefstallen de laatste tijd.

Lijkt me beter om bijv. vliegbasis Soesterberg of andere gepensioneerde airstrip voor een dagje af te huren, nodig wat vreetkarren uit, wat dixies, nodig wat stuntteams uit en vraag een paar euro's entree en maak er wat leuks van. }) *O*
 
Och, die lezen toch mee op een openbaar forum.
Vorige keer was er in Amersfoort echt geen reet aan. Meer politie dan je normaal gesproken in een maand ziet en met videocamera, kunnen ze je er meteen bij naaien met bewijs.
Nota bene mogen 50cc brommertjes wel wheelies maken, maar alles met meer dan 50cc uiteraard niet. En begeleiding als je weer weg wilt rijden tot aan de snelweg. :r
Ben er dus niet bij. :W Zelfde trouwens voor Veenendaal, teveel wouten die zich beter bezig kunnen houden met het hoge aantal motordiefstallen de laatste tijd.

Lijkt me beter om bijv. vliegbasis Soesterberg of andere gepensioneerde airstrip voor een dagje af te huren, nodig wat vreetkarren uit, wat dixies, nodig wat stuntteams uit en vraag een paar euro's entree en maak er wat leuks van. }) *O*


Okee meer animo...........

Lees hier dan:

Peilen interesse in super grote MFMM 2012

en Wimis neemt morgen de MF muntjes mee *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Je kan mij er ook bij zetten met mijn vrouwtje

Kokkie ( KTM 530 SM)
SV olé ( Suzuki sv650r)

Tot morgen
 
mobiele flitslocatie A12 tot 2013

collega´s, hierbij een weetje voor elke motorrijder/ster die morgen via de A12 rijden. Op de tussenstrook , tussen Texaco pompstation en Driebergen, staat een fotocamera vermomd als graafmachientje. Dit graafmachientje wordt regelmatig verplaatst, als je tegen zijn achterkant kijkt en je rijdt te snel heb je een prent. Als je rijdend in de cabine kan kijken
heb je mazzel. Ben zelf het haasje geweest, vandaar deze reactie. Misschien te laat voor velen maar alle beetjes helpen. Zeg het voort.

gr

kees
 
mobiele flitslocatie A12 tot 2013

collega´s, hierbij een weetje voor elke motorrijder/ster die morgen via de A12 rijden. Op de tussenstrook , tussen Texaco pompstation en Driebergen, staat een fotocamera vermomd als graafmachientje. Dit graafmachientje wordt regelmatig verplaatst, als je tegen zijn achterkant kijkt en je rijdt te snel heb je een prent. Als je rijdend in de cabine kan kijken
heb je mazzel. Ben zelf het haasje geweest, vandaar deze reactie. Misschien te laat voor velen maar alle beetjes helpen. Zeg het voort.

gr

kees


Dankjewel Kees,

rij daar morgen langs en let dus maar even op morgen :+

Fijne dag morgen :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan