2006 modellen

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Volgens MCN zijn dit de nieuwe modellen.

2006%20Bikes.jpg
 
Als ik die foto's bekijk vind ik ze allemaal lelijker geworden :r
Die kleuren van Honda worden elk jaar slechter :r
-En de kawa is volgens mij aleen maar lelijker geworden op alle gebied,seatpipes,kleuren,en die mooie brute voorkant v/h huidige model is ook helemaal verkloot :Y
-Yamaha =volgens mij identiek behalve ander kleurtje :?
FOTOSJOP.................hopelijk :P
 
Laatst bewerkt:
Alleen jammer dat er weinig info staat wat betreft de R1/R6..
Maar we wachten geduldig af !!

Lone Rider, ga je nu je 2 cilinder inruilen voor een 4??? ;)
 
NEEEEEEEEEEEEE, de ZX-10R ook een demper onder het kontje |( :r :r :r

Ik weet zelf niet wat ik ervan moet vinden. Seatpipes opzich zijn übervet, getuige Ducati 916/996/998 etc. en natuurlijk de onovertroffen MV Agusta F4, maar inderdaad, de japanse modellen hebben allemaal verschrikkelijk lelijke einddempers en de hele lichtpartijen zijn er vreemd omheen gedrapeerd.

Inplaats van dat ze bij die 2 italianen nou onder het kontje zitten, lijkt het bij die Japanners wel of ze "door" het kontje naar buiten komen.
 
Motorrad doet ook nog niks anders als speculeren. Moet je zien wat voor absurde voorstelling ze van de nieuwe R1 hebben: een supersport die altijd heeft geimponeerd met zijn scherpe lijnen, krijgt nu volgens Motorrad een soort toerkuip.

We zullen gewoon moeten wachten tot de internationale beurzen. Als het om een betrouwbare voorspelling gaat, denk ik dat het beeld van de ZX-10R met seatpipe het meest realistisch is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan