1st test KTM 950 Super Moto

:Z Wat doet dit in de cross sectie. :?

Het is niet de Super Duke. Lezen.
frusty.gif
 
Laatst bewerkt:
ach, Cathcart doet dit al een tijdje, is imho redelijk onafhankelijk en heeft gewoon goede smaak... })

Jouw nederige mening is ook oranje gekleurd.

Die van mij ook, maar het enige negatieve wat ik lees is het woord lobbes.
Das wat weinig.
 
Of Cathcart nu wel of niet objectief is - is heb nog niet zo heel veel kritische testen van hem gelezen... Hoe dan ook - TIJD VOOR EEN PROEFRIT!
 
mmmm genag...

er zijn velen die er vanuit gaan dat de lc8-sm het zou moeten afleggen tegen een lc4-sm bij het korte werk....

niet dus... stond een test in motorrad #15, lc4sm vs. lc8sm, de lc8 sm won, ook op de kartbaan... ;)

kmoet het nog lezen, maar ik ben nu al onder de indruk
 
aha...
zonder testrit koop ik sowieso niet een hele andere motor...
er komen er 19 naar nederland en er is dus geen dealer die em inzet als demo :( want ze krijgen er 1 of 2 einde en pas aan het einde van dit jaar schijnen er meer te komen misschien is er dan een dealer die em als demo in durft te zetten ........


ik ga ervanuit dat de dealer die dat doet er ook wel een paar zal verkopen want als ik naar mezelf kijk ben ik zeeeeeeeeer geinteresseerd maar koop niet zonder erop te rijden......
:Y :Y :Y
 
Met een beetje pech wachten de dealers natuurlijjk niet tot er meer productie gedraaid gaat worden in decmber maar tot het seizoen weer gaat beginnen in april/mei 2006 voor ze een demo inzetten.

Begin je een keer op tijd met sparen, is er f*ing nergens een demo beschikbaar |(

En blind kopen...? Been, there, done that, not doing it, no more...
 
hij is mischien groot, maar gaat harder dan de LC4 op een SM baan...
dus?
Je kan niet alles met een hoog spetterbord een sm noemen.
Zou het echt sneller gaan? Bedoel een beetje 'sm' weegt niet meer dan 120 a 130 kg, dit huis weegt meer dan 190 kg en dat zou je toch ergens tegen moeten komen.
 
lijkt wel een reclame folder.
Stoer apparaat,zeker weten. :9~ :9~ :9~ Zou ik ook wel willen hebben. Ik vond de Superduke ook al fantastisch rijden. :} :} :}
Maar zou 'ie ook tegen een ééncilinder SM op een cartcircuit wat te bieden hebben? Zal mij benieuwen...

Edit: Oh, ik zie nu de resultaten. Cool man!!! :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Met een beetje pech wachten de dealers natuurlijjk niet tot er meer productie gedraaid gaat worden in decmber maar tot het seizoen weer gaat beginnen in april/mei 2006 voor ze een demo inzetten.

Begin je een keer op tijd met sparen, is er f*ing nergens een demo beschikbaar |(

En blind kopen...? Been, there, done that, not doing it, no more...
Nou ja, dan kun je nog effe doorsparen voor het Acrapovic uitlaatsysteem. O-) O-) O-)
 
zou er nog een 950smc komen? meer de look a la de superenduro... :9~

Ja, precies, dat is dan de fiets die je moet hebben. En anders gewoon zelf een SM maken van de superenduro.
Al zal de gewichtsbesparing niet zo groot zijn, ik zie ze nog geen kickstart LC8 maken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan